سناتور ریک اسکات در «رو به روی ملت»، 2 اکتبر 2022

SEN. اسکات: فکر می‌کنم همه ما باید بفهمیم چگونه می‌توانیم مردم را دور هم جمع کنیم و یک هدف مشترک داشته باشیم تا به هر آمریکایی این فرصت را بدهیم که فرزندانشان شغلی عالی برای تحصیل داشته باشند، آنها معتقدند که می‌توانند هر چیزی باشند و مطمئن شوند که همه. در یک کمیته امن زندگی می کند این کاری است که من هر روز انجام می دهم. و من سعی کرده ام مردم را برای انجام این کار دور هم جمع کنم.

شهردار فورت مایرز که به شدت آسیب دیده است، می گوید که این شهرستان در دستورات تخلیه “مناسب” عمل کرده است.

مارگارت برنان: و شما موافقید که این زبان مردم را به هم نزدیک نمی کند؟

SEN. ریک اسکات: صبح بخیر، اینجا واقعا سخت است، تلفات جانی باورنکردنی است. و ما هنوز افرادی داریم که امیدوارند زنده باشند و هنوز در تلاش برای نجاتشان هستند. پس لطفا برای تک تک آنها دعا کنید.

مدیر FEMA می گوید: “تمرکز ما در حال حاضر حمایت از مردم فلوریدا است” پس از ایان



منبع

مارگارت برنان: رئیس جمهور گفت که ممکن است به پول بیشتری از کنگره برای کمک به پاسخگویی نیاز داشته باشد. و من می دانم که شما و سناتور روبیو در مورد نیاز به کمک های اضطراری بیشتر صحبت کرده اید. اگر برای یک موقعیت اضطراری تماس می‌گیرید، آیا نیاز به پرداخت هزینه اضافی دارد – افست؟

مارگارت برنان: سناتور، قبل از اینکه شما را رها کنم، یک سوال بزرگتر دارم زیرا می دانید، بلایا زمانی است که مردم می توانند دور هم جمع شوند. و کشور ما به طرز باورنکردنی تقسیم شده است. میدونم که میدونی در این آخر هفته، لفاظی‌های بسیار نگران‌کننده‌ای از رئیس‌جمهور سابق شنیدیم که در توییتی نوشت که سناتور مک‌کانل آرزوی مرگ دارد. او درباره همسرش، وزیر سابق کابینه، الین چائو، چیزهای نژادپرستانه ای گفت. دیشب در راهپیمایی خود، مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره جورجیا، ادعای نادرستی کرد که دموکرات‌ها می‌خواهند جمهوری‌خواهان کشته شوند، و آنها نقل قول کرده‌اند که قتل‌ها را آغاز کرده‌اند. با توجه به سطح تهدید امنیتی در حال حاضر. آیا آن نظرات را سرزنش می کنید؟

مارگارت برنان: خوب، منظورم این است که نکته اصلی اینجاست، سناتور، اینکه ضربه زدن به برخی از جوامع آنقدر سخت بوده است که لازم است نگاهی دوباره به اینجا بیندازید، منظورم این است که شاید برخی از آنها نباید بازسازی شوند. ، به دلیل سطح خطر ناشی از آب و هوای شدید.

SEN. اسکات: من معتقدم آنچه که رئیس جمهور ترامپ درباره آن صحبت می کرد این واقعیت است که ما نمی توانیم به خرج کردن پول ادامه دهیم. ما می‌خواهیم — ما با این هزینه‌های بی‌ملاحظه دموکرات‌ها بیشترین آسیب را به فقیرترین خانواده‌هایمان وارد خواهیم کرد و نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم. ما نمی توانیم از مخارج آنها صرف نظر کنیم.

SEN. اسکات: اما من فکر می کنم کاری که باید انجام دهیم این است که همه را دور هم جمع کنیم. من همچنین می گویم که برعکس. هریس دیروز گفت که دیروز ما می دانی که اگر رنگ پوست متفاوتی داشته باشی، خیالت راحت خواهد شد.

مارگارت برنان: این چیزی نیست که معاون رئیس جمهور گفت. او در مورد عدالت و مشکل در FEMA صحبت کرد. اما من به طور خاص در مورد مارجوری تیلور گرین صحبت می کنم.

