به گفته دوستان، شاهزاده هری و مگان مارکل از بدرفتاری در مراسم خاکسپاری ملکه الیزابت شکایت دارند.

پس از مرگ او یکی از مدیران لیبل به او گفت: “او برای من مرده بیشتر از زنده بودن ارزش دارد.”

کارولو که آدام کرومی نماینده آن است، می‌گوید: «هواداران فقط پوسته بیرونی را می‌بینند، ستاره راک که روی صحنه در کانون توجه است.

وینو برای فیلم کوتاه “کلای سبز” جوایز متعددی را در جشنواره فیلم دریافت کرد. او همچنین با مارک والبرگ در «محرمانه اسپنسر» بازی کرد.

هاچنس یک بار به کارولو گفت: “من پول زیادی را برای بسیاری از مردم می گردانم و من کوچکترین ماهی در حوض هستم.”

دوستان شاهزاده هری و مگان مارکل در لندن زمزمه می‌کنند که خانواده سلطنتی سابق شکایت کرده‌اند که در مراسم خاکسپاری ملکه الیزابت مورد بی‌اعتنایی و بدرفتاری قرار گرفته‌اند.

****

او در ماه نوامبر در نیویورک خواهد بود و از عکاس مد آنتوان ورگلاس و کاترین والاک، دختر الی والاک فیلمبرداری می کند.

آنها نمی‌دانند وقتی ستاره راک به اتوبوس برمی‌گردد چه اتفاقی می‌افتد و باید با صنعتی بی‌عاطفه و بی‌رحمانه برخورد کند و فقط روی نتیجه نهایی تمرکز کند.»

اما کارولو معتقد است که هاچنس پس از سفری که در سال 1992 به دانمارک با مدل هلنا کریستنسن درگیر شد، آسیب مغزی گرفت و مردی او را هل داد و سرش را به سنگفرش ها کوبید.

ایمان، ماریسکا هارگیتای، کندیس بوشنل، دیپاک چوپرا و هوما عابدین در فرش قرمز امسال حضور داشتند.

****

****

****

****

هر دو غر می زدند که خانواده آنطور که باید استقبال نمی کردند.

قهرمان سابق اکشن، که در میشیگان به دنیا آمده است، زمان بیشتری را در روسیه و حتی دونباس، سرزمین اوکراین که به طور غیرقانونی به روسیه ضمیمه شده است، می گذراند.

کارکنان آنابل به خانه شیک این طراح در خیابان نگاه کردند و از لیبی خواستند که کلاه 25000 دلاری منحصربه‌فردش را از سر ببرد وگرنه اجازه ورود او را نمی‌دهند.

Casa Cipriani “Night Of Stars” نمادهایی مانند پریسلی، مایکل کورس، دیون وارویک و سایر افراد شیک پوش را مورد تجلیل قرار داد. گروه بین المللی مد این افتخارات را اهدا می کند.

هاچنس 37 ساله خود را حلق آویز کرده بود.

لیبی همیشه بانو، کلاهش را از سر برداشت و برای جشن موفقیت نمایش مد در حرکت خود با طراح آفریقای جنوبی تبه ماگوگو در موزه ویکتوریا و آلبرت رفت.

یکی از قهرمانان داستان او یک راکر استرالیایی است که به عنوان مایکل هاچنس، خواننده اصلی گروه INXS شناخته می شود که در سال 1997 در اتاق هتل سیدنی درگذشت.

لیبی موگرابی، وارث مجموعه آثار هنری، در آنابل، مجلل ترین کلوپ خصوصی لندن، کمی سر و صدا داشت.

الکساندرا وینو، فیلمساز، اولین حضور بزرگ خود را به عنوان کارگردان برجسته با یک کمدی سیاه در شبکه نمایش، “فیلم هالیوود” انجام می دهد.

خودی ها نگرانند که این کتاب بتواند هرگونه آشتی بین هری و مگان و خانواده سلطنتی را دفن کند.

