کارل پالادینو، یکی از نامزدهای کنگره نیویورک که از دونالد ترامپ حمایت می کند، قوانین فدرال را با افشا نکردن امور مالی شخصی خود نقض می کند.

همین هفته، پالادینو به Breitbart News گفت که مریک گارلند، دادستان کل، به دلیل روشن کردن چراغ سبز در تفتیش خانه ترامپ در مار-آ-لاگو در تعقیب سوابق دولتی، «باید اعدام شود».

در پی این تحقیقات، کنگره بحث را آغاز کرده است که آیا قانونگذاران و همسرانشان را از خرید، فروش یا نگهداری سهام منع کند.

کارل پالادینو، نامزد کنگره حزب جمهوری‌خواه، افشای مالی شخصی اجباری را ارائه نکرده است.

  • این مقاله در ابتدا در 19 آگوست منتشر شد و به‌روزرسانی شد تا شامل نظرات کمپین Paladino باشد.

    پروژه “کنگره متعارض” اینسایدر 70 عضو کنگره را در نقض قانون توقف تجارت دانش کنگره در سال 2012 با افشای دیرهنگام یا گمشده پیدا کرد.

    کمیته اخلاق مجلس، حزبی که وظیفه بررسی تخلف پالادینو را بر عهده دارد، اغلب نقض قانون سهام را نادیده می گیرد.

    پالادینو توسعه دهنده املاک و مستغلات وسترن نیویورک ثروتمندی است که به طور معمول جنجال برانگیز است.

  • کارل پالادینو در گردهمایی ترامپ سخنرانی می کند

    کارل پالادینو قبل از تظاهراتی برای دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری وقت آمریکا سخنرانی می‌کند.مایک گرول / AP

    • اعضای کنگره و نامزدهای کنگره – جمهوری خواهان و دموکرات ها – به طور معمول تخلف کرده اند.

      پالادینو در وهله اول از خود بودجه کمپین کنگره خود را تامین می کند. پالادینو، رئیس یک شرکت توسعه املاک و مستغلات، ۱.۵ میلیون دلار یا ۹۹ درصد از کل پول جمع‌آوری شده کمپین به کمپین خود وام داده است.

      بر اساس قوانین فدرال و دستورالعمل های کمیته اخلاق مجلس نمایندگان، نامزدهایی که برای دفتر مجلس شرکت می کنند، باید پس از جمع آوری یا صرف 5000 دلار پول نقد، اطلاعات مالی خود را به مجلس ارائه دهند. پالادینو هفته ها پیش از این آستانه عبور کرد.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    کمپین پالادینو تا پس از انتشار این مقاله به درخواست های اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد. با انجام این کار، سخنگوی پالادینو، ویش بورا، روز شنبه در ایمیلی گفت که منشی مجلس نمایندگان ایالات متحده به پالادینو تمدید پرونده اعطا کرده است و پالادینو افشای خود را ثبت کرده است.

    حرفه پرتلاطم پالادینو در سیاست شامل یک نامزدی در سال 2010 برای فرمانداری ایالت نیویورک است که به شدت در انتخابات عمومی شکست خورد.

    دموکرات‌های مجلس نمایندگان پیشنهاد داده‌اند که در ماه سپتامبر درباره این موضوع رای‌گیری کنند، هرچند هنوز برای رای‌گیری برنامه‌ریزی نشده است.

    رای گیری زودهنگام برای انتخابات مقدماتی نیویورک-23 در 13 اوت آغاز شد. روز انتخابات 23 اوت است.

  • در اوایل این ماه، کمپین Paladino به Buffalo News گفت که پالادینو اطلاعات مالی خود را ارائه نکرده است زیرا منشی مجلس نمایندگان “در ارائه اعتبارنامه ورود به این کمپین کوتاهی کرده است.” کمپین همچنین خاطرنشان کرد که منشی دوره تشکیل پرونده را تمدید کرد و این افشاگری “در مرحله تشکیل پرونده” بود.

    کمتر از یک هفته مانده به روز انتخابات، و با توجه به اینکه رای گیری زودهنگام از قبل آغاز شده است – رای دهندگان اجازه داشتند رای خود را در 13 اوت شروع کنند – مردم هنوز نمی توانند از روز شنبه اطلاعات مالی پالادینو را بررسی کنند.

    اما بورا کپی تاییدیه تمدید پرونده یا افشای خود پالادینو را به اینسایدر ارائه نکرد.

    Hedtler-Gaudette افزود: «کمی مشکوک است، تنها چیزی که می‌تواند حاوی اطلاعات جالبی باشد، تنها کاری است که به نظر می‌رسد قادر به انجام آن نیستند».

