جانسون ایالت ویسکانسین در مناقصه انتخاب مجدد با جنجال روبرو شد

گیلکز، استراتژیست جمهوری خواه، گفت که بارنز باید در هفته های پایانی مبارزات انتخاباتی “به لحظه لحظه قیام کند” و از دفاع از خود به حالت تهاجمی تر برای مقابله با جانسون برود.

حامیان بارنز گفته اند که تبلیغاتی که به او در مورد جنایت حمله می کند، از جمله تبلیغاتی از کمیته ملی سناتور جمهوریخواه که به حمایت او از پایان دادن به وثیقه نقدی اشاره می کند و او را “خطرناک” می خواند، نژادپرستانه است. این نقطه تصاویری از یک ماشین در حال شخم زدن در یک رژه کریسمس در Waukesha، ویسکانسین، در سال گذشته به همراه تصاویر مرد سیاه پوستی است که متهم به کشتن شش نفر و زخمی کردن ده ها نفر دیگر شد.

زمانی که بارنز با یک مناظره تلویزیونی در ماه آینده موافقت کرد، جانسون – که پیشنهاد انجام دو مناظره دیگر را داده بود – هجوم آورد: «نمی‌توانم شخص دیگر را مجبور به مخفی شدن کنم.» بارنز بعداً با مناظره دوم موافقت کرد.

جانسون همچنین از تئوری‌های توطئه در مورد انتخابات 2020 استقبال کرده است، اگرچه پیروزی بایدن توسط دادگاه‌های متعدد تأیید شده است، در برابر تحقیقات حزبی و مستقل مقاومت کرده و بازشماری نسبی در ویسکانسین را پشت سر گذاشته است.

رقابت‌های نزدیک ویسکانسین معمولاً به این موضوع بستگی دارد که آیا حضور دموکرات‌ها در مراکز شهری میلواکی و مدیسون با قدرت‌های جمهوری‌خواهان در مناطق روستایی و حومه میلواکی مقابله می‌کند یا خیر. اسکات اسپکتور، که کمپین موفقیت آمیز تامی بالدوین سناتور دموکرات در سال 2018 را اداره می کرد، گفت: همچنین مهم است که کدام نامزد می تواند بهتر به مسائل مهم برای مستقل ها بپردازد.

بارنز 35 ساله و جانسون 67 ساله نمی توانند متفاوت تر از این باشند.

رقابت آنها یکی از معدود رقابت‌های سراسر کشور است که می‌توانند در سال آینده در مورد کنترل سنا تصمیم بگیرند، و تنها رقابتی است که یک جمهوری‌خواه در حال حاضر به دنبال انتخاب مجدد در ایالتی است که توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن انتخاب می‌شود. همچنین در حال شکل گیری است که در ویسکانسین رایج شده است، جایی که دونالد ترامپ در سال 2016 با کمتر از 23000 رای ایالت را به دست آورد و سپس دو سال پیش با اختلافی مشابه از بایدن شکست خورد.

گیلکس گفت: “اکنون فشار بر بارنز بازگشته است. او چگونه پاسخ خواهد داد؟”

بارنز در مورد انتقال بودجه از ادارات پلیس به آژانس‌های خدمات اجتماعی صحبت کرده است، اما می‌گوید از کاهش بودجه پلیس حمایت نمی‌کند. او هفته گذشته آگهی جدیدی منتشر کرد که نشان می داد یک گروهبان بازنشسته پلیس راسین اعتماد خود را به بارنز اعلام می کند. و کمپین او ظاهراً در سراسر ایالت را برجسته کرده است تا استدلال کند که او یک کمپین “باز و در دسترس” را اجرا می کند.

جانسون خواستار پایان دادن به پول تضمین شده برای مدیکر و تامین اجتماعی، دو برنامه محبوبی است که سیاستمداران آمریکایی معمولاً از آنها دوری می‌کنند. او در تئوری‌های توطئه در مورد انتخابات 2020 قاچاق می‌کرده و در حوزه‌ی شبه‌علمی پیرامون ویروس کرونا فعالیت می‌کند.

مارک گرائول، استراتژیست جمهوری خواه که در انتخابات ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری در سال 2004 شرکت کرد، گفت: «ران جانسون هرگز یک بشکه آفتاب نبوده است، درست است؟» او ران جانسون… او اینجا نیست که بخواهد او را دوست داشته باشند.”

جانسون، تولید کننده سابق پلاستیک، چندین برابر میلیونر شده است. بارنز، معاون فرماندار ایالت و بالقوه اولین سناتور سیاهپوست ایالت، از تربیت متواضع خود در میلواکی به عنوان فرزند یک معلم مدرسه دولتی و یکی از اعضای اتحادیه کارگران اتومبیل دفاع کرده است.

جانسون و متحدانش او را متهم کرده‌اند که به‌جای جزئیات در مورد برنامه‌هایش، به‌طور سرسری صحبت می‌کند، از حضور در حضور خبرنگاران و پنهان شدن از رای‌دهندگان خودداری می‌کند.

او گاهی اوقات در بزرگسالی نیز از نظر مالی با مشکل مواجه شده است – چیزی که وقتی به دلیل پرداخت دیرهنگام مالیات دارایی اش مورد حمله قرار گرفت، سعی کرد به نفع خود باشد. بارنز در یکی از جدیدترین تبلیغات تلویزیونی خود می‌گوید: «زمان‌هایی بود که ساندویچ‌های کره بادام‌زمینی می‌خوردم. و به همین دلیل است که من از کاهش مالیات برای طبقه متوسط ​​حمایت می کنم.

