اطلاعات بریتانیا می گوید که رهبری نظامی روسیه به طور فزاینده ای ناکارآمد شده است.

استخبارات بریتانیا اعلام کرد که فرماندهی ارشد ارتش روسیه “به طور فزاینده ای ناکارآمد شده است”.

  • روس‌هایی که در بسیج جزئی به خدمت گرفته شده‌اند، آموزش نظامی را در 2 اکتبر 2022 در روستوف آغاز می‌کنند.آرکادی بودنیتسکی/ خبرگزاری آنادولو از طریق گتی ایماژ

    • علاوه بر این، طبق اطلاعات بریتانیا، شهادت شاهدان عینی حاکی از آن است که تیراندازی مرگبار به یازده سرباز در یک مرکز آموزشی نظامی روسیه “پس از اظهارات توهین آمیز یک افسر نسبت به استخدام کنندگان اقلیت های قومی رخ داده است.”

      سربازان پیش نویس روسی آموزش نظامی را به خدمت می گیرند

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





      منبع

      وزارت دفاع بریتانیا در یک به روز رسانی اطلاعات روزانه گفت روسیه در حال کمبود «افسران توانمند… برای سازماندهی و رهبری نیروهای ذخیره تازه بسیج شده» است.

      وزارت دفاع بریتانیا گفت: «جایگزین‌های آن‌ها تاکنون کمک چندانی به بهبود عملکرد میدان جنگ روسیه نکرده است.

      اطلاعات بریتانیا گفت: «تقریباً به طور قطع کمبود افسران کوچک روسی توانمند برای سازماندهی وجود دارد».

    • ماه گذشته پوتین اعلام کرد که قصد دارد صدها هزار نیروی ذخیره را به طور نسبی بسیج کند تا نیروهای کرملین را در حمله به اوکراین تقویت کند.

      گروه اطلاعاتی بریتانیا توضیح داد که «عدم تداوم فرماندهی» در مقایسه با ارتش غربی حتی بیشتر برای روسیه مخرب خواهد بود، زیرا فرماندهان روسیه شخصاً به جای هماهنگی بین کارکنان، حرکت نیروها را برنامه ریزی می کنند.

      به گفته اطلاعات بریتانیا، چهار ژنرال از پنج ژنرال “با فرماندهی عملیاتی مستقیم عناصر تهاجم” در آغاز جنگ در ماه فوریه اکنون برکنار شده اند.

      وزارت دفاع بریتانیا افزود: “رهبری ضعیف در سطوح پایین احتمالاً روحیه ضعیف را بدتر می کند.”

    وزارت دفاع بریتانیا گفت: «رهبری ضعیف در سطوح پایین احتمالاً باعث بدتر شدن روحیه ضعیف و انسجام ضعیف یگان در بسیاری از بخش‌های نیروی روسیه می‌شود».

    سازمان اطلاعات بریتانیا روز چهارشنبه اعلام کرد که با طولانی شدن جنگ نزدیک به هشت ماهه ولادیمیر پوتین با اوکراین، فرماندهی ارشد ارتش روسیه “به طور فزاینده ای ناکارآمد” شده است.

    در همین حال، روسیه در روزهای اخیر حملات خود را در سراسر اوکراین افزایش داده و شهرهایی از جمله پایتخت کیف را مورد حمله قرار داده است.

    پوتین این خبر را در حالی اعلام کرد که روسیه در میدان نبرد در اوکراین متحمل شکست‌های بزرگی شد، جنگی که تاکنون تلفات زیادی را بر نیروهای روسیه وارد کرده است.