دموکرات های مجلس نمایندگان، حکیم جفریس را به عنوان اولین رهبر حزب سیاه پوست کنگره انتخاب کردند

نماینده پرامیلا جایاپال (D-Wash.)، رئیس گروه پیشرو کنگره، روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که با جفریس ملاقات کرده و از رهبری او حمایت می کند.

آگیلار پس از نماینده سابق خاویر بسرا از لس آنجلس و رابرت منندز از نیوجرسی به عنوان سومین عضو لاتین تبار ریاست مجلس دموکرات را بر عهده خواهد داشت. بکرا اکنون وزیر بهداشت و خدمات انسانی است، در حالی که منندز اکنون عضو سنا است.

جفریس، متولد بروکلین، 52 ساله، قبل از گذراندن شش سال در مجلس ایالتی نیویورک، وکیل بود که در پایان سال 2012 پس از کسب کرسی در کنگره، آن را ترک کرد.

نماینده رو خانا (دی-فریمونت) اذعان کرد که جفریس کفش های بزرگی برای پر کردن دارد و به نقش بزرگ پلوسی در جذب نامزدها، جمع آوری کمک های مالی و کمک به حزب اشاره کرد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

آن گروه از هشتادسالان به خدمت خود در کنگره بعدی ادامه خواهند داد، اگرچه تنها کلیبرن در رهبری باقی خواهد ماند و به عنوان دستیار رهبر دموکرات ها خدمت می کند.

جفریس که مدافع عدالت اجتماعی و اقتصادی است، با قانون دو حزبی مرحله اول، یعنی قانون اصلاح عدالت کیفری که توسط رئیس جمهور وقت ترامپ به قانون تبدیل شد، به یک دستاورد بزرگ قانونی دست یافت.

در آن پست، آگیلار جلسات گروهی را رهبری می کند و کنفرانس های خبری هفتگی برگزار می کند. این سمت به دو دوره متوالی محدود می شود، اما اگر دموکرات ها در سال 2024 مجلس نمایندگان را پس بگیرند، آگیلار در آستانه اکثریت خواهد بود.

انتخاب تاریخی جفریس به عنوان رهبر اقلیت آینده به این معنی است که او در ژانویه جایگزین جیمز ای. کلیبرن (DS.C.) نماینده مجلس نمایندگان آمریکا به عنوان بالاترین مقام آمریکایی آفریقایی تبار خواهد شد و اولین قانونگذار سیاه پوستی خواهد بود که هر یک از احزاب را رهبری می کند. اتاق

او گفت: «مردم آماده خواهند بود تا به او فرصتی واقعی برای رهبری و متحد کردن گروه را بدهند. با این حال، به سرعت مشخص خواهد شد که نانسی پلوسی چقدر برای این گروه انجام داده و این کار چقدر دشوار خواهد بود.

گروه جدید رهبران دموکرات جانشین سه نفر رهبری دیرینه حزب متشکل از نانسی پلوسی رئیس مجلس (دی-سانفرانسیسکو)، رهبر اکثریت استنی اچ. هویر (D-Md.) و کلیبرن خواهند شد که در حال حاضر به عنوان تازیانه اکثریت خدمت می کند.

دموکرات‌های مجلس نمایندگان مجلس نمایندگان، حکیم جفریس (DN.Y.) را برای رهبری آنها در کنگره بعدی انتخاب کردند و پیت آگیلار (D-Redlands) نماینده کالیفرنیا را به عنوان رئیس گروه دموکرات مجلس نمایندگان انتخاب کردند.

حامیان جفریس معتقدند که او به وظیفه خود عمل می کند. نماینده بازنشسته جی کی باترفیلد (DN.C.)، رئیس سابق گروه سیاه پوستان کنگره، گفت که جفریس را از اولین روز حضورش در کنگره می شناسد.

جفریس اگرچه یکی از اعضای گروه پیشرو کنگره بود، اما سال گذشته در مصاحبه با آتلانتیک خود را از جناح “چپ تندرو” حزبش جدا کرد.

