هیئت مشورتی «دکتر اوز شو» افرادی بدون آموزش پزشکی داشت که درمان‌های جعلی را تبلیغ می‌کردند

مهمت اوز، نامزد جمهوری خواه مجلس سنای ایالات متحده، پس از انتخابات مقدماتی که منجر به بازشماری خودکار به دلیل نتایج نهایی در 17 می 2022 در نیوتاون، پنسیلوانیا شد، به هواداران خوش آمد می گوید.استفانی کیت/گتی ایماژ

  • دیوید برگشتاین، سخنگوی کمیته مبارزات انتخاباتی سناتورهای دموکراتیک، به اینسایدر گفت: «هر افشاگری که درباره مهمت اوز ظاهر می‌شود به رای‌دهندگان نشان می‌دهد که او واقعاً چه کسی است: یک کلاهبردار خودخواه که به عنوان یک هنرمند کلاهبرداری تلویزیونی ثروتمند شده است». او بارها و بارها نشان داده که به کسی جز خودش اهمیتی نمی دهد و دقیقاً به همین دلیل است که پنسیلوانیایی ها او را در ماه نوامبر طرد خواهند کرد.

    کمپین Oz بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

آبلا به اینسایدر گفت: “هیئت مشاوره پزشکی بسیار معتبر و دقیق به نظر می رسد، اما افراد زیادی وقت نمی گذارند تا لایه های پیاز را پوست کنده و بگویند: “خب، این افراد کجا هستند؟” “” اعتبار آنها چیست؟ آنها چه کردند؟” و حتی ممکن است به عقب برگردید و بگویید، “تعارضات مالی آنها با شاید برخی از این محصولات چیست؟”

در میان اعضای هیئت مدیره لیست شده برای نمایش، یک “شکارچی دارو” که خود را “استفاده از مواد توهم زا” برای دستیابی به تندرستی تبلیغ می کند و یک طب سوزنی که داروهای گیاهی برای مبارزه با کووید-19 و انرژی درمانی به نام “اینفینیچی” می فروشد، وجود داشت. درمان بیماری ها از ناراحتی معده تا فیبرومیالژیا

ادعاهایی که آنها حمایت کردند شامل نوشیدن آب پیاز برای آنفولانزا و برنامه های غذایی اشتراکی برای درمان سرطان بود.

در میان انکولوژیست‌های شاغل و روان‌شناسان معتبر، این هیئت شامل افرادی بود که هیچ آموزش پزشکی رسمی نداشتند و درمان‌های بی‌حساب را تبلیغ می‌کردند.

این هیئت 43 نفره شامل افرادی بود که آموزش پزشکی نداشتند و درمان‌های افراطی و بی‌حرمتی را ترویج می‌کردند.

  • اوز برای یک کرسی سنا به نمایندگی از پنسیلوانیا در برابر جان فترمن نامزد دموکرات رقابت می کند. کمپین اوز در مورد اینکه آیا او واقعاً در ایالت زندگی می کند یا خیر و جریمه هنگفتی که توسط کارشناسان درخت آسپلوند (کسب و کار خانوادگی همسرش که اوز در آن سهامدار است) برای استخدام کارگران غیرقانونی علیرغم موضع ضد مهاجرتی اش، با مناقشه مواجه شده است.

    نامزد جمهوری خواه مجلس سنای ایالات متحده به نمایندگی از پنسیلوانیا و مجری سابق برنامه تاک شو مهمت اوز برای حمایت از ادعاهایی که در «نمایش دکتر اوز» مطرح کرده بود، به هیئت مشاوره پزشکی تکیه کرد.

    او گفت که برخی دیگر به علم ضعیف یا غیرمجاز است که ممکن است حواس بیمار را از جستجوی درمان پزشکی قانونی منحرف کند یا از آن جلوگیری کند زیرا آنها کاری را انجام می دهند که معتقدند موثر است.

    در ماه آوریل، گروهی متشکل از ده پزشک در دانشگاه کلمبیا، جایی که اوز در محوطه دانشگاه مدرس بود، نامه‌ای به مقامات دانشگاه نوشتند و نشان دادند که از حضور این پزشک مشهور در هیئت علمی دانشکده، “متحیر” هستند.

    آبلا به اینسایدر گفت: برخی از درمان‌های جایگزین که توسط هیئت مشاوره ترویج می‌شوند، مانند طب سوزنی یا ژل نفتی در سوراخ‌های بینی، ممکن است لزوماً مستقیماً آسیبی ایجاد نکنند.

    مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا در ماه مه روابط خود را با نامزد سنا قطع کرد.

    سی ان ان گزارش داد که اوز را متهم کرده است که “از طریق ترویج درمان ها و معالجات به نفع مالی شخصی، فقدان فاحش یکپارچگی را نشان می دهد” و او در برنامه خود “یا تضاد منافع ظالمانه یا قضاوت های نادرست در مورد آنچه که درمان های پزشکی مناسب است” را نشان می دهد. یا هر دو.”

    دکتر مهمت اوز یک “هیئت مشاوره پزشکی” برای حمایت از ادعاهایی که در “نمایش دکتر اوز” مطرح کرد داشت.

  • نیوتاون، پی سی - 17 مه: مهمت اوز، نامزد جمهوری خواه سنای ایالات متحده، پس از انتخابات مقدماتی که منجر به بازشماری خودکار به دلیل نتایج بسته در 17 می 2022 در نیوتاون، پنسیلوانیا شد، به هواداران خوش آمد می گوید.  اوز، شخصیت تلویزیونی مورد تایید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در یک رقابت مجازی با دیو مک کورمیک، مقام سابق دولت جورج دبلیو بوش، با 95 درصد آرا به پایان رسید.  (عکس از استفانی کیت/گتی ایماژ)

    دکتر بن آبلا، یک پزشک اورژانس در فیلادلفیا، به اینسایدر گفت که هیئت 43 نفره “هاله ای از مشروعیت” را در مورد اوز و برنامه او پیش بینی کرده است که به مدت 13 فصل پخش شد و در دسامبر گذشته پس از تصمیم اوز برای کاندیداتوری لغو شد.

    آبلا به سازماندهی رویدادی به نام “پزشکان واقعی علیه اوز” در حمایت از رقیب سیاسی اوز، نامزد دموکرات ها برای مجلس سنای ایالات متحده، جان فترمن کمک کرد.

    آبلا گفت که اوز از نمایش و هیئت مشاورانش به گونه‌ای استفاده کرد که میل بینندگان را برای سالم بودن شکار می‌کرد و در عوض درمان‌ها و درمان‌های خانگی «گمراه‌کننده» را به آن‌ها ارائه می‌کرد. او گفت که درمان هایی که در بهترین حالت مفید نبودند و در بدترین حالت خطرناک بودند.