مادر محکوم به قتل پسر 8 ساله خودکشی کرد

جیجی جردن 62 ساله که در سال 2014 به جرم قتل پسرش جود میرا محکوم شد، در 30 دسامبر در خانه خود در بروکلین جسد پیدا شد. دفتر پزشکی قانونی شهر روز چهارشنبه اعلام کرد که این مرگ یک خودکشی بر اثر خفگی بوده است.

جردن، پرستاری که به عنوان یک کارآفرین پزشکی میلیون‌ها دلار درآمد کسب کرده بود، پس از مرگ پسرش در اتاق هتل منهتن در فوریه 2010 به قتل متهم شد.

یک قاضی فدرال دستور محاکمه جدیدی را برای اردن در سال 2020 صادر کرد، اما این حکم در ماه می 2022 در دادگاه تجدید نظر لغو شد.

وکلای جردن استدلال کردند که او دوز کشنده ای از داروها را در گلوی جود فرو کرد زیرا معتقد بود یکی از شوهران سابقش می خواست او را بکشد و شوهر سابقش سپس از جود سوء استفاده جنسی خواهد کرد. هر دو مرد ادعاهای جردن را رد کردند.

جردن که همزمان با ادامه تلاش‌ها برای تجدیدنظر در محکومیت خود به حبس خانگی آزاد شد، یک روز پس از صدور حکمی که سونیا سوتومایور، قاضی دیوان عالی ایالات متحده، او را به زندان ایالتی بازگرداند، مرده پیدا شد.



منبع

نیویورک (AP) – مقامات می گویند یک مدیر بخش بهداشت و درمان که به دلیل دارو دادن مرگبار به پسر 8 ساله ناتوان رشدی خود به قتل عمد محکوم شده بود، بر اثر خودکشی جان خود را از دست داد.