گور به عنوان مشاور بازیکن کمیسر تور PGA استخدام شد

بهترین سال تور گور در سال 2005 بود، زمانی که او در گروه نهایی US Open در شماره 2 Pinehurst بازی کرد، سه بار در تور Korn Ferry برنده شد تا فوراً به تور PGA ارتقا پیدا کند، و سپس برنده شد که اکنون منقرض شده است. 84 چوب کلاسیک.

فکر می‌کنم جیسون دوباره به دنیای گلف باز می‌گردد، به خصوص با توجه به همه چیزهایی که در حال حاضر در دنیای گلف اتفاق می‌افتد، من تعجب می‌کنم که USGA او را رها کرد زیرا او بسیار خوب است، اما این یک مکمل عالی برای تور است.

گور به عنوان نایب رئیس ارشد و مشاور بازیکن به کمیسیونر استخدام شده است، حرکتی که تور جمعه به عنوان یک مدافع بازیکن برای تقویت بیشتر رابطه بین تور و بازیکنان توصیف کرد.

این استخدام در یک زمان حیاتی برای این تور انجام می شود، که با تور رقیب با بودجه عربستان مقابله می کند که قبلاً منجر به ثبت نام 26 بازیکن تور برای LIV Golf شده است. در اوایل این هفته، تایگر وودز به دلاور پرواز کرد تا تنها با بازیکنان برتر جلسه ای داشته باشد که تا حدی در مورد استراتژی این تور بود.

روری مک‌ایلروی، قهرمان چهار دوره‌ای که در هیئت PGA Tour خدمت می‌کند، گفت که کار گور در USGA منجر به “180 کامل” در روابط بازیکنان با برگزارکنندگان مسابقات آزاد ایالات متحده شد. او گفت که اکنون از نظر نحوه رفتار با بازیکنان و بازخوردی که می‌توانند ارائه کنند، در میان دو رشته برتر قرار می‌گیرد.

___

ما به دنبال بازیکنان سابق برای اجرای این بازی نیستیم. بازیکنان بازیکنان هستند و مدیریت مدیریت هستند و مدیران اجرایی هستند و برای اداره کسب و کار آموزش دیده اند. این کاری نیست که ما انجام می دهیم،” مک ایلروی گفت.

گلف AP بیشتر: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

مایک وان، مدیرعامل USGA در بیانیه‌ای به کارکنان خود گفت: «او عمیقاً به مسیر USGA اعتقاد دارد، اما کشش «برادری» او در رتبه‌های تور PGA بسیار قوی بود و جیسون می‌داند که این تصمیم درست، در زمان مناسب برای او (و برای گلف).

ویلمینگتون، دل (AP) – جیسون گور چهار سال را در USGA گذراند تا ارتباط بهتری با بازیکنان داشته باشد. حالا تور PGA او را برای نقشی مشابه استخدام کرده است.

او یک مدافع بازیکن است. او می‌خواهد هر کاری که ممکن است انجام دهد تا بازیکنان را تا حد ممکن خوشحال کند.» “و این یک افزودنی خوب است.”

او گفت که گور ممکن است “حلقه مفقوده” برای گرفتن ایده ها از بازیکنان و بیان آنها به کمیسر جی موناهان باشد.