او در این مرحله حتی سعی نمی کند نژادپرستی را پنهان کند.

فرح گریفین روز شنبه در توییتی نوشت: «او در این مرحله حتی سعی نمی‌کند نژادپرستی را پنهان کند.

  • چائو که در تایوان به دنیا آمده است، یک روز پس از شورش کنگره در 6 ژانویه اعلام کرد که از سمت خود کناره گیری می کند.

    آلیسا فرح، مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید، در 08 اکتبر 2020 در واشنگتن دی سی به طور خلاصه با خبرنگاران خارج از بال غربی گفتگو می کند.تراشه Somodevilla/Getty Images

    • آلیسا فرح گریفین از اظهارات ترامپ علیه میچ مک کانل و الین چائو انتقاد کرد.

    • ترامپ در حساب کاربری Truth Social خود گفت: در هر صورت، هر یک از این دلایل غیرقابل قبول است. “او آرزوی مرگ دارد.”

      فرح گریفین گفت: “این یک فرد دیوانه در اینترنت نیست، اگر حزب از خواب بیدار نشود و بهتر نشود، این نامزد پیشتاز جمهوریخواهان برای ریاست جمهوری است.” در توییتی نوشت روز شنبه با اسکرین شات از نظرات ترامپ.

      ترامپ در پستی در سایت Truth Social علنا ​​به رهبر اقلیت سنا حمله کرد و به مقام سابق کابینه وی توهین کرد.

    آلیسا فرح گریفین، دستیار سابق کاخ سفید، اظهارات “نفرت انگیز” رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ علیه میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا و همسرش را محکوم کرد.

    آلیسا فرح

    مجری برنامه «The View» گفت: «او در این مرحله حتی سعی نمی‌کند نژادپرستی را پنهان کند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    روز جمعه، ترامپ علناً به مک‌کانل حمله کرد و گفت که «همه این لایحه‌های تریلیون دلاری دموکرات‌ها، بدون کوچک‌ترین مذاکره‌ای» را روشن کرده است، زیرا از او متنفر است یا «به این دلیل که به طرح جدید سبز جعلی و بسیار مخرب اعتقاد دارد». معامله.”

    رئیس جمهور سابق همچنین به توهین به همسر مک کانل، وزیر حمل و نقل سابق خود، الین چائو، ادامه داد و افزود: “باید فورا از همسر چینی دوست داشتنی اش، کوکو چاو کمک گرفت و به او مشاوره داد.”

    او در آن زمان در بیانیه‌ای گفت: «دیروز، کشور ما یک رویداد آسیب‌زا و کاملاً قابل اجتناب را تجربه کرد، زیرا حامیان رئیس‌جمهور پس از تظاهراتی که وی سخنرانی کرد به ساختمان کنگره یورش بردند. همانطور که مطمئنم در مورد بسیاری از شما صدق می کند، این موضوع مرا عمیقاً آزار داده است، به گونه ای که به سادگی نمی توانم آن را کنار بگذارم.