هیئت کلیدی سنا پس از دو جلسه استماع داغ، انتخاب بایدن را برای بایگانی ملی معرفی کرد

نامزدی شوگان به مجلس سنا می رود جایی که او نیاز دارد اکثریت ساده برای پیشبرد نامزدی او. این احتمال وجود دارد که شوگان با توجه به اکثریت دموکرات در سنا تایید شود.

نامزدی شوگان پس از دو جلسه استماع شدید کمیته انجام می شود که در آن جمهوری خواهان از او به دلیل حزبی بودن بیش از حد انتقاد کردند و پس از کشف اسناد طبقه بندی شده در خانه های بایدن، رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و معاون رئیس جمهور سابق مایک پنس صورت گرفت.

او در فوریه به USA TODAY گفت: «فکر می‌کنم او آرشیودار خوبی خواهد بود.

او قبلاً برای کتابخانه کنگره و بازوی تحقیقاتی آن و همچنین کار می کرد کمیسیون های تاریخی دولتی را رهبری کرد. شوگان در دانشگاه جورج تاون و دانشگاه پنسیلوانیا تدریس کرده است.

بعد چه اتفاقی می افتد؟

کالین شوگان در جلسه کمیته کامل امنیت داخلی و امور دولتی سنا در مورد نامزدی خود به عنوان آرشیودار اداره بایگانی و اسناد ملی ایالات متحده در 28 فوریه شهادت می دهد.

در طول جلسه دادگاه فوریه، شوگان به دلیل پست های خود در حساب های رسانه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت و توسط سناتور جاش هاولی، R-Mo متهم به دروغ گفتن تحت سوگند شد.

پس از آنکه جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، کالین شوگان را به عنوان نامزد ریاست آرشیو ملی به عنوان نامزد ریاست آرشیو ملی، تاییدیه غیرعادی سنا را به چالش کشید.

شوگان، 47 ساله، از دانشگاه ییل فارغ التحصیل شد و یک مورخ دولتی است که بیش از 15 سال در دولت فدرال کار کرده است، از جمله از سال 2020 سمت مدیریتی در انجمن تاریخی کاخ سفید غیرانتفاعی داشته است – سمتی که برای اولین بار در دولت ترامپ داشت.

شوگان همچنین از حمایت سناتور جمهوری خواه ویرجینیای غربی شلی مور کاپیتو برخوردار است که شوگان را در اولین جلسه استماع خود در سپتامبر در کمیته معرفی کرد.

کمیته امنیت داخلی و امور دولتی سنا روز چهارشنبه با رای فراخوانی 8 بر 4 به حمایت از نامزدی کولن شوگان رأی داد. او اکنون پیش از تصدی این سمت با رای کامل سنا روبرو است.

این کمیته اولین جلسه استماع نامزدی شوگان را در ماه سپتامبر برگزار کرد، هفته‌ها پس از آن که اف‌بی‌آی املاک مار-آ-لاگو رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ را برای یافتن سوابق طبقه‌بندی شده جستجو کرد. او به عنوان یک “حزب افراطی” مورد حمله قرار گرفت و هفت جمهوری خواه در کمیته علیه او رای دادند.

بایدن در ژانویه دوباره نامزدی شوگان را برگزید، اما سناتورهایی که در این کمیته حضور داشتند، اضطرار کمی برای پیشبرد نامزدی او ابراز کردند. این کمیته برای دومین جلسه استماع در پایان فوریه برنامه ریزی کرد، ساعاتی پس از اینکه USA TODAY داستانی را منتشر کرد که در آن جزئیات چگونگی نامزدی از بین رفته است.

این آژانس در شش ماه گذشته به دلیل کشف اسناد طبقه بندی شده در خانه های بایدن، ترامپ و پنس مورد توجه قرار گرفته است. تحلیلگران گفته اند که آرشیو ملی بودجه کافی ندارد و تحت فشار است و سیستم حفاظت از اسناد طبقه بندی شده باید بهبود یابد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: کالین شوگان نامزد آرشیو یک قدم به آرشیو شدن نزدیکتر شد



منبع

آرشیو ملی از سوابق فدرال از جمله اسناد تاریخی مانند قانون اساسی. این آژانس همچنین سوابق ایجاد شده در دوران ریاست جمهوری را مدیریت می کند و از اسناد طبقه بندی شده محافظت می کند.

