گزارش جدید پزشکی می گوید که نامزد سناتوری ایالات متحده “هیچ محدودیت کاری” ندارد

این مقاله در ابتدا در Erie Times-News منتشر شد: فترمن گزارش پزشکی جدیدی را منتشر کرد و گفت که او در سلامت کامل است.



منبع این وضعیت به این معنی است که فترمن گاهی اوقات کلماتی را که به او گفته می شود از دست می دهد، و چن نوشت که اگرچه به نظر می رسد او آنها را نشنیده است، اما در واقع مغز او قادر به پردازش آنها نبوده است. به گفته پزشک، توانایی فترمن در شنیدن موسیقی و صداهای دیگر تحت تأثیر سکته مغزی قرار نگرفت.

نامه دکتر کلیفورد چن بیان می کند که معاینه فیزیکی فترمن در روز جمعه عادی بود و برخی از اثرات طولانی مدت سکته مغزی را توضیح می دهد که دموکرات را چند روز قبل از انتخابات مقدماتی سنا به بیمارستان فرستاد.

فترمن به مشکلات پردازش شنوایی خود اذعان کرده است و از زمان سکته مغزی در مصاحبه‌های رسانه‌ای به زیرنویس‌های بسته تکیه کرده است.

گفتار درمانی در بهبود بسیار مهم است

راشل تریپ، سخنگوی کمپین اوز، گفت: «و اکنون که ظاهراً سالم است، می‌تواند 90 دقیقه مناظره کند، شروع به گرفتن سؤالات زنده از رأی‌دهندگان و خبرنگاران کند و مناظره دوم را هم اکنون انجام دهد».

به روز رسانی این پزشک پس از آن صورت می گیرد که مهمت اوز، نامزد حزب جمهوری خواه و تعدادی از رسانه ها مکرراً خواستار شفافیت بیشتر در مورد سلامت فترمن شده اند، زیرا رای دهندگان برای تصمیم گیری در رقابت های پرمخاطب آماده می شوند.

آیا سکته مغزی اثرات طولانی مدتی دارد؟

یکی از نمایندگان کمپین اوز گزارش پزشکی را «خبر خوب» خواند، اما گفت که این گزارش نگرانی‌های دیگر درباره سابقه مالیات‌های پرداخت نشده فترمن یا کار او در هیئت عفو دولتی برای عفو زندانیان را برطرف نمی‌کند.

ربکا کاتز، مشاور ارشد نامزد، در بیانیه‌ای در روز چهارشنبه گفت: «جان در حال حاضر کاملاً آماده خدمت است و هنوز هم هر روز بهتر می‌شود». بهبودی پس از سکته در ملاء عام آسان نیست – چه رسد به اینکه این کار را هنگام دویدن در رقابت‌های برتر سنا در کشور انجام دهید – اما جان برای رسیدن به اینجا سخت کار کرده است، و این نشان می‌دهد.

تنها یک مناظره برنامه ریزی شده قبل از انتخابات وجود دارد، و اوز بارها برای افزایش آن از یک ساعت به 90 دقیقه یا اضافه کردن یک انجمن دیگر نامزدها به برنامه زمان بندی، فشار آورده است. این جمهوری خواه همچنین از فترمن به دلیل برگزاری تجمعاتی که در آن به سؤالات شرکت کنندگان یا رسانه ها پاسخ نمی دهد، انتقاد کرده است.

چن در نامه نوشت: «او هوشمندانه بدون نقص شناختی صحبت می کرد. گفتار او طبیعی بود و همچنان علائم اختلال پردازش شنوایی را نشان می دهد که می تواند به عنوان مشکل شنوایی ظاهر شود.

جان فترمن، نامزد سنای پنسیلوانیا، گزارش پزشکی جدیدی منتشر کرده است که می گوید برای «وظیفه کامل در مناصب دولتی» آماده است و به خوبی پس از سکته مغزی در ماه می که تقریباً جانش را گرفت، بهبود می یابد.

چن همچنین گفت که ارتباطات نامزد با کمک گفتار درمانی “به طور قابل توجهی بهبود یافته است”.