استراتژیست حزب جمهوری خواه، دونالد ترامپ جونیور، CPAC را در یک حذف کوبنده اشک می کند.

مورفی با اشاره به اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و CPAC هر دو در حال کاهش محبوبیت در حزب جمهوری خواه هستند، ادامه داد: «اما این به نوعی شاخه حرفه ای، مردمی و هکستر حزب جمهوری خواه است. خبر خوب این است که دور از ذهن است، نمونه‌برداری قبلی نیست.»

مورفی روز جمعه همراه با گردهمایی CPAC که اعتراف کرد قبلاً در آن شرکت می‌کرد، به ترامپ جونیور هم دست زد.

الکس واگنر، گوینده MSNBC خاطرنشان کرد که این شرکت ظرفیت اضافی را از سایر ارائه دهندگان تلفن همراه اجاره کرده است. AT&T، شرکتی که ترامپ جونیور در کنفرانس از آن به دلیل “سلاح” کردن پول مصرف کنندگان انتقاد کرد.

مورفی اضافه کرد که CPAC امروز تنها یک “تکه” از GOP را نشان می دهد. “این چیز اکنون یک کلاهبرداری است، خالص و ساده، از بالا به پایین.”

مورفی که به جمهوری خواهانی مانند سناتور جان مک کین فقید و سناتور میت رامنی توصیه کرده است، پس از پخش کلیپی از دونالد ترامپ جونیور که در کنفرانس سالانه خود در این هفته از جمعیت خواسته بود از مسیحیت استفاده کنند، وضعیت CPAC را مورد بررسی قرار داد. سرویس محافظه کارانه تلفن همراه پاتریوت موبایل.

می توانید نظرات بیشتری از مورفی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

مایک مورفی، استراتژیست حزب جمهوری‌خواه، کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران را به دلیل «کلاهبرداری، خالص و ساده، از بالا به پایین» در یک پیام آتشین در روز جمعه در یک حضور در MSNBC مورد انتقاد قرار داد.

«اول از همه، من به هموطن‌دوست دونالد جونیور می‌پیوندم و از شنوندگانمان، میهن‌پرستان واقعی بیرون می‌پیوندم، تا امروز به «مسیحیان علیه اومانیسم سکولار» یا «نقد نقد» بپردازند، زیرا این یک دلتنگی ناب و ساده است. مورفی گفت. “آنها باید حصاری را در اطراف CPAC قرار دهند و همه آنها را شارژ کنند، این غیر قابل باور است. نمی‌دانستم خدا درباره شرکت‌های تلفن همراه نظری دارد.»

(H/T Mediaite)

مربوط…





منبع