مارجوری تیلور گرین در تلاش برای برکناری رئیس‌جمهور جانسون، خواسته‌های خود را فاش می‌کند

پیش از دیدار او با مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در روز سه شنبه، نماینده جمهوریخواه. مارجوری تیلور گرین لیست خواسته های خود را از رئیس مجلس در میان تلاش های او برای برکناری او از سمت اصلی مجلس به اشتراک گذاشت.

چهار درخواست گرین – که به گفته او “پیگیری برای مایک جانسون ساده و آسان بود” در یک پست در X – شامل بازگشت به “قاعده هاسترت”، به این معنی که هیچ قانونی بدون حمایت اکثریت حزب اکثریت به رای گذاشته نمی شود. دیگر بودجه ای برای اوکراین وجود ندارد. بازپرداخت تحقیقات بازپرس ویژه در مورد سابق رئیس جمهور دونالد ترامپ; و از تعطیلی دولت قبل از انتخابات با تصویب قطعنامه ای مستمر برای تصویب خودکار کاهش 1 درصدی هزینه ها جلوگیری کنید.

گرین هنگام ورود به جلسه سه شنبه خود با جانسون در مورد خواسته های خود گفت: “اینها درخواست های غیر منطقی نیستند.” اینها کارهای درستی است که باید برای کنفرانس ما انجام داد، و سخنران جمهوری خواه ما – که در دستور کار دموکرات ها به سر می برد – باید بتواند این کار را انجام دهد زیرا ما یک کنگره تحت کنترل جمهوری خواهان هستیم.

بیشتر: مارجوری تیلور گرین می‌گوید سه‌شنبه بار دیگر با مایک جانسون رئیس‌جمهور در میان تهدید به برکناری وی دیدار خواهد کرد.

جانسون و گرین قرار است بعدازظهر سه‌شنبه برای دومین بار با یکدیگر ملاقات کنند، زیرا جانسون گفت که روز دوشنبه با گرین و توماس ماسی، نماینده جمهوری‌خواه، “یک جلسه طولانی و سازنده” داشته است. این دیدار که نزدیک به دو ساعت به طول انجامید، در حالی برگزار شد که گرین گفته است که این هفته برای برکناری جانسون از سمت رهبری رای گیری خواهد کرد.

جانسون گفت که سلسله جلسات او با گرین و ماسی “مذاکره نیست”.

عکس: رئیس مجلس نمایندگان مایک جانسون و مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان، هر دو در حال ترک جلسه خود در ساختمان کنگره ایالات متحده، 6 مه 2024. (AP/Getty Images)عکس: رئیس مجلس نمایندگان مایک جانسون و مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان، هر دو در حال ترک جلسه خود در ساختمان کنگره ایالات متحده، 6 مه 2024. (AP/Getty Images)

عکس: رئیس مجلس نمایندگان مایک جانسون و مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان، هر دو در حال ترک جلسه خود در ساختمان کنگره ایالات متحده، 6 مه 2024. (AP/Getty Images)

“این به هیچ وجه یک مذاکره نیست. آنچه که ما سعی می کنیم انجام دهیم و وظیفه من چیست، این است که هر روز روندها، رویه ها، اولویت های سیاستی یا قوانین خود را بهبود بخشیم و مطمئن شویم که می توانیم اجماع درستی برای گرد هم آوردن همه ایجاد کنیم. جانسون در کنفرانس خبری هفتگی GOP در روز سه شنبه گفت.

جانسون در پاسخ به این سوال که آیا همان طور که گرین درخواست کرده بود، بودجه تحقیقات بازپرس ویژه درباره ترامپ را کم می کند، جانسون آن را رد نکرد.

جانسون گفت: “ما به شدت به آن نگاه می کنیم زیرا فکر می کنم مشکل به اوج خود رسیده است.”

