کمپین بایدن با افزایش 14 میلیون دلاری تبلیغاتی به دنبال ترامپ در زمینه مراقبت های بهداشتی است

رئيس جمهور جو بایدنکمپین انتخاباتی مجدد روز چهارشنبه از هزینه 14 میلیون دلاری جدید در سراسر ایالت های میدان نبرد خبر داد و همزمان با راه اندازی تبلیغی علیه رئیس جمهور سابق، اقدام به انتشار تبلیغاتی کرد. دونالد ترامپ در مورد مراقبت های بهداشتی

این کمپین که به دنبال سود بردن از مزیت اولیه جمع آوری کمک های مالی نسبت به ترامپ، نامزد احتمالی جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری است، گفت: این هزینه ها شامل هفت رقم است که گروه های اقلیت را از طریق تبلیغات تلویزیونی، دیجیتالی و رادیویی در این ماه هدف قرار می دهد. این اقدام همچنین پس از هجوم تبلیغاتی 30 میلیون دلاری در ایالات رقابتی که پس از سخنرانی بایدن در ماه مارس آغاز شد، انجام شد.

یکی از مؤلفه‌های کلیدی فشار هزینه‌ها، آگهی جدیدی است که تلاش‌های گذشته ترامپ برای لغو قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه، که به اوباماکر نیز معروف است، فهرست می‌شود.

بایدن در این تبلیغ می گوید: «مراقبت از سلامت باید یک حق اساسی باشد. “مردم، او برای مراقبت های بهداشتی شما می آید، و ما اجازه نمی دهیم این اتفاق بیفتد.”

همه اینها بخشی از استراتژی گسترده‌تر اردوگاه بایدن برای بهره‌گیری از مزیت جمع‌آوری کمک‌های مالی و غرق کردن کشورهای میدان نبرد با تبلیغات و کارمندان در محل است. بایدن همچنین در آن ایالت‌های اصلی کارزار انتخاباتی می‌کند، در حالی که ترامپ در بیشتر روزهای هفته در دادگاه نیویورک درگیر دفاع از خود در یک محاکمه جنایی مرتبط با پرداخت‌های پولی است.

تلاش‌های بایدن برای انتخاب مجدد به شدت بر حمایت از حقوق سقط جنین متمرکز شده است و تمرکز مجدد بر مراقبت‌های بهداشتی نشان‌دهنده دیدگاه دیرینه کمپین او است که حملات ترامپ به قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه برای او آسیب‌پذیر است، به‌ویژه که قانون 2010 تنها در سال 2010 رشد کرده است. محبوبیت گرایش به موضوع گسترده‌تر مراقبت‌های بهداشتی همچنین به بایدن اجازه می‌دهد تا دستاوردهای مرتبط، از جمله محدود کردن قیمت انسولین برای سالمندان را به 35 دلار در ماه، تبلیغ کند.

مایکل تایلر، سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن، این هفته در تماسی با خبرنگاران گفت: «همانطور که ما در مورد خطرات صحبت می‌کنیم، فکر می‌کنم برای آمریکایی‌هایی که به قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه اعتماد می‌کنند نمی‌تواند بالاتر باشد. این پیامی است که ما در سراسر ماه مه و تابستان به سختی رانندگی خواهیم کرد.

دولت بایدن در ژانویه اعلام کرد که امسال رکورد ۲۰ میلیون نفر از طریق بازارهای قانون مراقبت مقرون به صرفه برای بیمه درمانی ثبت نام کردند.

ترامپ در طول دولت خود، از جمله از طریق دادگاه عالی، تلاش کرد تا ACA را باطل کند. در ماه نوامبر، او اعلام کرد “اوباماکر بد است!” در شبکه های اجتماعی و گفت که می خواهد آن را جایگزین کند. چند ماه بعد، در ماه مارس، او گفت: “من برای پایان دادن به ACA اقدام نمی کنم، زیرا جو بودن کلاهبردار همیشه اطلاعات نادرست و نادرست می دهد.”

ماه گذشته، ترامپ اصرار داشت که نمی‌خواهد ACA را لغو کند و در عوض آن را بهبود خواهد بخشید.

او در یک ویدیو گفت: “ما ACA را بسیار بهتر از آنچه در حال حاضر است و برای شما بسیار کم‌هزینه‌تر می‌سازیم.”

کمتر از شش ماه مانده به انتخابات، او هنوز جزئیاتی درباره نحوه انجام این کار ارائه نکرده است.

بر اساس این کمپین، بایدن و جانشینان این ماه به شدت به ایالت های اصلی ضربه می زنند، از جمله سفر بایدن به ویسکانسین در روز چهارشنبه و سفرهای هفته آینده به جورجیا و میشیگان. بایدن در سال 2020 هر سه ایالت را برد.

کمپین گفت که از جمع آوری کمک های مالی گسترده خود برای گسترش عملیات ایالتی استفاده کرده است.

دن کانینن، مدیر ایالت های میدان نبرد برای این کمپین گفت: «تا پایان این ماه، ما حداقل 200 دفتر و 500 کارمند خواهیم داشت». کمپین ترامپ عملاً در اکثر ایالت های میدان جنگ حضور ندارد. اگر آنها تصمیم بگیرند که اصلاً کار سازماندهی انجام دهند، تقریباً به طور قطع مجبور می شوند تا به تاکتیک های گران قیمت و لحظه آخری با افرادی که هرگز پا در جامعه ای که در آن درها را می زنند نگذاشته اند، تکیه کنند.

کمپین ترامپ با این ادعا که در ایالت های بحرانی کار نمی کند، مخالفت کرده است.

کارولین لیویت، سخنگوی مطبوعاتی ملی ترامپ در بیانیه‌ای گفت: «ما در هر ایالت میدان جنگ، از جمله ویسکانسین، کارمندان و برنامه‌های میدانی با نیروی داوطلبانه حقوق دریافت کرده‌ایم و هر روز در حال گسترش هستند». «عملیات تهاجمی و با تجربه ما بر روی رای دادن و برجسته کردن تضاد بین ضعف و شکست جو بایدن با رکورد موفقیت پرزیدنت ترامپ متمرکز شده است.»

ان‌بی‌سی نیوز ماه گذشته گزارش داد که کمپین ترامپ و کمیته ملی جمهوری‌خواه هر کدام کمتر از پنج کارمند در هر یک از ایالت‌های میدان جنگ دارند.

حتی با وجود یک مزیت محتمل برای بایدن در کارمندان، هزینه‌های تبلیغاتی و جمع‌آوری کمک‌های مالی، رقابت ریاست‌جمهوری همچنان سر و صدا باقی می‌ماند. در نظرسنجی ماه آوریل ان‌بی‌سی نیوز، ترامپ در میان رای‌دهندگان ثبت‌نام‌شده با 2 درصد برتری محدود داشت.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است

منبع