مارگارت برنان: اما سیل نیست؟

SEN. اسکات: خوب، موج طوفان باورنکردنی بود، می‌دانید، بدترین، بدترین موج طوفانی که با ایرما داشتیم در کیز بود. و فقط نه فوت بود. این فقط همه چیز را از یک خانه یک طبقه بیرون می کشد. و سپس همانطور که می دانید، ساحل مکزیک با مایکل، آخرین سال زندگی من بود. اما، می دانید، در لی کانتی، آنها در مورد این صحبت می کنند، ممکن است 18 فوت موج طوفان در Sanibel داشته باشند. و شما به 12-15 فوت طوفان ساحل فورت مایرز و جزیره کاج نگاه کنید، منظورم این است که زنده ماندن سخت است، باید زیبا باشید، باید خیلی بلند شوید و ساختار شما باید زنده بماند. . ما متاسفانه، برخی از آن ساخت و ساز قدیمی تر است. و بنابراین ما بسیاری از ساختمان ها را از دست دادیم.

SEN. اسکات: او به نظر می رسد – او دوست دارد، او به مردم لقب های مستعار می دهد. مطمئنم او برای من اسم مستعار دارد. بسیار خوب. بنابراین می‌توانید از او بپرسید که منظورش از نام مستعارش چیست، من چه چیزی را می‌خواهم تا مطمئن شوید که کاری را که می‌توانم انجام دهم، انجام دهم. من می توانم تمام تلاشم را بکنم تا مردم را دور هم جمع کنم و سعی می کنم مردم را دور هم جمع کنم.

مارگارت برنان: اکنون به سراغ ریک اسکات، سناتور جمهوریخواه فلوریدا می رویم که از ناپل به ما می پیوندد. صبح شما بخیر سناتور.

SEN. اسکات: نه، نه، نه. صبر کن مارگارت مارگارت، بیایید مطمئن شویم. FEMA باید کور رنگ باشد. FEMA باید از همه پشتیبانی کند. اکنون، آنچه را که من در اینجا به شما خواهم گفت، این است، من معتقدم که باید انجام دهیم – رئیس جمهور ترامپ در مورد این هزینه های باورنکردنی صحبت کرده است که باعث تورم و آسیب رساندن به فقیرترین خانواده ها می شود. من در یک خانواده فقیر بزرگ شدم. من بازی او را تماشا کردم باید به مادرم آسیب برساند. ما خانه ای گرفته ایم، مراقب این پول باشید که چگونه خرج می کنیم. میدونم داری در موردش حرف میزنی

مارگارت برنان: ما می دانیم و می دانیم که زمانی که شما فرماندار فلوریدا بودید، چهار طوفان در ساعت شما وجود داشت. فرماندار DeSantis گفته است آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد کتاب مقدس است؟ تاثیر آن را چگونه توصیف می کنید؟

مارگارت برنان: ما مدیر زن در برنامه خواهیم داشت تا در مورد عدالت صحبت کند. اما قتل هایی که از قبل شروع شده بودند واقعاً برای من برجسته بودند. بنابراین می خواستم مطمئن شوم که به آن نظر پاسخ داده اید. اونجا میذاریم متشکرم و موفق باشید.

متن زیر متن مصاحبه با سناتور جمهوری خواه ریک اسکات از فلوریدا است که در روز یکشنبه 2 اکتبر 2022 پخش شد.

مارگارت برنان: باشه. این چیزی نیست که رئیس جمهور سابق گفت. و کوکو چاو عبارتی بود که او برای اشاره به وزیر سابق کابینه الین چائو استفاده کرد.

مارگارت برنان: می دانم قربان. شما در مورد ماده صحبت می کنید، و من دوست دارم در مورد آن با شما صحبت کنم. اما آنچه من از شما به عنوان عبارتی نقل کردم که می گوید مک کانل آرزوی مرگ دارد. او در مورد الین چائو چیزهای نژادپرستانه ای گفت. و سپس آنها قتل ها را شروع کرده اند. منظورم این است که این یک بحث سیاسی نیست، سناتور، زبان چیزی است که من در مورد آن صحبت می کنم. خطرناک نیست؟

تریسی: دانشمندان به طور فزاینده ای بر این باورند که تغییرات آب و هوایی طوفان ها را قوی تر و مخرب تر می کند

