سناتور ایالتی که از ملی‌گرایی سفیدپوستان حمایت می‌کند، پیشنهاد می‌کند تیراندازی به بوفالو یک پرچم دروغین بود

یک قانونگذار ایالتی جمهوری خواه که با ناسیونالیست های سفیدپوست ارتباط دارد، پیشنهاد داد که تیراندازی دسته جمعی با انگیزه نژادی در سوپرمارکت بوفالو، نیویورک توسط ماموران دولتی انجام شده است.

راجرز همراه با شخصیت فاکس نیوز تاکر کارلسون و نماینده ارشد جمهوریخواه مجلس نمایندگان الیز استفانیک، طنین انداز شده است خود ایدئولوژی های «جایگزین بزرگ» است.

وندی راجرز، سناتور ایالت آریزونا در تلگرام نوشت: «تابستان فدرال پسر در بوفالو آغاز شده است. قانونگذار دور اول با لفاظی های آتش زا، حمایت سرسختانه از رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و پذیرش ناسیونالیسم سفیدپوستان، یک وجهه ملی در میان افراط گرایان راست افراطی ایجاد کرده است.

در ماه مارس، او مورد محکومیت هر دو حزب قرار گرفت و توسط سنای آریزونا به دلیل لفاظی های خشونت آمیزش مورد انتقاد قرار گرفت. در فوریه، او در اولین کنفرانس اقدام سیاسی ناسیونالیست سفیدپوست آمریکا در فلوریدا سخنرانی کرد. او در طول سخنرانی خود از نیک فوئنتس، برتری طلب برجسته سفیدپوست و منکر هولوکاست، به عنوان یک «وطن پرست» تمجید کرد.

به گزارش نیویورک تایمز، قاتل متهم، مانیفست مملو از دیدگاه های نژادپرستانه و ارجاعاتی به تئوری توطئه «جایگزین بزرگ» به جا گذاشت که سفیدپوستان آمریکایی با رنگین پوستان جایگزین می شوند.

لفاظی “جایگزین بزرگ” در نوشته های آنلاین چندین تیرانداز جمعی، از جمله ال پاسو، تگزاس، مرد مسلح 2019 که 23 نفر را در Walmart کشت، و تیرانداز نیوزلند که 51 نفر را در دو مسجد کرایست چرچ قتل عام کرد، یافت شده است.

راجرز در ژوئیه در توییتی نوشت: «ما آمریکایی‌هایی که این کشور را دوست داریم با افرادی جایگزین می‌شویم که این کشور را دوست ندارند». من از این بیانیه عقب نشینی نمی کنم. کمونیست‌ها و دشمنان ما از مهاجرت انبوه، آموزش، فناوری‌های بزرگ، شرکت‌های بزرگ و استراتژی‌های دیگر برای انجام این کار استفاده می‌کنند.»

مقامات گفتند که یک مرد مسلح 18 ساله سفیدپوست روز شنبه چندین ساعت به محله سیاه پوستان در بوفالو رفت و در خارج از یک سوپرمارکت تیراندازی کرد. سیزده نفر تیرباران شدند. 10 نفر فوت کردند. اکثرا سیاه پوست بودند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





Source link

فوئنتس در میان دیگر افراط گرایان است که بی اساس پیشنهاد کرده است که حمله بوفالو یک پرچم دروغین بوده است.