این یادداشت های دست نویس در مورد پرداخت های مایکل کوهن می تواند ترامپ را محکوم کند

در دونالد ترامپبه نظر می‌رسد در محاکمه‌ی پول‌های خنثی روز دوشنبه، یکی از مدیران سابق سازمان ترامپ، از طریق برخی یادداشت‌های دست‌نویس، تقلب‌های مالیاتی جدی رئیس‌جمهور سابق را افشا کرده است.

جفری مک‌کانی، کنترل‌کننده سابق سازمان ترامپ، در دادگاه درباره بازپرداخت 360000 دلاری در سال 2016 به وکیل و تعمیرکار سابق ترامپ شهادت داد. مایکل کوهن. آن پرداخت “به دست آورداز هزینه 180000 دلاری برای جبران مالیات بر درآمد. مک کانی که در حین صحبت با او در حال یادداشت برداری بود، جزئیات را روی صفحه ثابت ترامپ با دست نوشته بود آلن وایسلبرگ، مدیر ارشد مالی شرکت که به او گفت کوهن بدهکار است.

یادداشت های مکتوب شامل بازپرداخت 180000 دلاری به کوهن بود که شامل 130000 دلار حواله سیمی (همان مبلغ پرداختی به استورمی دانیلز) و 50000 دلار برای خدمات فنی به اضافه 60000 دلار پاداش اضافی بود. این مبلغ کل 240000 دلار سپس 50 درصد افزایش یافت و به 360000 دلار رسید تا مالیات بر درآمد را جبران کند، واقعیتی که امیل بوو، وکیل ترامپ به طور ناموفقی از رکورد خارج شد.

این یادداشت های دست نویس در مورد پرداخت های مایکل کوهن می تواند ترامپ را محکوم کنداین یادداشت های دست نویس در مورد پرداخت های مایکل کوهن می تواند ترامپ را محکوم کند

دادستان متیو کولانجلو خاطرنشان کرد که پرداخت های بازپرداخت معمولاً از مقدار هزینه ها تجاوز نمی کند، اما کوهن دو برابر مبلغ 180000 دلار دریافت می کند. کولانژلو از مک‌کانی پرسید که آیا می‌تواند نمونه دیگری را به خاطر بیاورد که بازپرداخت هزینه‌ها برای اهداف مالیاتی دو برابر شده است. مک کانی پاسخ داد نه. به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد یک استثنای بزرگ برای بازپرداخت کوهن برای پرداخت‌های خنثی‌کننده صورت گرفته است.

دادستان امیدوار است که برای هیئت منصفه، همه اینها دنباله کاغذی قانع کننده ای از پرداخت های ترامپ به کوهن باشد و در نتیجه دانیلز، به منظور سرپوش گذاشتن بر رابطه ترامپ با این بازیگر سینمای بزرگسالان قبل از انتخابات 2016.

ترامپ مواجه است 34 اتهام جنایت به اتهام جعل سوابق تجاری به قصد پیشبرد جرم زمینه ای، و خود را بی گناه دانسته است. دنیلز و کوهن هنوز باید شهادت دهند و چه زمانی کوهن موضع می گیرد، دادستان ها نه تنها به دنبال تأیید پرداخت های او هستند، بلکه مستقیماً به دانیلز منتهی می شوند.

منبع