درست پس از پیروزی اولیه، بولدوک حمایت از دروغ های انتخاباتی را معکوس می کند

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

کمپین حسن به سرعت به تغییر بولدوک واکنش نشان داد و مجموعه‌ای از ویدئوها و نقل قول‌هایی را از بارها به اشتراک گذاشت که بولدوک دروغی مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 را تبلیغ کرده بود.

از جمله موارد دیگر، در ماه مه 2021، او نامه ای سرگشاده را امضا کرد که در آن ژنرال ها و دریاسالاران بازنشسته ادعاهای نادرستی مبنی بر آلوده بودن انتخابات را مطرح کردند. در این بیانیه آمده است: «اف‌بی‌آی و دیوان عالی باید به سرعت در صورت آشکار شدن بی‌نظمی‌های انتخاباتی عمل کنند و مانند سال ۲۰۲۰ آن‌ها را نادیده نگیرند».

او همچنان به دروغ ادعا می‌کرد که در انتخابات تقلب شده است، اما اذعان داشت که نتیجه آن زیر سوال نمی‌رود.

دون بولدوک، یک ژنرال بازنشسته ارتش و منکر انتخابات 2020، در انتخابات مقدماتی سناتورهای جمهوریخواه نیوهمپشایر در همپتون، NH، در روز سه شنبه، 13 سپتامبر 2022، اعلام پیروزی کرد. (جان تالی/نیویورک تایمز)

بولدوک در انتخابات مقدماتی خود سه شنبه بر یک نامزد معتدل تر، چاک مورس، رئیس مجلس سنای نیوهمپشایر پیروز شد. بولدوک در یک پلتفرم دست راستی سازش ناپذیر نامزد شد و با اعلامیه هایی مبنی بر اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات 2020 پیروز شده بود، شرکت کرد.

دان بولدوک، نامزد جمهوریخواه سنا در نیوهمپشایر، مانند راننده ای که در حال چرخش با صدای بلند است، روز پنجشنبه از رقابت مقدماتی خود به انتخابات عمومی چرخید و گفت که «به این نتیجه رسیده است» که انتخابات ریاست جمهوری 2020 «دزدیده نشده است». “، پس از اینکه او بیش از یک سال را صرف این ادعا کرد.

در مناظره با مخالفان مقدماتی جمهوری خواه خود در ماه گذشته، او به آن نامه اشاره کرد و با تشویق اعلام کرد که از موضع خود کوتاه نمی آید.

من تحقیقات زیادی در این مورد انجام داده‌ام، و چند هفته گذشته را صرف صحبت با گرانیت استیترها در سراسر ایالت از هر طرف کرده‌ام، و به این نتیجه رسیده‌ام – و می‌خواهم در این مورد قطعی باشم – بولدوک در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: انتخابات دزدیده نشد.

اما اکنون او با یک مبارزات انتخاباتی عمومی سخت در برابر سناتور مگی حسن، یک دموکرات، مواجه است. او در ماه نوامبر آسیب پذیر است – اما، جمهوری خواهان نگران هستند، در برابر بولدوچ آسیب پذیرتر از مورس است.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

او گفت: «من نامه‌ای را با 120 ژنرال و دریاسالار دیگر امضا کردم که می‌گفت ترامپ در انتخابات پیروز شد و لعنت به آن، بر نامه‌ام ایستاده‌ام. من اسب ها را عوض نمی کنم، عزیزم. این است.»

کمپین او در بیانیه‌ای گفت: «دون بولدوک به شدت تلاش می‌کند از سال‌ها انتشار دروغ بزرگ فرار کند، اما نمی‌تواند از دریافت‌های ویدیو پنهان شود».

در حالی که تغییر مسیر بولدوک به خصوص گستاخانه بود، او تنها نامزد جمهوری خواه نیست که سعی کرده است مواضع تندرو را تعدیل کند یا کاملاً محو کند، زیرا فضای انتخابات عمومی برای حزب کمتر مساعد به نظر می رسد.

حداقل 10 نامزد در رقابت‌های رقابتی، از جمله نامزدهای سنا، بلیک مسترز در آریزونا، آدام لاکسالت در نوادا و تد باد در کارولینای شمالی، وب‌سایت‌های خود را به‌روزرسانی کرده‌اند تا حمایت‌های ترامپ را کم‌اهمیت جلوه دهند یا زبان مخالف سقط جنین را ملایم‌تر کنند.

او در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز در حالی که پنج‌شنبه اسب‌ها را عوض می‌کرد، گفت: «ما، شما می‌دانید، زندگی می‌کنیم و یاد می‌گیریم، درست است؟»

دون بولدوک، یک ژنرال بازنشسته ارتش و منکر انتخابات 2020، در انتخابات مقدماتی سناتورهای جمهوریخواه نیوهمپشایر در همپتون، NH، در روز سه شنبه، 13 سپتامبر 2022، اعلام پیروزی کرد. (جان تالی/نیویورک تایمز)

بولدوک، یک ژنرال بازنشسته ارتش، برای بیش از یک سال بارها ادعا کرده بود که انتخابات به سرقت رفته است.

وی گفت: «انتخابات پیامدهایی دارد و متأسفانه بایدن رئیس جمهور قانونی این کشور است.