گزارش ها می گویند که دختر تبلیغ کننده پوتین در انفجار خودروی بمب گذاری شده در خارج از مسکو کشته شد

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

دریا دوگینا صریحاً از جنگ روسیه علیه اوکراین حمایت کرده بود و در ماه مارس توسط دولت ایالات متحده در رابطه با نقشش در عملیات نفوذ کرملین موسوم به پروژه لاختا تحریم شد.

از طریق توییتر

به گفته پیوتر لوندسترم، ویولونیست روسی به نقل از این رسانه، الکساندر دوگین قرار بود با دخترش در وسیله نقلیه باشد، اما در آخرین ثانیه سوار وسیله نقلیه دیگری شد.

از طریق توییتر

دنیس پوشیلین، رهبر نیابتی روسیه در دونتسک اشغالی اوکراین، با عصبانیت “تروریست های رژیم اوکراین” را مسئول این انفجار دانست و در تلگرام نوشت که آنها “در تلاش برای انحلال الکساندر دوگین” بودند، اما “دخترش را منفجر کردند.”

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

تصاویر این انفجار به طور گسترده در تلگرام توسط خبرگزاری های باز و 112 پخش شد و گزارش دادند که دریا دوگینا، دختر الکساندر دوگین در این انفجار فورا کشته شده است. خبرگزاری تاس روسیه به نقل از منابع مجری قانون که تایید کردند یک تویوتا لندکروز پرادو منفجر شده است، اما هویت راننده را تایید نکردند و تنها قربانی را زن توصیف کردند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

پوشیلین نوشت: “به یاد داریا، او یک دختر روسی واقعی است.”

دختر یک ایدئولوگ راست افراطی روسی که معمولاً به دلیل نفوذ ادعایی اش بر دیدگاه های فاشیستی رئیس جمهور روسیه به عنوان “مغز پوتین” شناخته می شود، در اواخر روز شنبه در یک خودروی بمب گذاری شده در خارج از مسکو کشته شد.

خبرگزاری روسی Baza گزارش داد که دریا دوگینا، 29 ساله، از یک جشنواره ادبیات و موسیقی به نام “سنت” به خانه باز می گشت که انفجار رخ داد. طبق گزارش ها، او تنها 10 دقیقه قبل از انفجار پشت فرمان بوده است.

گزارش شده است که بازرسان این انفجار را به عنوان یک ضربه هدفمند می بینند که ممکن است برای الکساندر دوگین، فیلسوفی که عموماً معتقدند معمار اصلی ایدئولوژی “جهان روسیه” ولادیمیر پوتین و نیروی محرکه تجاوزات او به اوکراین است، بوده است.

به نظر می‌رسد که عکس‌های به اشتراک‌گذاشته شده توسط بازا نشان می‌دهد که دوگین در صحنه مضطرب است و در حالی که در مقابل لاشه آتشین ایستاده بود، سر خود را بین دو دست گرفته بود.