یوسیک جاشوا را شکست داد و کمربندهای سنگین وزن را حفظ کرد

Usyk در مورد جاشوا نیز تعریف می کرد.

آنها در آغوش گرفتند و به نظر می رسید که جاشوا کمک خود را به وضعیت اسفبار اوکراین ارائه می دهد.

در اینجا، در داخل رینگ در ورزشگاه کینگ عبدالله، یوسیک هنوز شکست ناپذیر به عنوان افتخار ورزشی اوکراین با شکست دادن آنتونی جاشوا در یک مسابقه برگشت نزدیک در روز شنبه برای حفظ کمربندهای WBA، WBO و IBF عمل کرد.

جاشوا گفت: “من در حال مطالعه در مورد اوکراین و تمام قهرمانان کشور شگفت انگیز شما بودم.” “من هیچگاه اونجا نبودم. اونجا چه خبره، نمیدونم ولی خوب نیست. برای اینکه یوسایک قهرمان شود، در آن شرایط، لطفاً دستان خود را بالا ببرید.”

تلویزیون دولتی عربستان سعودی تصاویری از حضور محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در این درگیری منتشر کرد. پسر 36 ساله ملک سلمان، ولیعهد، حتی در شرایطی که سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا معتقدند که او دستور سر بریدن و تکه تکه کردن جمال خاشقجی، ستون‌نویس واشنگتن پست را صادر کرده، برای برگزاری رویدادهای ورزشی به پادشاهی فشار آورده است.

او گفت: «این قبلاً تاریخ است. نسل‌های زیادی این مبارزه را تماشا می‌کنند، به‌ویژه راندی که کسی سعی کرد به شدت من را شکست دهد. اما من در مقابل آن ایستادم و آن را به شکل دیگری چرخاندم.»

به نظر می رسد که Usyk از کجا می رود اکنون به Fury بستگی دارد.

___

ضرب و شتم جاشوا در 11 ادامه داشت در حالی که 12 به طور مساوی انجام می شد، مبارزه با هر دو مبارز – به وضوح خسته – به زانو افتادن در مقابل یکدیگر بر روی بوم پایان یافت.

و تقریباً جواب داد، یوسایک در راند نهم به حداکثر رسید، زیرا او در اطراف رینگ توسط جاشوا تعقیب شد، که ترکیبی را فرود آورد و دنده های اوسیک را هدف قرار داد.

جاشوا، قهرمان دو دوره سنگین وزن، به سومین باخت خود در 27 مبارزه سقوط کرد و کارش در دوراهی قرار دارد.

شهر ورزشی ملک عبدالله، عربستان سعودی (AP) – الکساندر اوسیک پرچم آبی و زرد اوکراین را بوسید و به آسمان عربستان سعودی نگاه کرد در حالی که منتظر بود بفهمد آیا با حفظ عناوین سنگین وزن جهان، کشور جنگ زده خود را گرامی داشته است یا خیر. .

او شش ماه پیش با تفنگ خودکار در خیابان های کیف گشت می زد و از اوکراین در برابر روس های متجاوز دفاع می کرد.

و یوسایک پس از شکست دادن جاشوا در اولین مبارزه لندن در سپتامبر سال گذشته، به عنوان محبوب شروع شد.

وقتی از اوسیک در مورد فیوری پرسیده شد، گفت: “مطمئنم که تایسون فیوری هنوز بازنشسته نشده است. مطمئنم تایسون فیوری می خواهد با من مبارزه کند. اگر با تایسون فیوری مبارزه نکنم، اصلاً نمی‌جنگم.»

یوسایک در هنگام زنگ نفس عمیقی کشید، سپس در راند دهم به سختی بیرون آمد و جاشوا را با یک هوک راست اولیه آسیب دید و او را برای اولین بار در مبارزه مجبور به روی طناب ها کرد.

با این حال، رقیب انگلیسی، قهرمان سابق دو دوره، با یک برنامه بازی جدید از مربی جدید خود رابرت گارسیا وارد مسابقه برگشت شد: به بدن Usyk حمله کنید و فشار را حفظ کنید.

بوکس AP بیشتر: https://apnews.com/hub/boxing و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

وقتی او کلمات برنده “و هنوز” را شنید، یک یوسیک احساساتی بازوی چپ خود را بالا برد و پرچم را روی صورتش کشید.

Usyk همچنین با این برد کمربند مجله Ring را بدست آورد. تنها یک عنوان سنگین وزن وجود دارد که یوسایک مالک آن نیست – عنوان WBC که قرار است توسط تایسون فیوری، که می گوید بازنشسته شده است، خالی شود.

پس از یک اردوی تمرینی طاقت فرسا 5 ماهه، یوسیک با لباس آبی و زرد که عبارت “رنگ های آزادی” را حمل می کرد و با حمایت از سخنان تشویقی رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی در سخنرانی ویدئویی شبانه خود خطاب به ملت، وارد عرصه شد.

سپس، جاشوا در یک سخنرانی پر از جنجال در داخل رینگ پس از گرفتن میکروفن – که لحظاتی قبل در حال برداشتن دو کمربند یوسایک و پرتاب آنها روی بوم بود – قبل از تمجید از اوسیک به دلیل مبارزه خوب در این مسابقه، به منتقدان خود پاسخ داد. موقعیت.

یوسیک 35 ساله از طریق یک مترجم گفت: “من این پیروزی را به کشورم، خانواده ام، تیمم، به تمام نظامیانی که از این کشور دفاع می کنند تقدیم می کنم.”

رئیس جمهور گفت: «ما به هم می چسبیم. ما به یکدیگر کمک می کنیم. ما آنچه را که ویران شده بود بازیابی می کنیم. ما برای همه مردممان می جنگیم. و ما امروز برای کسانی که نماینده اوکراین هستند تشویق می کنیم – قطعا برای اوسیک، پسر ما!»

دو داور آن را به اوسیک دادند، یکی ۱۱۵-۱۱۳ و دیگری ۱۱۶-۱۱۲. دیگری مبارزه را به جاشوا داد، 115-113.