جیمی کیمل مایک لیندل پسر بالش من را کاملاً تحقیر می کند

از طریق ABC

آیا شما معتقدید که این انتخابات نیز تقلبی بود؟ کیمل پرسید.

برای اطلاعات بیشتر، گوش دهید و در پادکست The Last Laugh مشترک شوید.

او با اشاره به لاف زدن بی‌وقفه خود از تقلب بی‌اساس در انتخابات ۲۰۲۰، گفت: «شاید بفهمم که بازی پنجه تقلبی بود، خخ، بازی که حیوانات عروسکی را می‌برد.

شوخی‌ها به قیمت لیندل فقط از آنجا پخش می‌شد، زیرا کیمل با صدای بلند تعجب می‌کرد که چرا مردم او را جدی نمی‌گیرند.

اما با توجه به اینکه او از داخل محدوده یک ماشین پنجه آرکید ظاهر شد، در نهایت حتی از دفعه اول هم تضعیف کننده تر بود.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

از زمان ساخت اولین فیلم کوتاه خود در کیمل در آوریل 2021، این سرمایه دار بالش به بازگشت به سریال علاقه مند شده است، با این امید که بتواند بینندگان را متقاعد کند که تئوری های توطئه او باید منجر به انتخاب مجدد دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور شود.

لیندل پاسخ داد که او معتقد نیست چنین چیزی وجود داشته باشد، و گفت: «به همین دلیل است [were] هیچ ماشینی در کار نیست، که منجر به کنایه کیمل شد: “پس شما هر دو را از دست می دادید، این چیزی است که می گویید؟”

از طریق ABC

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

پیش از نمایش آخر شب سه‌شنبه شب، مدیر بالش به فیس‌بوک رفت و به شوخی گفت که ممکن است ماشین پنجه‌ای دیو و باستر «تقلب» باشد.

او پاسخ داد: “من حتی نمی دانم آن کیست.”

کیمل در مونولوگ آخر شب خود در سه شنبه شب گفت: “در تمام طول مسیر از هر سیاره ای که از آن آمده است، آقای بالش من، مایک لیندل اینجاست تا در نهایت به این سوال پاسخ دهد که “اگر تد لاسو در لیست مراقبت های FBI بود چه می شد؟” او برای تماشاگران و بینندگان در خانه توضیح داد که تنها در صورتی موافقت می‌کند که لیندل به عنوان مهمان به برنامه‌اش بازگردد، در صورتی که «مصاحبه را از داخل ماشین پنجه‌ای دیو و باستر انجام دهد».

مایک لیندل، مدیرعامل MyPillow، عصر سه‌شنبه به برنامه کمدی جیمی کیمل پیروزمندانه بازگشت.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

مایک لیندل، مدیر عامل MyPillow، بی‌صبرانه منتظر تحقیر شدن توسط جیمی کیمل است.

کیمل پیش از این که بپرسد: «شما به ماشین‌ها بی‌اعتماد هستید، آیا این به چرخ خیاطی هم تعمیم می‌یابد… ماشین‌های یخ‌ساز چطور؟»

و در حالی که لیندل به هر کسی که گوش می‌دهد می‌گوید که کیمل به دلیل وضعیت واکسیناسیون کووید-19 او را در قفس شیشه‌ای می‌خواهد، کیمل توضیح داد: «من اصرار نکردم که مایک در ماشین پنجه باشد زیرا واکسینه نشده است. من اصرار کردم که او در ماشین پنجه ای باشد زیرا خنده دار است،” و اضافه کردم: “این یک بیانیه سیاسی نیست. این فقط برای تفریح ​​است.”

حتی قبل از اینکه ظاهر لیندل از زمین خارج شود، کیمل در حال شکستن یک آستر بود.

لیندل قبل از حضور در اواخر شب خود، دوشنبه شب، در یک مصاحبه تلفنی با The Daily Beast اعتراف کرد که دور دوم حضورش به احتمال زیاد برای او یک تجربه “تحقیرآمیز” خواهد بود.

او گفت: “من حاضرم برای کمک به نجات کشورمان تحقیر شوم.”

این زوج در مورد اتهامات ادامه دار و تایید نشده لیندل در مورد دستگاه های رای گیری تقلبی صحبت کردند، پیش از آن که بازیگر جیمز آدومین به صحنه بازی در نقش لیندل رفت و باعث خوشحالی مرد بالش واقعی شد.

با این حال، بزرگترین تحقیر ممکن است در پایان مصاحبه ای باشد که قبل از مصاحبه لیندل انجام شد، زمانی که کیمل از اولین مهمانش، پاملا اندرسون، پرسید که آیا تا به حال با مدیرعامل MyPillow ملاقات کرده است یا خیر.

مجری شب گذشته از لیندل پرسید که چرا با وجود اینکه ماه‌ها ادعا می‌کرد «از همه نظرسنجی‌ها جلوتر است» تا رئیس جدید عملیات پرنفوذ حزب جمهوری‌خواه شود، تنها با چهار رأی کمیته ملی جمهوری‌خواه آمد.

کیمل هنگام باز کردن بخش با کنایه گفت: «برای کمک به او برای غلبه بر ترس تضعیف‌کننده‌اش از ماشین‌ها، او را داخل یک ماشین پنجه‌ای نصب کرده‌ایم. او قبل از بیان اینکه از اینکه لیندل او را با پیشنهاد منحصر به فرد پذیرفته است، متعجب است، علیرغم اینکه لیندل قبلاً ادعا کرده بود که به دلیل وضعیت واکسینه نشده اش بوده است، اضافه کرد: «نمی دانم چرا تصمیم گرفتم شما آنجا باشید.

ادومیان با دیدن شخصیت واقعی لیندل در داخل ماشین پنجه با شوک فریاد زد: «چه نوع جادوی تاریکی در کار است. “نگران نباش، پسر نازنین، من یک روبالشی پر از ربع اینجا دارم!”