بایدن می گوید که ایالات متحده می تواند از نکول خود جلوگیری کند و سقف بدهی را در اجلاس سران G-7 در ژاپن افزایش دهد.

رئیس جمهور جو بایدن، سمت راست، پس از مراسم امضای سند در حاشیه اجلاس سران G7 در هیروشیما، ژاپن، شنبه، 20 می 2023، به نخست وزیر استرالیا آنتونی آلبانیز اشاره می کند.

بایدن در جریان دیدار دوجانبه با آنتونی آلبانیز، رئیس‌جمهور استرالیا هنگام حضور در اجلاس سران گروه هفت در هیروشیما، درباره مذاکرات سقف بدهی اظهارنظر کرد.

واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن می گوید هنوز مطمئن است که می توان با جمهوری خواهان معامله ای انجام داد که آمریکا را از عدم پرداخت بدهی خود باز دارد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: سقف بدهی: بایدن می گوید در اجلاس G-7 ایالات متحده می تواند از نکول جلوگیری کند



منبع

رئیس جمهور آمریکا در این دیدار از همتای خود به دلیل لغو سفر برنامه ریزی شده به استرالیا عذرخواهی کرد. بایدن سفر خارجی خود را متوقف کرد تا بتواند در بحبوحه مذاکرات داغ بر سر سقف بدهی و هزینه های فدرال، زودتر به واشنگتن بازگردد.

آلبانیز گفت: «همه سیاست محلی است. “شما همیشه در استرالیا یک بازدید کننده بسیار خوش آمدید، همانطور که در گذشته بوده اید.” بایدن به رهبر گفت: «و همه سیاست‌ها ممکن است محلی باشد، اما دوستی ما دائمی است».

رئیس جمهور ایالات متحده، جو بایدن، در سمت چپ، با جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، در مرکز، نخست وزیر استرالیا، آنتونی آلبانیز، در سمت راست دوم، و رئیس کمیسیون اروپا، اورسولا فون در لاین، در یک جلسه عکس خانوادگی از رهبران G7 و کشورهای دعوت شده در جریان G7 صحبت می کند. نشست رهبران در هیروشیما، غرب ژاپن، شنبه، 20 مه 2023. (برندان اسمیالوفسکی/عکس از استخر از طریق AP) ORG XMIT: TKSJ126

بایدن روز شنبه در ژاپن گفت: «من هنوز معتقدم که می‌توانیم از یک پیش‌فرض اجتناب کنیم و کاری شایسته انجام خواهیم داد».

رئیس جمهور ایالات متحده، جو بایدن، در سمت چپ، با جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، در مرکز، نخست وزیر استرالیا، آنتونی آلبانیز، سمت راست دوم، و رئیس کمیسیون اروپا، اورسولا فون در لاین، در یک جلسه عکس خانوادگی از رهبران این کشور صحبت می کند. G7 و کشورهای دعوت شده در جریان G7 رهبران'  نشست سران در هیروشیما، ژاپن غربی، شنبه، 20 مه 2023. (برندان اسمیالوفسکی/عکس از استخر از طریق AP) ORG XMIT: TKSJ126