اختلال در اقیانوس اطلس در حال حاضر 80 درصد احتمال توسعه دارد

راهنمای طوفان 2022: خانواده خود را قبل از طوفان آماده کنید

پیش‌بینی‌ها همچنین در حال تماشای موجی استوایی هستند که در چند صد مایلی شرق جزایر ویندوارد، بخشی از هند غربی در دریای کارائیب، رگبارها و رعد و برق‌های بی‌نظم داشت.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

طوفان بعدی نامگذاری شده در فصل طوفان اقیانوس اطلس 2022 جولیا است.

بر اساس گزارش NHC، منطقه وسیعی از کم فشار به تولید باران و رعد و برق در اقیانوس، چند صد مایلی جنوب غربی جزایر کابو ورد در غرب آفریقا ادامه داده است.

کمی توسعه آهسته امکان پذیر است زیرا مسیر خود را به سمت غرب به سمت جزایر و شرق دریای کارائیب طی می کند. NHC گفت که پیشرفت طوفان در سراسر جزایر ویندوارد نظارت خواهد شد. در حال حاضر، احتمال متوسط ​​40٪ این طوفان برای تبدیل شدن به یک فرورفتگی استوایی یا طوفان قابل توجه در دو روز آینده و 60٪ احتمال تبدیل شدن به یک طوفان در پنج روز آینده است.

طوفان اورلین به سواحل اقیانوس آرام مکزیک در نزدیکی مازاتلان رسید

تامپا، فلوریدا (WFLA) – مرکز ملی طوفان گفت که یکی از دو آشفتگی در اقیانوس اطلس اکنون 80 درصد احتمال دارد که در 48 ساعت آینده به یک فرورفتگی استوایی تبدیل شود.

انتظار می رود که این سیستم به طور کلی به سمت شمال غربی بر فراز شرق اقیانوس اطلس حرکت کند و احتمالاً در یکی دو روز آینده به یک فرورفتگی استوایی تبدیل شود. پیش‌بینی‌ها ۸۰ درصد احتمال می‌دهند که در دو تا پنج روز آینده به افسردگی یا طوفان گرمسیری تبدیل شود.