گیلکس می‌گوید: «او باید پیام‌ها را اصلاح کند، تمرکز کند و بیشتر به آنجا برسد تا در نهایت موفق شود. «این جریان علیه ماندلا پیش می رود. او در حال حاضر تحت تأثیر آن است.»



منبع

او بارها خواستار حذف بودجه تضمین شده برای مدیکر و تامین اجتماعی شده است و گفته است که این تنها راه برای زنده ماندن آنهاست. این اظهارات توجه بایدن را به خود جلب کرد و رئیس‌جمهور مکرراً جانسون را به دلیل اینکه می‌خواهد «هر سال تأمین اجتماعی و مدیکر را در معرض خطر قرار دهد» به نام خود فراخواند.

بسیاری از حملات جانسون و جمهوری‌خواهان علیه بارنز بر جنایت خشونت‌آمیز و امنیت عمومی متمرکز شده‌اند، مسائلی که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند امسال برای رای‌دهندگان نگران هستند. زمانی که بارنز مجبور شد تاییدیه دو افسر مجری قانون را از وب‌سایت خود حذف کند – کمپین گفت که یکی از آنها یک خطای اداری است، و دیگری از قرار معلوم نمی‌دانست که نامش علنی می‌شود – جانسون با انتشار تاییدیه‌های اکثریت از آنها بزرگ‌نمایی کرد. کلانترهای ویسکانسین، از جمله دموکرات ها.

پیام‌های بارنز با این پیش‌زمینه دنبال می‌شود، با صحبت از بازگشت تولید به ایالت، حفاظت از مشاغل اتحادیه و کمک به کشاورزان کوچک – بازی برای رای‌دهندگان روستایی که در سال‌های اخیر از دست دموکرات‌ها دور شده‌اند.

رقیب دموکرات او، ستوان فرماندار ماندلا بارنز، به مسیر امن تری رفته است و با تبلیغات تلویزیونی که او را در حال ضربه زدن به توپ های بیسبال، تحویل پیتزا به کودکان و خرید مواد غذایی نشان می دهد، تصویری به عنوان یک مدافع غیرتهدید کننده طبقه متوسط ​​ایجاد کرده است.

مدیسون، ویز (AP) – سناتور جمهوری خواه ویسکانسین، ران جانسون، به دور از شهرت مخالف خود، در حالی که برای سومین دوره ریاست جمهوری خود نامزد می شود، به جنجال متمایل شده است.

الکس لاسری، یکی از مدیران میلواکی باکس که اولین رقیب اصلی بارنز بود که رقابت را ترک کرد و از بارنز حمایت کرد، گفت: “ران جانسون هیچ کاری انجام نمی دهد تا بتواند امتیازات خود را بالا ببرد.” فکر می کنم کمپین رون جانسون می داند که رای دهندگان او را دوست ندارند. آنچه جانسون در تلاش است انجام دهد این است که همه را به گل و لای بکشاند.”

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که برتری بارنز در اواسط تابستان، که احتمالاً به دلیل ظهور او به دلیل کنار رفتن رقبای کلیدی دموکرات درست قبل از انتخابات مقدماتی ایالت، به وجود آمده است، تحت رگبار تبلیغات حمله جانسون و متحدانش از بین رفته است. نظرسنجی دانشکده حقوق دانشگاه مارکت در اواسط سپتامبر، رقابت در حاشیه خطا را داشت و رتبه های نامطلوب بارنز نسبت به ماه قبل 10 درصد افزایش یافت.

کیت گیلکس، یک استراتژیست حزب جمهوری خواه که اولین کمپین انتخاباتی اسکات واکر، فرماندار سابق جمهوری خواه را اداره می کرد، گفت که جانسون به سادگی بارنز را تعریف می کند و استقلالی ها را به اردوگاه خود منتقل می کند.

زمانی که جانسون به بارنز حمله نمی‌کند، جانسون در مورد مسائلی صحبت می‌کند که سیاستمدارانی که در انتخابات با آن روبرو هستند معمولاً از آنها اجتناب می‌کنند.

جانسون همچنین نگرانی‌ها در مورد تغییرات آب و هوایی را رد کرد و گفت که در شورش‌های 6 ژانویه 2021، اگر مهاجمان کنگره آمریکا معترضان زندگی سیاه‌پوستان مهم است، ترس بیشتری داشت و از درمان‌های جایگزین اثبات‌نشده و آزمایش‌نشده برای کووید-19 حمایت کرد. گفتن دهانشویه می تواند یکی از راه های مبارزه با ویروس باشد.

این شامل سقط جنین نیز می شود – شاید یکی از زمینه هایی که جانسون با توجه به نظرسنجی هایی که نشان می دهد اکثریت قوی از قانونی بودن آن حمایت می کنند، احتیاط نشان می دهد. جانسون اخیراً گفت که سؤالات در مورد ممنوعیت سقط جنین در ویسکانسین باید با رای گیری در سراسر ایالت تعیین شود، اما زمانی که فرماندار دموکرات تونی اورز راهی برای انجام این کار پیشنهاد کرد، جانسون مخالفت کرد.