نیکی هیلی انتظار دارد در 15 فوریه نامزدی ریاست جمهوری را به طور رسمی اعلام کند

دو تن از منابع گفتند که هیلی که به مدت دو سال در دولت ترامپ سفیر سازمان ملل بود، از حامیان خود برای یک رویداد ویژه در 15 فوریه در کارولینای جنوبی دعوت خواهد کرد و خاطرنشان کردند که این دعوت می تواند به زودی روز چهارشنبه منتشر شود.

به گفته سه منبع آشنا با این طرح، نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی این هفته انتظار می‌رود به راه‌اندازی نامزدی ریاست‌جمهوری نزدیک‌تر شود و زمینه را برای اعلام اواسط فوریه فراهم کند که اولین رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق او در انتخابات ریاست‌جمهوری باشد. برای سال 2024

پست و پیک چارلستون ابتدا برنامه های هیلی را گزارش کردند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

هیلی در این ماه از یک نامزدی احتمالی برای ریاست جمهوری کنایه زد و در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: «بله، ما باید در مسیر جدیدی برویم. و آیا می توانم آن رهبر باشم؟ بله، فکر می‌کنم می‌توانم آن رهبر باشم.»

هیلی از زمانی که دولت ترامپ را ترک کرد، گاهی از ترامپ انتقاد کرده است، اما او اغلب از او تمجید می کند. او قبل از پیوستن به دولت، از سال 2011 تا 2017 فرماندار کارولینای جنوبی بود و یکی از اعضای مجلس نمایندگان ایالتی بود.

ترامپ که در ماه نوامبر سومین نامزدی ریاست جمهوری را اعلام کرد، کارزار انتخاباتی خود را با توقف در نیوهمپشایر و ایالت هیلی، کارولینای جنوبی، در آخر هفته آغاز کرد.