یک مسئول مدرسه کوله پشتی کودک 6 ساله ای را که به معلمش شلیک کرد پس از اینکه شخصی گزارش داد که او ممکن است اسلحه داشته باشد را بازرسی کرد.

استیو درو، رئیس پلیس نیوپورت نیوز، گفت که این اسلحه به طور قانونی توسط مادر پسر خریداری شده است، اما از توضیح محل و نحوه نگهداری اسلحه در خانه آنها خودداری کرد.

این پسر متهم به تیراندازی عمدی به معلمش در کلاس مدرسه ابتدایی ریچنک است. مقامات گفتند که گلوله از دست معلم عبور کرده و به قفسه سینه او وارد شده و او را با جراحات خطرناک مواجه کرده است.

میشل پرایس، سخنگوی منطقه مدرسه، به BuzzFeed News گفت که پارکر همچنین گفت که “حداقل یک مدیر از وجود سلاح احتمالی در جدول زمانی رویدادهایی که رخ داده است مطلع شده است.”

    خلبان ویرجینیا / TNS

تیراندازی در دبستان ریچنک خشم و عصبانیت والدین را برانگیخت، برخی از آنها گفتند که پس از تیراندازی در دو دبیرستان در این منطقه در سال تحصیلی گذشته، خواستار افزایش تدابیر امنیتی شده اند.

مشخص نیست چه کسی این گزارش را تهیه کرده و چه کسی کیف کودک را بازرسی کرده است. WAVY TV 10 گزارش داد تالار شهر فقط در اختیار والدین قرار گرفت.

ناحیه مدرسه گفته است که تغییراتی را در اقدامات امنیتی در تمام مدارس از جمله نصب فلزیاب ها اعمال خواهد کرد.

ناظم مدرسه ویرجینیا گفت که به مسئولان مدرسه گفته شده است که کودک 6 ساله ای که در کلاس به معلمش شلیک کرد، قبل از تیراندازی روی او اسلحه داشته است.

در دسامبر 2021، یک نوجوان 17 ساله در جریان درگیری در محوطه دبیرستان منچویل بر اثر اصابت گلوله کشته شد. نوجوان دیگری در آگوست 2022 به دلیل شلیک چند گلوله در راهروی دبیرستان هریتیج در جریان نزاع و مجروح شدن دو دانش آموز به 10 سال زندان محکوم شد.

معلم، ابیگیل زوورنر، به دلیل بیرون کردن بقیه دانش‌آموزان از کلاس پس از شلیک گلوله توسط مقامات مورد تحسین قرار گرفت. پلیس گفت که یکی از مسئولان مدرسه کودک را تا رسیدن ماموران به طور فیزیکی مهار کرد.

“شما کشور زیبایی دارید، مردم زیبایی دارید، اما مشکل چیست؟ اسلحه!” یکی از والدین به WTKR News گفت. “چگونه یک [6]یک ساله تفنگ دارید؟ این چیزی است که من از آن عصبانی هستم. من فقط به این دلیل اینجا هستم که شوهرم نظامی است، وگرنه من انتخاب نمی کردم که به این کشور بیایم.”

بیشتر در این مورد



منبع

در یک جلسه مجازی تالار شهر در عصر پنجشنبه، ناظر مدارس دولتی نیوپورت نیوز، جورج پارکر به والدین گفت که فردی گزارش داده بود که کودک هنگام ورود به مدرسه در صبح روز 6 ژانویه احتمالاً مسلح بوده است. کوله پشتی کلاس اولی مورد بازرسی قرار گرفت، اما پارکر گفت: هیچ سلاحی در داخل آن یافت نشد.

زورنر 25 ساله در بیمارستان در وضعیت پایداری به سر می برد.

خلبان ویرجینیا / TNS