واشنگتن – نامزد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای خدمت به عنوان آرشیودار اداره ملی آرشیو و سوابق، یک گام نزدیک تر به تبدیل شدن به اولین زنی است که به طور دائم اداره می شود. عاملیت غیرسیاسی در تیررس مناقشات حزبی ملی.

او گفت: “من فکر می کنم ما باید آنها را بگیریم و به آنها نگاه کنیم و بررسی های لازم را در مورد این اتهامات افشاگران انجام دهیم.”

کالین شوگان کیست؟

کالین شوگان در جلسه کمیته کامل امنیت داخلی و امور دولتی سنا در مورد نامزدی خود به عنوان آرشیودار اداره بایگانی و اسناد ملی ایالات متحده در 28 فوریه شهادت می دهد.

به گفته هاولی، کارکنان کمیته از شوگان درباره این اتهامات سوال کردند و شوگان آنها را برای اسناد مرتبط با اتهامات به سرویس تحقیقات کنگره ارجاع داد. هاولی گفت که او روز سه‌شنبه نامه‌ای ارسال کرده و اسناد مربوطه را درخواست کرده و خواستار به تعویق انداختن رأی نهایی کمیته تا بررسی مواد شده است.

بیشتر: در شرایطی که آرشیو ملی مورد انتقاد قرار گرفته است، سناتورها برای تأیید انتخاب بایدن برای رهبری آژانس فوریت کمی نشان می دهند

عضو کمیته، سناتور تام کارپر، D-Del.، پس از جلسه استماع کمیته امنیت داخلی و امور دولتی سنا در مورد نامزدی شوگان در 28 فوریه، با کالین شوگان، نامزد آرشیودار اداره اسناد و آرشیو ملی ایالات متحده گفتگو می کند.

بیشتر: به نظر می رسد اسناد طبقه بندی شده در همه جا وجود دارد. خانه چه کسی بیشتر داشت: پنس، بایدن یا ترامپ؟

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

نامزدی شوگان پس از دو جلسه استماع کمیته پیشرفت می کند

عضو کمیته، سناتور تام کارپر، D-Del.، پس از جلسه استماع کمیته امنیت داخلی و امور دولتی سنا در مورد نامزدی شوگان در 28 فوریه، با کالین شوگان، نامزد آرشیودار اداره اسناد و آرشیو ملی ایالات متحده گفتگو می کند.

بیشتر: آیا پس از ترامپ، بایدن، پنس، روسای جمهور سابق دیگر اسناد محرمانه در اختیار دارند؟ ما پرسیدیم.

نقش آرشیو ملی چیست؟

پس از آنکه جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، کالین شوگان را به عنوان نامزد ریاست آرشیو ملی به عنوان نامزد ریاست آرشیو ملی، تاییدیه غیرعادی سنا را به چالش کشید.

بیشتر: پس از افشاگری های پنس، بایدن و ترامپ، آرشیو از روسای جمهور سابق می خواهد اسناد محرمانه را بررسی کنند.

بیشتر: اسناد محرمانه ترامپ، بایدن و پنس در جلسه استماع کالین شوگان، نامزد آرشیو، آویزان شده است.

هاولی به شکایات افشاگران و درخواست ها برای به تعویق انداختن رأی گیری اشاره می کند

در جلسه جلسه چهارشنبه، هاولی گفت که دفترش با یکی از کارمندان سابق شوگان که با او در سرویس تحقیقات کنگره کار می کرد در تماس بود و ادعا کرد که شوگان در رفتار حزبی و رفتار توهین آمیز، اظهارات ناخواسته در حمایت از نامزدهای سیاسی در محل کار، تلاش کرده است. رویدادهای امضای کتاب خود در مورد دارایی فدرال را سازماندهی کرد و با تضعیف ترفیع و ناتوانی در انضباط زیردستانی که اظهارات تحقیرآمیز نژادپرستانه کردند، در «الگویی از سوء استفاده، انتقام و آزار» شرکت کرد.