یک محقق مترقی گفت که یک کارشناس محافظه کار دو برابر سن او، پروفایل Tinder او را توییت کرد. پاسخ‌ها «خشن» بودند، اما او آن را به یک «کمک بصری» در مورد آزار و اذیت آنلاین تبدیل کرد.

کت ابوغازله، 23 ساله، گفت که ده ها کاربر توییتر پس از انتشار آن توسط لابونت، نظرات مبتذلانه ای درباره او منتشر کردند.

  • Labonte به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    ابوغازله گفت که ماه هاست از Tinder استفاده نکرده است و در گذشته تعاملات محدودی با Labonte خارج از برنامه داشته است.

    او به اینسایدر گفت: «او معمولاً فقط زیر توییت‌های من نظر می‌دهد. “او من را صدا می کند هات تاکر کارلسون استاکر دختر. من آن موضوع را در مورد برنامه دوستیابی راست‌گرا، Right Stuff، ایجاد کردم، و او مدام در مورد آن و همه چیزهای کاملاً تکمیلی صحبت می‌کرد، اما هنوز هم عجیب است که در مورد کسی که نیمی از سن شما را دارد، صحبت کنید.

    ابوغازله به اینسایدر گفت: «مثلاً نظر درباره «صورتش را رنگ کن و بگذارش در بشکه کراکر» یا «باید گربه خوبی باشم» یا هر چیز دیگری. مطمئناً بیشتر بر روی داشتن رابطه جنسی با من متمرکز شده بود، و این همان بخشی بود که من را واقعاً عجیب و غریب کرد – دسته ای از این افراد این فرد را تشویق می کردند که نمی شناختند به طور مداوم به دنبال کسی که نیمی از سن خود را داشت که به وضوح علاقه ای نداشت این فقط یک پویایی بسیار عجیب بود.”

    یک کامنت دیگر “دهان یک دهان است…” گفت.

    ابوغازله در پاسخ به طوفان توییتی، کلاژی از ده‌ها کامنت برای ایجاد «کمک بصری» از آزار و اذیت ایجاد کرد و گفت: نقل قول توییت که “توئیت و پاسخ های لابونته برخی از رقت انگیزترین چیزهایی است که مردم تا به حال در مورد من نوشته اند.”

    اما زمانی که فیل لابونته، نوازنده و مهمان پادکست راست‌گرای “Timcast IRL”، پروفایل Tinder خود را بدون هیچ درخواستی در توییتر منتشر کرد، به‌طور قابل توجهی بدتر شد. لابونته، که به نظر می رسد در اواخر دهه 40 زندگی خود باشد، گفت که Tinder “سعی می کند من را با دختر توضیح دهنده تاکر کارلسون رسانه موضوعات مرتبط کند.”

    یکی از نظرات “من دوست دارم که چگونه پاهایش را بریده است. او شما را مجبور می کند برای پاها هزینه کنید، می دانید.” گفت.

    کت ابوغازله، محقق مسائل رسانه ای که پس از انتشار پروفایل Tinder خود توسط یک کارشناس محافظه کار مورد آزار و اذیت قرار گرفت.از کت ابوغازله

    • “راستش را بخواهید، من فقط می‌خواستم آن توییت را بنویسم تا بتوانم قبل از تعلیق آن حساب‌ها به چیزی اشاره کنم و سپس یک ایمیل جدید یا یک ایمیل جدید ایجاد کنند. من فقط می‌خواستم همه آن‌ها را در یک مکان داشته باشم. برای نشان دادن این اتفاق که می افتد.”

      یک محقق رسانه ای گفت که پس از آن که فیل لابونت، کارشناس محافظه کار، پروفایل Tinder خود را منتشر کرد، مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

    • “آن قدر بد این لعنتی را بزن که تبدیل به یک آزادیخواه می شود” گفت یکی دیگر.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید





  • منبع

    او اظهارات تحقیرآمیز را به “کمک بصری” برای آزار و اذیت آنلاین برای کسانی تبدیل کرد که ممکن است گستردگی موضوع را باور نداشته باشند.

    او ابوغازله را در این پست تگ نکرد، اما وقتی یکی از دوستانش آن را برای او فوروارد کرد، ابوغازله گفت که متوجه تعدادی نظرات مبتذل در مورد او شده است.

    کت ابوغازله، محقق مسائل رسانه‌ای که کت ابو را در رسانه‌های اجتماعی می‌خواند، اغلب تحلیل‌هایی از تاکر کارلسون امشب از FOX منتشر می‌کند – شغلی که او می‌گوید معمولاً روزانه تعدادی نظرات تحقیرآمیز را به همراه دارد، با تهدید گاه به گاه مرگ یا تجاوز به عنف. .

    ابوغازله در Tinder گفت که لابونته “فوق العاده” او را دوست داشت، اما آنها “همخوانی نداشتند”. از آنجایی که او آزار و اذیت را از توییت خود صدا زد، گفت که او چیزی در مورد آن نگفته است.

    آزار و اذیت زنان و اقلیت ها در رسانه ها در سال های اخیر توجه بیشتری را به خود جلب کرده است زیرا خبرنگاران و اتاق های خبر توجه را به فراگیر شدن این موضوع جلب کرده اند. در یک نظرسنجی در سال 2020 توسط مرکز بین‌المللی روزنامه‌نگاران، 73 درصد از زنان روزنامه‌نگار گزارش کردند که خشونت آنلاین از جمله تهدید به خشونت فیزیکی و جنسی را تجربه کرده‌اند.

    یک محقق مترقی گفت که پس از اینکه یک کارشناس محافظه کار دو برابر سن او پروفایل Tinder خود را در توییتر منتشر کرد، موجی از آزار و اذیت آنلاین را دریافت کرد. او در نهایت از این لحظه استفاده کرد تا از آزار و اذیت آنلاین که به طور منظم توسط زنان در رسانه ها تجربه می شود، صحبت کند.

    کت ابوغازله، محقق مسائل رسانه ای که پس از انتشار پروفایل Tinder خود توسط یک کارشناس محافظه کار مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

    او افزود: “فقط می توانید کارهای زیادی انجام دهید زیرا بسیاری از این حساب ها فقط افراد تصادفی هستند. موج جدیدی از زن ستیزی در جریان است و من فکر می کنم قبل از اینکه بهتر شود خیلی بدتر خواهد شد.”

    “یکی را برای تیم بگیرید، به سبک تیت”، یکی گفتبا اشاره به زن ستیز محبوب اندرو تیت، که درگیر تحقیقات قاچاق انسان است.

    در توییتی که از آن زمان حذف شد، یک نفر به لابونت گفت که «صورتش را رنگ کند و او را در بشکه ترقه بگذارد» و اشاره به استفاده از آلت تناسلی خود برای آغشته کردن مایع منی روی صورت شخص دیگری داشت.

    ابوغازله گفت: «چیزی نگفت. او به کسی نگفت که دست از کار بکشد. او همچنین بعد از اینکه من کلاژ را پست کردم تصدیق نکرد که چه اتفاقی افتاده است.