قاضی به وکیل ترامپ در اظهارات دستیار سابق: «از اتلاف وقت خودداری کنید»

به گزارش رادیو ملی ملی، گریشام به کانزاس نقل مکان کرد تا علیه ترامپ در یک شهرستان محافظه کار که با اختلاف زیادی به جمهوری خواه رای داده بود، کار کند.

کاپلان گفت که گریشام 20 میلی گرم از مسکن مصرف می کرد، در حالی که دوز معمولی او 100 میلی گرم بود.

بر اساس متنی از جلسه کوتاه، مادایو شریک حبا به قاضی توصیه کرد که گریشام داروی او را دلیلی برای اجتناب از تودیع در یک دعوی غیر مرتبط در 23 سپتامبر ذکر کرده است.

روبرتا کاپلان، وکیل کارول، گفت: “افتخار شما، قبلاً شهادت گسترده ای در مورد این موضوع وجود داشته است، و این واقعاً یک اتلاف وقت است.” جراحت بهبود یافته است، دقیقاً به همین دلیل است، افتخار شما، ما اینجا در کانزاس هستیم.

موضوع این است: شاهد در اوایل رسوب به او گفته بود که در حال حاضر مسکن مصرف می‌کند و ما می‌دانستیم که در پرونده‌ای مرتبط، اخیراً اعلامیه عدم دسترسی به رسوب را به دلیل استفاده از همان مسکن‌ها ارائه کرده است. مادایو به قاضی گفت که او نمی‌تواند با صلاحیت شهادت بدهد.

آلینا حبا، وکیل شخصی ترامپ در یک تماس تلفنی گفت که تلاش برای به تعویق انداختن این رسوب به شدت به صلاحیت گریشام مرتبط است.

بیشتر بخوانید: ترامپ به دنبال به تعویق انداختن افشاگری های احتمالی متهمان تجاوز جنسی است

(بلومبرگ) — یک قاضی فدرال به وکلای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفته بود که پس از اینکه دقایقی پس از شروع دعوای افترای استفانی گریشام، سخنگوی سابق کاخ سفید، با استناد به داروی مسکن وی، توقف ماموریت خود را متوقف کنند، از اتلاف وقت خودداری کنند.

وی افزود: «او امروز از داروهای مسکن استفاده می کند.

پس از اینکه مایکل مدائو، وکیل ترامپ، زمانی که گریشام تایید کرد که مسکن های تجویز شده خود را مصرف کرده است، اما دوز کمتر از حد معمول، شهادت سوگند به مدت کوتاهی به تعویق افتاد.

او در تماس تلفنی از فلوریدا گفت: “ما در این هفته به سایر اسناد مربوط به پرونده ادامه دادیم.” “تنها دلیل نگرانی ما از این رسوب چیزی است که رونوشت نشان می دهد.”

گریشام گفت: بله، افتخار شماست.

گریشام – که معروف است هرگز یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار نکرد و بعد از شورش 6 ژانویه از سمت خود به عنوان رئیس دفتر بانوی اول استعفا داد – روز پنجشنبه در کانزاس توسط وکلای ستون نویس نیویورک E. Jean Carroll برکنار شد.

ترامپ قرار است در 19 اکتبر در این پرونده برکنار شود، اگرچه او در جلسه استماع روز جمعه درباره تعلیق شکایت کارول تا حل و فصل یک سوال کلیدی در دادگاه تجدید نظر بحث خواهد کرد. کارول مدعی است که ترامپ دو دهه پیش به او تجاوز کرد و سپس در زمانی که در سمت ریاست جمهوری بود، او را با دروغگو خواندن او بدنام کرد.

بیشترین خوانده شده از بلومبرگ

“آیا سوالات را درک می کنید؟” قاضی از دبیر سابق مطبوعاتی که در حال تماس بود پرسید. و آیا شما قادر به شهادت هستید؟

بیشترین خوانده شده از بلومبرگ بیزینس ویک

لوئیس کاپلان، قاضی حواس‌پرتی ایالات متحده در منهتن، در جریان یک جلسه استماع کوتاه تلفنی که در خلال وقفه‌ای که در جلسه استیضاح برگزار شد، به وکلای ترامپ گفت: «وقت را تلف نکنید». “به جلو می رود.”

© 2022 بلومبرگ LP



منبع