کمک های مالی برای Kemp’s Georgia GOP افزایش یافت، Warnock همچنان قوی باقی می ماند

آتلانتا (AP) – برایان کمپ، فرماندار جورجیا، جمع آوری کمک های مالی خود را در تابستان به شدت تسریع کرد و در یک دوره سه ماهه 28.7 میلیون دلار برای کمپین خود و کمیته رهبری مرتبط دریافت کرد.

جف امی را در توییتر دنبال کنید http://twitter.com/jeffamy





منبع

Warnock گزارش داد که 13.7 میلیون دلار پول نقد موجود است. او حتی بیشتر از کمپ هزینه کرده است و در این دوره سه ماهه نزدیک به 35 میلیون دلار هزینه کرده است.

___

مسابقات سال 2022 در گرجستان که تقریباً تقسیم شده است نشان می دهد که در چهار سال گذشته چقدر رقابت در ایالتی که به سرعت به بهترین ایالت میدان نبرد جنوب تبدیل شده است، گران شده است. صدها میلیون هزینه سیاسی از سوی نامزدها، احزاب سیاسی و گروه های خارجی در رقابت فرمانداری و رقابت سنای ایالات متحده بین رافائل وارناک، رئیس جمهور فعلی دموکرات و هرشل واکر، رقیب جمهوری خواه سرازیر می شود.

وارناک گزارش داد که در سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر 26.3 میلیون دلار جمع آوری کرده است. او اکنون حدود 90 میلیون دلار از زمان پیروزی در یکی از دو دور دوم انتخابات سال 2021، همراه با جان اوسف، دموکرات جورجیا، جمع آوری کرده است که به حزب آنها کنترل سنا را داد.

وارناک یکی از چندین نماینده دموکرات سنا در ایالت‌های نوسانی است که در بحبوحه عدم محبوبیت شدید جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا تلاش می‌کند به صندلی خود بچسبد.

این جمهوری خواه روز چهارشنبه آمار جمع آوری کمک های مالی خود را تا 30 سپتامبر اعلام کرد زیرا او به دنبال همگام شدن با مقادیر زیادی پول نقد استیسی آبرامز دموکرات است. این عملکرد بسیار قوی تر از 6.8 میلیون دلار کمپ جمع آوری شده در دو ماه منتهی به ژوئن است. 30 سال، جمع او را به نزدیک به 60 میلیون دلار رساند. همچنین بیش از 22.4 میلیون دلاری است که او در کل مبارزه خود در برابر آبرامز در سال 2018 به دست آورد.

در حالی که هزینه‌های بیرونی صحبت درباره وارناک تقریباً متعادل است، با 6.9 میلیون دلار برای و 6.6 میلیون دلار علیه رئیس فعلی، طبق سوابق کمیسیون انتخابات فدرال، هزینه‌های خارجی متمرکز بر واکر بسیار منفی‌تر بوده است، با 14.3 میلیون دلار علیه و تنها 2.6 میلیون دلار برای رقیب. .

وارناک، همچنین کشیش کلیسا که زمانی توسط کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور رهبری می شد، گفت که در این دوره از بیش از 340000 اهداکننده فردی جمع آوری کرده است.

کوئنتین فولکس، مدیر کمپین وارناک در بیانیه‌ای گفت: «ده‌ها هزار اهداکننده مردمی در ماه نوامبر به پیشبرد کمپین ما در خط پایان کمک می‌کنند، زیرا آنها انتخاب روشنی را بین کشیش وارناک و هرشل واکر دارند.»

آبرامز باید مجموع خود را در اواخر این هفته گزارش دهد. او در دو ماه منتهی به 30 ژوئن 21.8 میلیون دلار جمع آوری کرد و تا آن زمان 49 میلیون دلار جمع آوری کرد.

کمپ گفت که کمپین او و کمیته “اول گرجستان” او 15.4 میلیون دلار پول نقد برای انتخابات 5 هفته ای تا انتخابات 8 نوامبر پس از صرف 20 میلیون دلار از ژوئیه تا سپتامبر باقی مانده است.

وارناک پس از پیروزی در انتخابات ویژه در سال 2020 برای پر کردن دوره منقضی نشده سناتور جمهوری خواه جانی ایساکسون که به دلیل نارسایی سلامتی از سمت خود کناره گیری کرد، اولین سناتور سیاهپوست آمریکایی جورجیا شد. ایساکسون در ماه دسامبر درگذشت.

واکر هنوز مجموع را گزارش نکرده است، اما تلاش کرد تا با Warnock عقب نماند و تا 30 ژوئن حدود 20 میلیون دلار جمع آوری کرد.