خانواده راشیم کارتر یک عکس دوربین دنباله‌دار از روز ناپدید شدن او را به اشتراک گذاشتند که مادرش معتقد است او را در حال دویدن برای زندگی‌اش نشان می‌دهد.

کرامپ گفت: «آنچه به ما می‌گوید این است که این یک اقدام شرورانه بود. این یک عمل شیطانی بود. کسی راشیم کارتر را به قتل رساند.

او گفت که پسرش هیچ مشکل پزشکی ندارد و یک “مرد 25 ساله سالم” است.

تارشا کلارک، پسر عموی راشیم، به اینسایدر گفت که معتقد است راشیم در زمان ثبت تصویر “پنهان شده بود”. “

هیوستون اضافه کرد که در حالی که پلیس چیزی ندیده است که نشان دهد او به قتل رسیده است، “همه چیز هنوز روی میز است و هر چیزی ممکن است تا زمانی که پرونده را تکمیل کنیم، سنگ ها، هر برگ را برگردانیم و هر پاسخ ممکن را پیدا کنیم. برای پیدا کردن.”

وکیل خانواده، بن کرامپ، این هفته به خبرنگاران گفت که یک کالبد شکافی مستقل نشان داد که سر راشیم از بدن او جدا شده و مهره‌ها و نخاع او در مکان دیگری پیدا شده است.

راشیم کارتر در روز ناپدید شدنش بدون پیراهن دوربین دنباله دار دیده شد.

  • کرامپ گفت که سایر اعضای بدن هنوز مفقود هستند.

    جوئل هیوستون، کلانتر شهرستان اسمیت، که اداره او تحقیقات در مورد مرگ راشیم را انجام می دهد، روز سه شنبه به اینسایدر اصرار کرد که بازرسان هنوز هیچ مدرکی برای اثبات قتل کارتر پیدا نکرده اند.

    هیوستون به اینسایدر گفت که حیوانات می توانستند “بسیار راحت” بدن راشیم را پس از مرگش پاره کنند.

    راشیم کارتر – مرد جوان سیاه پوستی که خانواده اش معتقدند او اواخر سال گذشته به قتل رسیده است – در روز ناپدید شدنش بدون پیراهن و در حالی که به نظر می رسد شاخه بزرگی را حمل می کند، با دوربینی در جنگل می سی سی پی ضبط شد.

    وقتی از هیوستون در مورد تصویر دوربین گوزن که راشیم را بدون پیراهن نشان می‌داد پرسیدند، به Insider گفت که می‌توان استدلال کرد که “کبودی” روی مرد در واقع “سایه” است.

    تیفانی به Insider گفت که او فقط یک تصویر را از دوربین رد گوزن دیده است و کل فیلم به او نشان داده نشده است.

    مادر راشیم در 2 اکتبر 2022 – روزی که دوربین آهو او را در جنگل شکار کرد – به پلیس در لورل، می سی سی پی، گم شدن پسرش را گزارش کرد.

    مادر مرد سیاه پوست به اینسایدر گفت که معتقد است این تصویر نشان می دهد که کارتر “در حال فرار برای جان خود” است.

  • هیوستون گفت: «او تنها کسی است که روی دوربین قرار دارد. “این هیچ کس دیگری را نشان نمی دهد.”

    هیوستون افزود: “در این مرحله، ما فقط در تلاشیم تا احتمال حضور کسی در آخرین زمان زنده بودنش را رد کنیم.”

    مادر کارتر، تیفانی کارتر، به Insider of the تصویر 2 اکتبر 2022 با مهر زمانی 4:32 بعد از ظهر گفت: “می توانید ببینید که روی او کبودی وجود دارد.” جایی برای جانش می دود.»

    فیلم دوربین گوزن راشیم کارتر بدون پیراهن را در جنگل های می سی سی پی در 2 اکتبر 2022 ثبت کرد - روزی که مادرش از گم شدن او خبر داد.

    کلارک گفت: “من فکر می کنم این یک مبارزه بود و او سعی می کرد از خود محافظت کند. او پنهان شده بود.”

    مادر مرد 25 ساله ای که بقایای او یک ماه پس از ناپدید شدن او پیدا شد، روز سه شنبه به Insider گفت که تصویر دوربین حیات وحش پسرش نشان می دهد که “چیزی اشتباه بود” و او “برای جان خود می دوید.”

    به گفته محققان، بازرسان تصویر را برای تأیید در اختیار خانواده راشیم قرار دادند، حدود یک هفته قبل از اینکه بقایای او در 2 نوامبر 2022، درست در جنوب تیلورسویل، می سی سی پی، در منطقه ای جنگلی، حدود 300 یارد دورتر از جایی که او در عکس پیدا شد، پیدا شود. تیفانی و پلیس

    تیفانی گفت: “من واقعاً معتقدم که او در آنجا تعقیب شد.”

    فیلم دوربین گوزن راشیم کارتر بدون پیراهن را در جنگل های می سی سی پی در 2 اکتبر 2022 ثبت کرد – روزی که مادرش از گم شدن او خبر داد.جزوه خانواده راشیم کارتر

    • هیوستون گفت: “چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد.”

      خانواده کارتر ادعا کرده اند که پلیس آنچه را که برای کارتر رخ داده است، پنهان کرده است و خواستار تحقیقات فدرال شده است، اما هیوستون تاکید کرد: “هیچ چیزی پنهان نشده است. چیزی زیر فرش نیست.”

      تیفانی به اینسایدر گفت: «تصویر نشان می‌دهد که چیزی درست نیست. “چیزی رخ داد.”

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    هیوستون گفت: «شواهدی که ما در حال حاضر داریم نشان نمی‌دهد که کسی با او بوده است.

    یک کلانتر محلی می گوید که هیچ کس دیگری همراه کارتر در این فیلم نبود و هنوز هیچ مدرکی برای قتل او وجود ندارد.

  • خانواده راشیم ادعا کرده اند که مرگ او یک “لینچ کردن” امروزی بوده است و می گویند پدر اهل فایت، می سی سی پی، در تماس تلفنی با مادرش هشدار داده است که در 1 اکتبر 2022 توسط مردان سفید پوست در کامیون ها تعقیب می شود.