ترامپ گیج شده نمی تواند بفهمد اگر بوفالو در حال یخ زدن باشد گرمایش جهانی چگونه است

به نظر می رسد ترامپ همواره از گرمای روزافزون زمین کاملاً گیج شده است. او بدون هیچ دلیل روشنی تاکید کرده است که دمای سیاره “بالا می رود و آنها پایین می آیند”.

چه اتفاقی برای گرم شدن کره زمین افتاد؟ ترامپ در پاسخ به داستانی در مورد خانه‌های یخ‌زده در بوفالو و شرایط کولاک مرگبار این شهر، در سایت Truth Social با تحقیر این سوال را مطرح کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر روز پنجشنبه گرم شدن زمین را به‌عنوان یک مشکل کاملاً رد کرد – زیرا در بوفالو، نیویورک در حال یخ زدن است.

ترامپ در اوایل سال جاری در فاکس بیزینس وقتی از او پرسیده شد که آیا «فعالیت‌های انسانی» – مانند سوزاندن سوخت‌های فسیلی – مسئول تغییرات آب و هوایی است، توضیح داد: «به نظر من، شما چیزی به نام آب و هوا دارید.

اگر به دهه 1920 نگاه کنید، آنها در مورد انجماد جهانی صحبت می کردند. خوب؟” او افزود. و سپس آنها گرمایش جهانی را آغاز کردند، و سپس نتوانستند از آن استفاده کنند، زیرا دما در واقع بسیار سرد بود، و این چیزهای بسیار متفاوتی است… آب و هوا همیشه در حال تغییر است.

ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی خود برای انتخابات 2020 خندید که افزایش سطح آب دریاها با ذوب شدن یخ های قطبی منجر به “املاک بیشتر ساحلی” می شود.

پنج سال گرمترین سال زمین در تاریخ (از سال 1880) از سال 2015 رخ داده است. آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، ماه گذشته در نشست آب و هوا در مصر به رهبران جهان هشدار داد که بشریت باید بین همکاری با یکدیگر در برابر گرمایش جهانی یا “خودکشی دسته جمعی” یکی را انتخاب کند.

ترامپ، مثل همیشه، روندهای آب و هوایی را با آب و هوا اشتباه گرفت و ظاهراً دمای پایین در بوفالو (آب و هوا) را کاملاً نفی دهه ها از گرم شدن فزاینده زمین (از طریق آب و هوا) در میان افزایش شدید دی اکسید کربن ناشی از استفاده از سوخت های فسیلی می داند. اما دانشمندان می گویند که موج های طوفان مرگبار و دیگر آب و هوای شدید، مانند بوفالو که ده ها نفر را کشته است، شواهد بیشتری از آسیب های ناشی از تغییرات آب و هوایی است.

ترامپ همچنین در این مصاحبه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را متهم کرد که برای جلوگیری از افزایش تولید نفت، «فریب» تغییرات آب و هوایی را انجام داده است.

مربوط…



منبع