نماینده حکیم جفریس (DN.Y.) اولین قانونگذار سیاه پوستی است که هر یک از احزاب را در مجلس نمایندگان رهبری می کند. (کنت نیشیمورا / لس آنجلس تایمز)

حکیم جفریس (D-NY) رئیس کمیته حزب دموکرات، در یک کنفرانس خبری در 15 نوامبر 2022 در واشنگتن دی سی صحبت می کند.

جفریس، کلارک و آگیلار با برکت تیم رهبری در حال خروج و بدون رقیب فردی، دموکرات های مجلس نمایندگان را رهبری خواهند کرد. اما اعضا می گویند که در مجموع با چالش جانشینی یک رهبر تاریخی در پلوسی و تیم رهبری او روبرو هستند.

کلارک دومین زنی در تاریخ کنگره خواهد بود که به عنوان تازیانه خدمت می کند و به او وظیفه می دهد تا در جایگاهی که اعضا در مورد مسائل قانونی می ایستند کنترل داشته باشد و در صورت لزوم آنها را تحت فشار قرار دهد تا خط حزبی را پشت سر بگذارند.

او گفت: «من می‌خواستم مطمئن شوم که این رابطه از همان ابتدا روشن است: این که مترقی‌ها اینجا هستند تا به حکومت کمک کنند، به دنبال بهترین ایده‌ها باشند، و من واقعاً از آنچه شنیدم تشویق شدم». “من مشتاقانه منتظر یک رابطه واقعا خوب هستم.”

باترفیلد پیش بینی کرد که جفریس “به عنوان یکی از بزرگترین رهبران دموکرات در مجلس نمایندگان در تاریخ ثبت خواهد شد.”

با این حال، سه شنبه شب، کمیته راهبری و سیاستگذاری دموکرات ها به اتفاق آرا به پلوسی عنوان افتخاری سخنران ممتاز رای داد.

راه اندازی جفریس به عنوان رهبر ممکن است در اقلیت کمی آسان تر باشد، جایی که دموکرات ها دیگر دستور کار قانون گذاری را کنترل نخواهند کرد.

دموکرات ها می گویند تیم رهبری جدید آنها منعکس کننده تنوع آمریکا است.

باترفیلد گفت: «او مردی با شخصیت بی عیب و نقص است. او نمونه‌ای است. او همچنین به آن مجموعه‌ای از مهارت‌های سیاسی اضافه می‌کند که بی‌همتا هستند. او توانایی نشستن در اتاق‌های هیئت مدیره و نشستن در بحث‌های سیاسی سطح بالا و مشارکت بی‌اندازه را دارد. و همچنین توانایی برقراری ارتباط با یک آمریکایی معمولی، کسانی که در مناطق ما به خانه بازگشته اند و هر روز در موقعیت های سخت کوش در جوامع خود کار می کنند. او طیف وسیعی از استعدادها دارد.”

علاوه بر آگیلار، انتظار می‌رود که جفریس به عنوان تازیانه اقلیت، نماینده کاترین کلارک (D-Mass.) در بالاترین سطح رهبری به او ملحق شود.

شیف گفت: «مردم متوجه خواهند شد که او چه معجزه‌گری بوده است، این شغل چقدر دشوار است، چگونه نیاز به دانش دایره‌المعارفی از خواسته‌ها، نیازهای همه، آنچه واقعاً می‌خواهند و واقعاً به چه چیزی نیاز دارد، دارد.

او در سال 2017 به عنوان رئیس مشترک کمیته ارتباطات و سیاست دموکراتیک مجلس نمایندگان که روی پیام‌رسانی گروهی کار می‌کند، وارد رهبری دموکرات مجلس شد.

او در سال 2019 به ریاست کمیته‌های حزبی رسید و دو دوره در سطح بالاتری از رهبری خدمت کرد، نشست‌های گروهی را رهبری کرد و در کنار آگیلار، معاونش، کنفرانس‌های خبری هفتگی را میزبانی کرد.

آنا جی. اشو (D-Menlo Park)، نماینده مجلس نمایندگان، که پلوسی را «غیر قابل تعویض» خواند، گفت: «او باعث شد که اکثریت بسیار کمی آسان به نظر برسد، اما این کار آسانی نیست». (دی-بربانک).