یکی از بنیان‌گذاران شرکت Truth Social می‌گوید ترامپ از مدیر اجرایی دیگری که حاضر نشد بخشی از سهام خود را به ملانیا هدیه دهد تلافی کرد.

ویل ویلکرسون که در ماه آگوست یک شکایت افشاگر درباره این شرکت به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارائه کرد، این ادعا را در داستانی که روز شنبه توسط این رسانه منتشر شد، مطرح کرد. پست، که مطالبی را که با شکایت ویلکرسون ارسال شده بود، به دست آورد، جزئیات اتهامات مربوط به درگیری های داخلی و فعالیت های بالقوه غیرقانونی در شرکت را به دست آورد.

لیتینسکی همچنین گفت که ترامپ تهدید کرده است که در صورت برآورده نشدن خواسته‌هایش، شرکت را منفجر می‌کند و اضافه کرد که او معتقد است ترامپ اکنون علیه او «تلافی‌جویانه» می‌کند و بر اساس تصویر این ایمیل، به دنبال مشاور حقوقی خواهد بود.

در ادامه بیانیه آمده است: «واشنگتن پست با نادیده گرفتن این دستاوردها، داستانی مملو از اظهارات آگاهانه دروغ و افتراآمیز و سایر روان درام های ساختگی منتشر کرد. این بیانیه به طور مستقیم در مورد اتهامات خاص اظهار نظر نکرده است.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، یکی از بنیانگذاران گروه رسانه و فناوری ترامپ، شرکتی که پشت حقیقت اجتماعی قرار دارد، گفت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، یکی دیگر از مدیران اجرایی را تحت فشار قرار داد تا بخشی از سهام خود را به ملانیا ترامپ بدهد و زمانی که این درخواست رد شد، تلافی کرد.

در بیانیه این بیانیه آمده است: «پرزیدنت ترامپ به عنوان رئیس TMTG، دوین نونز را به عنوان مدیرعامل استخدام کرد تا فرهنگ انطباق را ایجاد کند و تیمی در سطح جهانی برای رهبری Truth Social ایجاد کند. میلیون‌ها کاربر، و «به‌روزرسانی‌های چندگانه ویژگی را اجرا کرد».

ویلکرسون به پست گفت که لیتینسکی اخم کرد و توضیح داد که این هدیه منجر به صورت‌حساب مالیاتی می‌شود که او قادر به پرداخت آن نیست: “ترامپ اهمیتی نمی‌دهد. او گفت: “هر کاری که لازم است انجام دهید.”

این رسانه گزارش داد ویلکرسون که معاون ارشد عملیات بود، گفت که روز پنجشنبه پس از گفتگو با روزنامه پست از کار برکنار شد. وکلای ویلکرسون بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند، اما به پست گفتند که او با دادستان‌های SEC و نیویورک در مورد تحقیق درباره رسانه ترامپ همکاری می‌کند.

لیتینسکی با توجه به تصویری از ایمیل منتشر شده توسط پست نوشت: رئیس جمهور ترامپ در 2 ماه گذشته بارها از من خواسته است که سهام TMTG خود را به ملانیا ترامپ بدهم. همانطور که چندین بار به او اطلاع داده‌ام، من آن حقوق را به دست آورده‌ام و همچنین «هدیه» سهام به ملانیا ترامپ یک رویداد مشمول مالیات است که من توان پرداخت مالیات آن را ندارم.»

سخنگوی ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد. Litinsky بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر ارسال شده از طریق شرکت مشاوره و تولید خود، ZideLitinsky Media پاسخ نداد.

ایمیلی که پست به دست آورده است نشان می دهد که یکی دیگر از بنیانگذاران معتقد است ترامپ علیه او انتقام می گیرد.

بر اساس شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار، ترامپ در زمان تأسیس 90 درصد از سهام این شرکت را دریافت کرده بود. اما ویلکرسون به پست گفت که در اکتبر 2021 با یکی از بنیانگذاران همکار اندی لیتینسکی بود که دومی با ترامپ تماس گرفت. در آن زمان، این شرکت اخیراً به یک معامله ادغام رسیده بود که ارزش سهام آن را منجنیق می کرد. ویلکرسون گفت که رئیس جمهور سابق از لیتینسکی خواسته تا بخشی از سهام خود را به ملانیا ترامپ بدهد.

رئیس جمهور دونالد ترامپ و بانوی اول ملانیا ترامپ در مراسم “سلام به آمریکا” در چمن جنوبی کاخ سفید، شنبه، 4 ژوئیه 2020، در واشنگتن روی صحنه ایستاده اند.پاتریک سمنسکی/آسوشیتدپرس

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

در بیانیه ای که در اختیار اینسایدر قرار گرفت، نماینده گروه رسانه و فناوری ترامپ گزارشات پست را به باد انتقاد گرفت و موفقیت های Truth Social را تبلیغ کرد.

ویل ویلکرسون، یکی از بنیانگذاران شرکت رسانه ای ترامپ، در ماه آگوست شکایتی را برای افشاگر SEC ارائه کرد.

  • دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و ملانیا ترامپ، بانوی اول، در مراسم

    لیتینسکی، یک شرکت کننده سابق در «شاگرد»، پنج ماه بعد به دلیل اعتقاد ویلکرسون، از هیئت مدیره شرکت حذف شد. بر اساس یک ایمیل در ماه مارس که توسط پست به دست آمده است، لیتینسکی همچنین معتقد است که از او تلافی شده است.

    ویلکرسون چندین اتهام در مورد این شرکت را به واشنگتن پست توضیح داد.