عکس‌ها نشان می‌دهند که اسکله در اثر طوفان عظیم و جزر و مد در سواحل کالیفرنیا فرو می‌ریزد

طوفان قدرتمند وسط هفتهخسارت قابل توجهی ایجاد کردپنج شنبه، 5 ژانویه، شهرستان سانتا کروز گفت: در سراسر شهرستان سانتا کروز با اسکله ها در کاپیتولا و سیکلیف “خسارات سنگینی وارد شده است”.

کلانتری نوشت: “اگر می توانید به سلامت تخلیه شوید، لطفاً فوراً این کار را انجام دهید.” اگر قادر به تخلیه نیستید، لطفا در محل خود پناه بگیرید، از پنجره های رو به اقیانوس دور شوید. اگر ایمنی شما به دلیل نفوذ موج یا آسیب سازه ای در خطر قریب الوقوع است با 911 تماس بگیرید.

طوفان های بیشتری به کالیفرنیا وارد می شوند. پیش‌بینی‌کنندگان پیش‌بینی می‌کنند که یک رودخانه جوی دیگر در این آخر هفته پس از یک روز جمعه کوتاه، به دنبال آن یک رودخانه جوی دیگر در اوایل هفته آینده و احتمالاً یک رودخانه دیگر در اواخر هفته آینده خواهد آمد.

طوفان مرگبار بمب در منطقه خلیج سانفرانسیسکو درختان را سرنگون کرد و برق را قطع کرد

به گزارش ساکرامنتو بی، فرماندار کالیفرنیا، گاوین نیوسام، روز چهارشنبه در واکنش به طوفان و سیل وضعیت اضطراری در سراسر ایالت اعلام کرد.

به گفته مقامات، یک اسکله در کالیفرنیا به دلیل طوفان عظیم و جزر و مد در ساحل فرو ریخت.

بر اساس یک پست فیس بوک از اداره کلانتری شهرستان سانتا کروز، امواج عظیم و جزر و مد منجر به دستور تخلیه برای برخی در امتداد ساحل شد.

در عکسی که توسط مقامات شهرستان پست شده است، می توان تکه ای از اسکله در کاپیتولا را مشاهده کرد که بخشی از سازه در زیر آب غوطه ور شده است. عکس دیگری سرازیر شدن آب به خیابان های ساحلی را نشان می دهد.

پدر «دیوانه» نوزاد در حال مرگ را که با درخت قرمز در کالیفرنیا پهن شده بود، بیرون می‌آورد





منبع

باران، درختان فرو ریخته: رودخانه جوی همچنان ادامه دارد و تعداد قربانیان طوفان کالیفرنیا به 6 نفر رسید

با جاری شدن سیل، گشت بزرگراه کالیفرنیا سانتا کروز بر اساس توییتی که این آژانس منتشر کرد، از ساکنان خواست تا از جاده های ساحلی خودداری کنند.

ویدئویی که توسط گشت بزرگراه ارسال شده است، جزر و مد بالا را نشان می دهد که بر روی سازه های مجاور جریان دارد در پل خیابان استاکتون بر فراز سوکل کریک.

ویدئوهای منتشر شده توسط کاربران در توییتر، امواج عظیم و خسارات ناشی از طوفان را نشان می دهد.

این خسارات تازه‌ترین خسارت پس از وقوع یک رشته طوفان در کالیفرنیا بود.