افسران آرکانزاس متهم به دستگیری خشونت آمیز در ویدیو ضبط شده است

ووستر در بیمارستانی تحت درمان قرار گرفت و سپس به اتهاماتی از جمله باتری درجه دو و مقاومت در برابر دستگیری به زندان افتاد. او روز بعد با وثیقه 15000 دلاری آزاد شد. در شکایت ورچستر آمده است که او جراحات دائمی دارد و به درمان پزشکی ادامه خواهد داد.



منبع

کارشناسان پلیس گفته‌اند که این ویدئو پرچم‌های قرمز را در مورد اقدامات افسران برافراشته است و می‌گویند که ضربات به سر به منزله استفاده مرگبار بالقوه از زور است که تنها زمانی توجیه می‌شود که فردی تهدید فعلی و جدی باشد.

معاونان سابق کلانتر شهرستان کرافورد، زک کینگ و لوی وایت متهم به استفاده از نیروی بیش از حد با ضربات متعدد راندال ورچستر در حالی که او در حین دستگیری در 21 اوت روی زمین بود، هستند. یکی از رهگذران با استفاده از تلفن همراه دستگیری را در شهر کوچک مولبری، در حدود 140 مایلی (220 کیلومتری) شمال غربی لیتل راک، در نزدیکی مرز با اوکلاهاما ضبط کرد.

کلانتر فعلی، دنیل پری، از اظهار نظر در مورد اتهامات خودداری کرد.

دامانت گفته است که ورچستر، 27 ساله، اهل گوس کریک، کارولینای جنوبی، به دلیل تهدید یک کارمند در فروشگاهی در آن نزدیکی مورد بازجویی قرار گرفت و او به یکی از معاونانش حمله کرد. دامانت گفت که معاون دچار ضربه مغزی شده است.

وایت و کینگ که توسط مارشال‌های آمریکا و اف‌بی‌آی بازداشت شده بودند، روز سه‌شنبه آزاد شدند. یک قاضی تاریخ محاکمه این افراد را 3 آوریل تعیین کرد.

لیتل راک، آرک (AP) – وزارت دادگستری ایالات متحده روز سه شنبه اعلام کرد که دو افسر سابق اجرای قانون آرکانزاس به نقض حقوق مدنی در دستگیری خشونت آمیز مردی در خارج از یک فروشگاه رفاه متهم شده اند که در ویدئو ضبط شده و به طور گسترده در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. .

این دو معاون سابق در جلسه اولیه دادگاه بعد از ظهر سه‌شنبه پس از افشای کیفرخواست علیه آنها بی‌گناه شدند. راسل وودز، وکیل معاونان سابق، گفت که موکلان وی این اتهامات را رد می کنند.

بوست گفت: «اکنون آنها فقط باید مراحل دادگاه را طی کنند.

این سه افسر پس از فاش شدن این ویدئو تعلیق شدند و مقامات ایالتی و فدرال تحقیقات را آغاز کردند. امیلی وایت، دادستان ویژه ایالتی که به این پرونده منصوب شده است، گفت که تحقیقات جنایی ایالت همچنان باز و فعال است.

ورچستر یک شکایت فدرال علیه افسران و مقامات محلی تنظیم کرد و گفت که آنها حقوق قانونی او را در جریان دستگیری نقض کردند. راشل بوست، وکیل ورچستر، گفت که از دستگیری این دو خوشحال است.

اتهاماتی علیه افسر پلیس Mulberry، Thell Riddle، که او نیز در این ویدئو حضور داشت، اعلام نشد. جیمی دامانت، کلانتر سابق شهرستان کرافورد، کینگ اند وایت را در اکتبر برکنار کرد.

در صورت محکومیت، هر معاون تا 10 سال حبس دارد.