بیشتر: در نامه ای تند، مارجوری تیلور گرین، نماینده حزب جمهوری خواه، جانسون را با گویندگی تحت تهدید مورد انتقاد قرار می دهد.

جانسون برای اولین بار به صورت علنی گفت که قصد دارد در آینده همچنان رهبر کنفرانس جمهوریخواهان مجلس نمایندگان باشد.

جانسون گفت: “من قصد دارم این کنفرانس را در آینده رهبری کنم، و مهمترین کاری که در حال حاضر باید انجام دهیم این است که کشور را به خوبی اداره کنیم، به مردم آمریکا نشان دهیم که هستیم — و این کاری است که ما انجام داده ایم.”

گرین در پاسخ به سوال ABC News در روز دوشنبه که آیا قصد دارد با پیشنهاد تخلیه پیش برود، گفت که پس از جلسه روز سه شنبه “اطلاعات بیشتری” خواهد داشت.

نماینده مجلس جورجیا هفته گذشته گفت که با وجود مخالفت بسیاری از جمهوری خواهان و بیانیه دموکرات ها مبنی بر اینکه آنها برای نجات جانسون وارد عمل خواهند شد، تلاش خود را برای برکناری ادامه می دهد. ترامپ همچنین بر اقدام گرین برای برکناری جانسون تاکید کرده است.

عکس: رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در دادگاه جنایی منهتن در شهر نیویورک در 7 مه 2024 شرکت می کند. (دیوید دی دلگادو/POOL/AFP از طریق گتی ایماژ)عکس: رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در دادگاه جنایی منهتن در شهر نیویورک در 7 مه 2024 شرکت می کند. (دیوید دی دلگادو/POOL/AFP از طریق گتی ایماژ)

عکس: رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در دادگاه جنایی منهتن در شهر نیویورک در 7 مه 2024 شرکت می کند. (دیوید دی دلگادو/POOL/AFP از طریق گتی ایماژ)

یک منبع نزدیک به رئیس جمهور به ای بی سی نیوز تایید کرد که ترامپ در آخر هفته به طور خصوصی با گرین صحبت کرد و از او خواست تا تلاش خود را برای برکناری جانسون کنار بگذارد. به گفته این منبع، ترامپ در جریان گفتگوی آنها به گرین گفت که حزب باید متحد شود.

تیم رئیس جمهور سابق در مورد بهترین راه برای نشان دادن حمایت از جانسون فکر کرده اند. ترامپ در ضیافت ناهار بهاری RNC در آخر هفته جانسون را روی صحنه آورد و از او به خاطر رهبری و کارش در مجلس نمایندگان تمجید کرد و بر «نیاز به اتحاد حزب، همکاری و گسترش اکثریت مجلس نمایندگان جمهوریخواهان» تأکید کرد. پویش.

بیشتر: مارجوری تیلور گرین می گوید که در تلاش برای برکناری جانسون رئیس مجلس است.

گرین از جانسون به خاطر همکاری با دموکرات ها بر روی چندین قانون اساسی انتقاد کرده است – از جمله باز نگه داشتن دولت و ارائه کمک های خارجی. جانسون با مخالفت خود گفت که یک جمهوری خواه مادام العمر است، اما باید وظیفه خود را انجام دهد تا با اکثریت بسیار ناچیز جمهوری خواه به کل مجلس خدمت کند.

جانسون گفت: “من واقعاً مایلم که سیاست محافظه کارانه خود را به صورت روزانه در اینجا پیش ببرم. اما واقعیت این است که ما با کمترین اکثریت در تاریخ ایالات متحده با یک رای اختلاف کار می کنیم.”

آرتور جونز دوم و سارا بث هنسلی از ABC News در این گزارش مشارکت داشتند.

مارجوری تیلور گرین در تلاش برای برکناری رئیس‌جمهور جانسون، خواسته‌های خود را آشکار می‌کند که در ابتدا در abcnews.go.com ظاهر شده بود.

منبع