SEN. اسکات: اما شما خواهید دید که چگونه این کار در زمانی که من فرماندار بودم، کار کرده است. بله، قطعا. درست. و بنابراین این یکی از مسائل است. فلوریدا یک ایالت کمک کننده مهم برای سیل بوده است. متأسفانه، افراد زیادی هستند که بیمه سیل ندارند، یا به این دلیل که نمی دانستند باید بیمه سیل بخرند یا به دلیل گران شدن آن. بنابراین ما باید محصولات بیمه ای داشته باشیم، کاری که مردم توانایی پرداخت آن را داشته باشند. و این چیزی است که آنها تلاش کردند تا به ایجاد بازار خصوصی بیمه سیل ادامه دهند. و من فرماندار بودم تا مطمئن شوم مردم می توانند بیمه سیل دریافت کنند و از عهده پرداخت بیمه سیل برآیند. چون حق با شماست، بسیاری از آن پوشش داده نشده است. اگر اینطور نیست، مشمول خط مشی عادی نمی شود. تحت پوشش بیمه نامه سیل است. و من دیروز در کیسیمی بودم و مقداری سیل در آن بالا آمد. و آنها در دشت سیلابی نبودند، به هیچ کس گفته نشد که بیمه سیل بگیرید، و آنها احتمالاً یک متر آب در خانه هایشان داشتند، و کاملاً شوکه شده بودند.

مارگارت برنان: اما شرکت‌های مدل‌سازی بلایا، می‌دانید، مقیاس خسارت در اینجا از 30 تا 100 میلیارد دارند. چقدر پولی است که فکر می کنید باید بروید از کنگره بخواهید؟

SEN. اسکات: من آن را نشنیدم، ما باید مردم را دور هم جمع کنیم. لطفا بازی دعا برای دولت ما.

SEN. اسکات: امیدواریم متوجه شویم که بیشتر چیزها تحت پوشش بیمه هستند. این همان چیزی است که شما امیدوارید. اکنون فلوریدا در چند سال گذشته با بازار بیمه اموال خود مشکل داشته است. بنابراین امیدواریم که شرکت های بیمه بتوانند بسیاری از این موارد را پوشش دهند.

SEN. اسکات: من ندیدم او چه گفت. اما وقتی معاون رئیس جمهور فکر می کند که افراد مشهور بر اساس رنگ پوستشان رفتار متفاوتی با مردم دارند، چه می گوید مفید نیست.

مارگارت برنان: بسیار خوب، اما من می دانم، سناتور، شما می دانید که دموکرات ها هنوز آنطور که مارجوری تیلور گرین گفته است قتل جمهوری خواهان را آغاز نکرده اند.

SEN. اسکات: خوب، من از امدادرسانی در بلایای طبیعی حمایت کرده ام. و ببینید، هر کاری که انجام می دهید، دوست دارید برای آن پولی پرداخت شود. اما می‌دانید، ما تعهداتی را انجام داده‌ایم، تعهداتی را پذیرفته‌ایم، و به خانواده‌هایمان، کسب‌وکارهایمان، ایالت‌ها و دولت‌های محلی‌مان کمک می‌کنیم، و به‌عنوان دولت فدرال، باید کارمان را انجام دهیم. اکنون. ما باید مراقب باشیم که پولمان را چگونه خرج می کنیم. بنابراین همیشه سعی کنید بفهمید که چگونه برای چیزها هزینه می کنید. اما من از FEMA بسیار حمایت می کنم. تجربه من با FEMA و فرماندار بودنم این است که آنها کار خود را انجام دادند. آنها شریک خوبی بودند. آنها یک آژانس اصلی نیستند. آنجا یک سازمان پشتیبانی وجود داشت و زمانی که من استاندار بودم اینطور عمل می کردند.

SEN. اسکات: آنچه را که فکر می کنم باید به آن نگاه کنید، اگر در مکان هایی بسازید، به آن نگاه کنید، من معتقدم این مکان ها مکان هایی هستند که مردم می خواهند در مکان های زیبای خود زندگی کنند. بنابراین آنچه شما واقعاً باید انجام دهید این است که باید بگویید، “من می خواهم بسازم، اما می خواهم آن را با خیال راحت انجام دهم.” پس از اندرو در سال 1992، ایالت به طور کامل قوانین ساختمان خود را تغییر داد، که به طور چشمگیری خطر آسیب را کاهش می دهد. زمانی که فرماندار بودم، قوانین ساختمانی خود را اصلاح کردیم. و من فکر می کنم پس از این، ما یاد خواهیم گرفت که می دانیم، باید ادامه خود را برای بهبود کدهای ساختمانی خود بهبود دهیم.