روز قبل از قتل عام بوفالو شوتر را از خواربارفروشی تاپس بیرون آوردم

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



Source link

برندن مک درمید/ رویترز

برندن مک درمید/ رویترز

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

آن موقع بود که تیگ برای نجات جانش دوید.

روز بعد دوباره او را دید، زمانی که او همان لباس استتار را پوشیده بود اما تفنگ خودکار اصلاح شده خود را در دست داشت. تیگ گفت: “من او را با وسایل و اسلحه اش و نحوه بسته شدن آن می بینم.” و او به مردی شلیک کرد که قبلاً بود، نمی‌دانم آیا آن مرد در حال حرکت بود یا نه. او باید دوباره به او شلیک کرده باشد.»

ما اطلاعاتی در اختیار داریم که در صورت فرار از دست [Tops] گراماگلیا به ABC گفت. او قصد داشت به رانندگی در خیابان جفرسون ادامه دهد تا به سیاه‌پوستان بیشتری شلیک کند… احتمالاً به فروشگاه دیگری برود. [or] محل.”

جوزف گراماگلیا، کمیسر پلیس بوفالو، روز دوشنبه به ABC News گفت که اگر این نوجوان از دستگیری فرار می کرد، به جنایت خود ادامه می داد. بسیاری این سوال را مطرح کرده‌اند که چرا پلیس به او شلیک نکرده است و از خود می‌پرسد که آیا یک عامل سیاه‌پوست زنده از فروشگاه بیرون می‌رفت.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

روز یکشنبه، در حالی که جمعیت برای عزاداری از دست دادن جامعه جمع شده بودند، بسیاری گفتند که مرد جوان را قبل از حمله در منطقه دیده بودند. گریدی لوئیس، یک 50 ساله که خریدار مکرر در تاپس است، گفت که یک روز قبل از قتل عام با این نوجوان مکالمه ای را آغاز کرد که نزدیک به 90 دقیقه طول کشید. لوئیس گفت در مجله ی وال استریت از جندرون در مورد تی شرتش که روی آن نوشته شده بود «نابغه» پرسید.

یک روز قبل از اینکه پیتون گندرون، 18 ساله که خود را برتری طلب سفیدپوست می خواند، 10 نفر را در بازار تاپس فرندلی در بوفالو، نیویورک کشت، مدیر فروشگاه شانل هریس تیگ او را از خواربار فروشی بیرون کرد.

تیگ در صحبت با ABC7 News توضیح داد که چگونه گندرون در روز جمعه بیرون از فروشگاه در حال حرکت بود و همان لباس رزمی را پوشید که روز بعد زمانی که ظاهراً تیراندازی کرد – به هدف سیاهپوستان – پوشید. تیگ گفت، وقتی چند ساعت بعد به داخل خانه آمد، به مشتریان گورکن ادامه داد، و او از او خواست که آنجا را ترک کند، که او بدون حادثه انجام داد. “از او پرسیدم می تواند لطفاً فروشگاه را ترک کند – شما باید بیرون بایستید.”

پسر قربانی بوفالو: قاتل محصول سیستم است

سپس به او گفت مجله که آن دو در مورد طیف وسیعی از مسائل، از جمله نظریه نژاد انتقادی و تمایل تا حدودی غیرعادی جندرون برای ساخت ماشین زمان بحث کردند. لوئیس گفت که جندرون از تماس چشمی اجتناب می کرد و به تلفن خود نگاه می کرد. سپس از لوئیس – که سیاه است – پرسید که آیا روز بعد در فروشگاه خواهد بود.