سخنرانی رئیس جمهور بایدن در سال 2023 دارای تاریخ است

در دعوت مک کارتی آمده بود: «مردم آمریکا ما را به واشنگتن فرستادند تا مسیر جدیدی را برای کشور ارائه دهیم، نقاط مشترکی پیدا کنیم و در مورد اولویت‌هایشان بحث کنیم.» “با این روحیه، این وظیفه جدی من است که از شما دعوت کنم تا در جلسه مشترک کنگره در روز سه شنبه 7 فوریه 2023 سخنرانی کنید تا بتوانید وظیفه خود را طبق قانون اساسی برای گزارش وضعیت اتحادیه انجام دهید.”

او مشتاقانه منتظر صحبت با جمهوری‌خواهان، دموکرات‌ها و کشور است که چگونه می‌توانیم برای ادامه ساختن اقتصادی که از پایین به بالا و میانه کار می‌کند، با هم کار کنیم، رقابت‌پذیری خود را در جهان تقویت کنیم، مردم آمریکا را ایمن نگه داریم. و کشور را به هم نزدیک کنید.»

مربوط…





منبعتقویم‌های خود را علامت‌گذاری کنید: انتظار می‌رود رئیس جمهور جو بایدن در روز سه‌شنبه، ۷ فوریه، سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه در سال ۲۰۲۳ را ایراد کند.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای گفت: «رئیس‌جمهور از دعوت سریع رئیس مک‌کارتی برای سخنرانی با نمایندگان مردم در کنگره سپاسگزار است و می‌پذیرد».

کاخ سفید تقریباً بلافاصله این دعوت را پذیرفت.

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (رئیس کالیفرنیا) که کمتر از یک هفته پیش به سختی موقعیت خود را به دست آورد، روز جمعه رسما دعوت شد بایدن در نشست مشترک کنگره در ماه آینده سخنرانی خواهد کرد.