    پالادینو در ژوئن 2022، اندکی پس از آنکه کریس جاکوبز، نماینده جمهوری خواه اعلام کرد که مجدداً انتخاب نخواهد شد، رسما نامزدی خود را برای انتخابات اعلام کرد.

    پالادینو – که توسط الیز استفانیک، نماینده رتبه سوم جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا تأیید شده است – در رقابت‌های مقدماتی عمومی حزب جمهوری‌خواه، نیک لانگ‌ورثی، رئیس حزب جمهوری‌خواه نیویورک رقابت می‌کند. افشای دیرهنگام او به این معنی است که رای دهندگان نمی توانند جزئیات مربوط به درآمد، سرمایه گذاری، اشتغال و بدهی های سازنده املاک و مستغلات ظاهراً ثروتمند را بررسی کنند.

    لانگ ورثی، حریف پالادینو، افشای مالی شخصی سالانه 2021 خود را در ژوئیه ارائه کرد. افشای اطلاعات نشان می دهد که او در چندین صندوق سرمایه گذاری مشترک و SPDR S&P 500 سرمایه گذاری می کند.

    در سال 2016، در حالی که در هیئت مدیره مدرسه بوفالو خدمت می کرد، سخنان جنسیتی و نژادپرستانه در مورد بانوی اول آن زمان میشل اوباما بیان کرد. او بعداً عذرخواهی کرد. اعضای هیئت مدیره او را تحت فشار قرار دادند تا استعفا دهد، اما او نپذیرفت.

    بعد از اینکه جکی والورسکی، نماینده رتبه بندی، نماینده رتبه بندی، در 3 آگوست در یک تصادف رانندگی جان باخت، این کمیته اخیراً دارای معلولیت بیشتری است. این کمیته معمولاً بدون داشتن یک کمیته کامل 10 نفره رأی نمی دهد.

    بررسی اینسایدر از پرونده های مالی کنگره نشان می دهد که کارل پالادینو، جمهوری خواه تقویت کننده دونالد ترامپ که برای نمایندگی منطقه 23 کنگره نیویورک نامزد می شود، با افشا نکردن جزئیات در مورد امور مالی خود، قانون تضاد منافع و شفافیت فدرال را نقض می کند.

    در عین حال، سوابق نگهداری شده توسط منشی مجلس نمایندگان نشان نمی دهد که پالادینو رسماً درخواست تمدید یا دریافت آن را داشته است و هیچ سابقه عمومی از افشای مالی وی وجود ندارد. منشی مجلس معمولاً چنین اسنادی را در عرض 24 ساعت پس از ثبت سند یا در روز کاری بعدی اگر نامزدی اسناد را در تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات ارسال کند، به وب سایت عمومی خود ارسال می کند.

    یک نامزد کنگره در صورتی که «آگاهانه و عمداً بیانیه‌ای را جعل کند یا بیانیه‌ای را ارائه نکند» طبق دستورالعمل مجلس نمایندگان آمریکا ممکن است با تحقیقات یا جریمه روبرو شود، اگرچه مقامات به ندرت چنین تحقیقاتی را دنبال می‌کنند.

    کمیسر آموزش نیویورک در نهایت در سال 2017 پالادینو را از سمت خود برکنار کرد، زیرا همانطور که نیویورک تایمز در آن زمان گزارش داد، افشای اطلاعات محرمانه در مورد مذاکرات چانه زنی جمعی با اتحادیه معلمان شهر بود.

    دیلان هتلر-گادت، مدیر امور دولتی در پروژه غیرحزبی نظارت بر دولت، به اینسایدر گفت: «این غیرمنصفانه است که رای دهندگان احتمالی آینده و رأی دهندگان این اطلاعات را قبل از رأی دادن نداشته باشند.

    پالادینو از حامیان دیرینه ترامپ است، اگرچه ترامپ هنوز نامزدی را در ناحیه 23 نیویورک تایید نکرده است – منطقه ای قرمز رنگ که تقریباً به طور قطع برنده پالادینو-لنگورثی در انتخابات عمومی نوامبر را انتخاب خواهد کرد.

    فشار برای ممنوعیت معاملات سهام کنگره

    قانون فدرال همه کاندیداها را ملزم می کند که اطلاعات مالی شخصی خود را بدون توجه به هر اتفاقی ظرف 30 روز پس از انتخابات ارائه کنند. و در صورتی که نامزدی نتواند یا نخواهد از سیستم تشکیل پرونده الکترونیکی کنگره استفاده کند، آنها این امکان را دارند که افشای کاغذی را به مجلس ایالات متحده پست کنند – همچنین هیچ سوابقی در کنگره از انجام این کار توسط پالادینو وجود ندارد.

    “مشکوک”