سوفیا ورگارا، بروک برک و افراد مشهور دیگر هفته کریسمس را با بیکینی های جذاب گرم می کنند

این عکس دادداریو را در حالی نشان می‌دهد که پشتش به دوربین است و انگشت شست عکاس به‌طور استراتژیک در عکس قرار گرفته است تا پشت او را بپوشاند و به گیاهان سرسبز گرمسیری و دامنه‌های تپه نگاه می‌کند. عکس دوم نشان داد که او دوباره از پشت در آب پاشیده است.

این عکس ها شامل سه فرزند او، یک سلفی با لباسی با طرح پلنگی و دو عکس از او با یک تاپ یوگا خاکستری و شلوار یوگا طرح دار مشکی و سفید بود.

برک اخیراً به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «ما می دانیم که بعد از تمرین، انرژی بیشتری نسبت به آنچه که با آن شروع کرده بودیم، داریم. “و ما می دانیم که احساس موفقیت ما را تشویق می کند که از جای خود بلند شویم و فردا دوباره این کار را انجام دهیم.”

بروک برک با کلاه بابانوئل و بیکینی

سوپر مدل Gisele Bündchen چندین عکس از تعطیلات آنها به زادگاهش برزیل برای اولین کریسمس پس از جدایی او و تام بردی با فرزندانش به اشتراک گذاشت. (بچه ها کریسمس با تاخیر را با پدرشان در ایالات متحده گذراندند)

جوآن کالینز، بازیگر 89 ساله «سلسله»، این هفته با یک عکس جذاب در یک تکه طرح پلنگی در استخر خود همراه با گردنبند، گوشواره و عینک آفتابی به روحیه کریسمس بورلی هیلز وارد شد. او نوشت: «یک #کریسمس فوق‌العاده سپری کردم – 82 درجه فارنهایت در #برلی‌هیلز، بنابراین توانستم #شنا کنم و سپس یک #ناهار فوق‌العاده در بریکوسز بخورم.

“این سال را تمام کنید و سال 2023 را با یک یادداشت سالم شروع کنید!” آستین این پست را شرح داد.

بروک برک برای ویدیوی تمرین برنامه تناسب اندام لباسی با تم کریسمس پوشید.

دنیس آستین 65 ساله، مربی تناسب اندام، این هفته با یک بیکینی قرمز-نارنجی همراه با یک تاپ تمرینی آستین بلند مشبک سفید ظاهر خود را به نمایش گذاشت.

این زن 50 ساله در پست اینستاگرامی خود به زبان اسپانیایی توضیحی نوشت: «نسیم ساحل و دریا» با اشاره به فرار کریسمس خود در دریای کارائیب.

بروک برک در مالیبو کریسمس به نظر می رسید و در حالی که برای برنامه تناسب اندام خود فیلم می ساخت، با لباس بیکینی قرمز، کتانی گلدار و کلاه بابانوئل به ساحل رفت.

افراد مشهوری مانند سوفیا ورگارا و مولی سیمز برای به اشتراک گذاشتن عکس‌هایی از تعطیلات استوایی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند، جایی که هدایای خود را با لباس‌های بیکینی و دمپایی باز کردند، در حالی که بروک برک با یک دو تکه با تم کریسمس روحیه گرفت.

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

مولی سیمز، مدل و ستاره «لاس وگاس» عکسی از خود در حال استراحت در قایق با آب‌های آبی آسمانی و تپه‌های سبز پشت سرش منتشر کرد.

سوفیا ورگارا، ستاره خانواده مدرن، یک سلفی معمولی در آینه با بیکینی مشکی گرفت.

نیکول شرزینگر، 44 ساله اهل هاوایی، عکس و ویدیویی از فرار تعطیلات خود به جزیره ای به اشتراک گذاشت.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

این زن 49 ساله عینک آفتابی، بیکینی مشکی و روکش چاپی سیاه، سفید و قرمز داشت. این مدل در اطراف کاستاریکای اطراف خود فوران کرد و نوشت: “اینجا شاید بهترین مکان روی زمین باشد! ما در غارها رفتیم، غواصی کردیم، شنا کردیم، ساحل رفتیم و آتلیه زدیم… منظورم این است که اینجا بهشت ​​است.”

او در توضیح پست خود نوشت: “از مشکلاتت مرخصی بگیر، باب.”



منبع

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

در همین حال، الکساندرا داداریو، بازیگر “لوتوس سفید” این هفته از غوطه ور شدن در کنار استخر با لباس تولدش لذت برد.

این عکس او را از پشت با یک بیکینی سفید با پوششی شفاف به رنگ کرم نشان می داد که از لبه قایق خود به آب های بکر نگاه می کرد. خواننده Pussycat Dolls در ویدئویی که از شنای خود با “دلفین ها، کوسه ها و نهنگ ها…اوه من!”

در اینجا نگاهی به چند مدل لباس شنای ستاره دار از تعطیلات می اندازیم:

ستاره های هالیوود در این فصل برای کریسمس ساحلی آماده بودند.

دنیز آستین، 65 ساله، اسرار خود را برای داشتن فرم آماده برای بیکینی برای سال جدید فاش می کند.

«شارژ مجدد با بچه های کوچکم در کشور خودم [heart emoji]”او عکس های فوری را شرح داد.