سیگال توسط بازیگران مختلف هالیوود به آزار و اذیت جنسی متهم شده است. یک منبع گفت: “در روسیه چیزی به نام آزار جنسی وجود ندارد، بنابراین او باید از وقت خود در آنجا لذت ببرد.”

بارن هیل همچنین با گاس ون سنت بر روی “شاهزاده مد” کار می کند که بر اساس بازدید مایکل چابون و پسر 13 ساله اش از هفته مد پاریس است. ویل فرل بازیگر خواهد بود.

****

فساد نابسامان تجارت موسیقی در رمان «دایره شکسته»، اولین رمان دوروتی کارولو، آشکار می‌شود.

او به من گفت: “من فکر نمی کردم اینقدر سخت باشد.”

لیبی در شوک بود زیرا نمایش های اخیر لباس های پاریس با کلاه های بیسبال پر شده بود. بالنسیاگا حتی یک کلاه بیسبال را با لباس عروس ست کرد و لئوناردو دی کاپریو همه جا را در درب بیسبال خود می برد.

تاریخ انتشار کتاب مورد انتظار به تعویق افتاد تا هری فصل جدید را اضافه کند و تغییرات بیشتری ایجاد کند.

الویس در ساختمان بود.

اسکات بارنهیل، مدل مردی که قبل از ارتباط با ژیزل بوندشن با لئوناردو دی کاپریو و سپس تام بردی همراه بود، همچنین یک موسیقیدان است.

لیبی با بالنسیاگا سر تا پا و یک کلاه کامیون دار سفید طرح خودش با آرم هشت پا پوشیده شده با الماس واقعی وارد شد.

****

هری اکنون در لس‌آنجلس است و آخرین فصل زندگی‌نامه‌اش را بازنویسی می‌کند تا دسیسه‌های کاخ را در مورد سفر آنها به انگلیس برای تشییع جنازه مادربزرگش در بر گیرد.

خودی ها می گویند که پنگوئن رندوم هاوس بیش از 15 میلیون دلار برای داستان او پرداخت کرده است و آنها می خواهند که حاوی اخبار رسوایی و سرفصل باشد. اعضای خانواده سلطنتی امیدوارند که هری مانند مگان در مصاحبه با اپرا به عنوان نژادپرستان بی احساس به خانواده اش حمله نکند.

کارولو می‌گوید: «او حس چشایی و بویایی خود را از دست داد و این امر هویتش را از دست داد. من شاهد افول یکی از دوستان بودم، رفتار او بسیار نامنظم و مصرف مواد مخدر بود.

کیوان تیبودو، ستاره غول‌های نیویورک و هیدر نونز، خانم نیویورک، میزبان آثار هنری چارلز فازینو هستند که درخت کریسمس غول‌پیکر، گروه موسیقی راهپیمایی و پرچم آمریکا را به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد اسباب‌بازی‌های بچه‌ها در Carlton Fine Arts به تصویر می‌کشد. 7.



منبع

استیون سیگال هنوز هم از طرفداران پر و پا قرص ولادیمیر پوتین است و در توییتر تولد این مستبد روسی را تبریک گفت.

کارولو گفت: «کسب و کار موسیقی افراد زیبایی مانند مایکل را می گیرد، خلاقیت آنها را مصرف می کند و آنها را بیرون می اندازد. “پول زشت است و باعث می شود مردم به شیوه های ناپسند رفتار کنند.”

بارن هیل به تازگی آلبومی به نام «ویدا و دلشکستگی» منتشر کرده است. ویدا تریر یورکشایری بود که قبل از جدایی با ژیزل به اشتراک گذاشته بود.

نائومی کمبل و ریحانا از جمله افراد ثابت آنابل هستند.

کارولو – که خاطرات سخت‌گیرانه‌ای با عنوان «هر چیزی برای یک ضربه: داستان یک زن A&R برای زنده ماندن در صنعت موسیقی» نوشت – گفت داستان‌نویسی سخت‌تر است.