خانم تایلند در مسابقه دوشیزه جهان لباسی از نوشابه به تن کرد

خانم تایلند آنا سوئانگام-ایام در مراسم مقدماتی Miss Universe لباسی از نوشابه به تن داشت.

  • خانم تایلند 2022

    این لباس که توسط Manirat طراحی شده است، ترکیبی از زبانه‌های آلومینیومی قوطی‌ها با کریستال‌های سواروسکی است.

  • بر اساس بیوگرافی رسمی او در Miss Universe، Sueangam-iam که اکنون 24 سال دارد، در محله ای فقیر نشین در بانکوک به دنیا آمد و بزرگ شد. خانواده‌اش بعداً او را به معبدی فرستادند تا از او در برابر یک محیط ناامن محافظت کنند. او در میان راهبه‌های بودایی بزرگ شد و وعده‌های غذایی او عمدتاً از غذای راهبان تشکیل می‌شد.

    در توضیح صفحه اینستاگرام خانم تایلند آمده است: “اگرچه برخی او را “ملکه زیبایی زباله” می نامیدند، اما این هرگز مانع از درخشش او به عنوان یک جواهر گرانبها نمی شود.

    خانم تایلند 2022

    اکنون این لباس در فضای مجازی منتشر شده و از زمانی که Sueangam-iam عکسی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است، بیش از 150000 لایک به دست آورده است.

    او در اینستاگرام نوشت: «این لباس از محیط آشنای دوران کودکی من الهام گرفته شده است. “زندگی من در دوران کودکی در کنار انبوهی از زباله ها و وسایل بازیافتی در کنار والدین زباله جمع کن بزرگ شدم. این لباس منحصر به فرد به طور هدفمند با مواد دور ریخته شده و بازیافتی، یعنی “Can Tab” ساخته شد تا به جهان نشان دهد که آنچه بی ارزش تلقی می شود. توسط بسیاری در واقع ارزش و زیبایی خاص خود را دارد. از همه شما برای دیدن آن، شنیدن آن، و امیدواریم که این پیام ارزشمندی برای خود هستید، سپاسگزارم.” 🕊

    بیوگرافی او می‌گوید: «در سنین پایین، فقر زندگی او را در مدرسه از سایر کودکان متمایز کرد، به‌ویژه هزینه شهریه. او می‌گوید: “برای پوشش هزینه‌های تحصیلش، او باید امتیازهای شایستگی جمع‌آوری می‌کرد، هر ترم خون اهدا می‌کرد، بطری‌های پلاستیکی زباله جمع‌آوری می‌کرد، و سرویس‌های بهداشتی عمومی را تمیز می‌کرد. این تجربه او را در مورد دسترسی کودکان تایلندی به آموزش زیر سوال برد.”

    لباس Sueangam-iam توسط Manirat طراحی شده است.بنجامین آسکینا/ سازمان میس یونیورس

    خانم تایلند آنا سوئانگام-ایام با لباسی از نوشابه های گازدار که در لباس شب پوشیده بود، جمعیت را شگفت زده کرد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید





  • منبع

    لباس Sueangam-iam با زبانه های قوطی نوشابه و کریستال های سواروسکی ساخته شده بود.بنجامین آسکینا/ سازمان میس یونیورس

    همچنین معنای پنهانی در لباس وجود دارد. برگه های سودا به تربیت Sueangam-iam ادای احترام می کنند.

    خانم تایلند در مسابقه لباس دوشیزه جهان 2023.

    خانم تایلند در مسابقه لباس دوشیزه جهان 2023.بنجامین آسکینا

    Sueangam-iam اکنون امیدوار است که از پلتفرم خود برای بازنمایی و تقویت صدای کودکان از پس زمینه های محروم استفاده کند. او در حال حاضر با تعدادی از سازمان های غیرانتفاعی از جمله Smile Train Thailand کار می کند.

    مسابقه Miss Universe این هفته با رقابت مقدماتی آغاز شد – و یکی از شرکت کنندگان در حال حاضر تیتر خبرها شده است.

    این مجموعه ارتقا یافته – که توسط برند Manirat طراحی شده و به عنوان “لباس الماس گرانبها پنهان” شناخته می شود – زبانه های آلومینیومی قوطی های نوشابه را با کریستال های سواروسکی ترکیب می کند.

    خانم تایلند 2022

    فینال Miss Universe شنبه ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی از کانال Roku پخش خواهد شد. همچنین در Telemundo به زبان اسپانیایی پخش خواهد شد.

    Sueangam-iam گفت که این لباس ادای احترام به تربیت و والدین او است که زباله گرد بودند.

    خانم تایلند Anna Sueangam-iam در مسابقات مقدماتی Miss Universe در ژانویه 2023.بنجامین آسکینا/ سازمان میس یونیورس