گروه های ضد سقط جنین بر سر گام های بعدی پس از شکست در انتخابات بحث می کنند

همریک در میان چندین رهبر ضد سقط جنین است که استدلال می کند تصمیم اوز برای اجتناب از این موضوع به قیمت یک کرسی قابل پیروزی برای جمهوری خواهان تمام شد.

اکنون که جمهوری‌خواهان اکثریت محدودی را در مجلس نمایندگان به دست آورده‌اند، اختلافات در کنگره آمریکا نیز در جریان است.

رهبران حزب جمهوری خواه نوشتند: «رای دهندگان میانه راه به سادگی از چیزی که تودور می فروخت خوششان نمی آمد.

در ویسکانسین، فرماندار دموکرات تونی اورز و دادستان کل، جاش کاول، در انتخابات مجدد پیروز شدند و از چالش قانونی خود در برابر انتخابات پیش از این ایالت اطمینان حاصل کردند.قلیه ممنوعیت سقط جنین ادامه خواهد داشت جمهوریخواهان همچنین نتوانستند اکثریت فوق العاده ای را در مجلس قانونگذاری ایالت به دست آورند که به آنها اجازه می داد وتوی اورس را نادیده بگیرند.

گروه‌های ضد سقط جنین در سطح ایالتی مدت‌هاست که بر سیاست محافظه‌کاران در سطح محلی تسلط داشته‌اند و در چند دوره انتخابات اخیر شاهد موفقیت‌های چشمگیری بوده‌اند – کمک به حبس کردن اکثریت‌های جمهوری‌خواه در بسیاری از ایالت‌ها. اما بسیاری از نتایج میان ترم غافلگیر شدند و اکنون در تلاش برای جمع آوری مجدد هستند.

گریسی اسکوگمن از ویسکانسین حق زندگی گفت: «اینجا در ویسکانسین، ما قبلاً یک تماس با کارکنان داشتیم که در آن درباره این صحبت می‌کردیم: ما باید قدم برداریم. ما باید آموزش دهیم، به ویژه، [the younger] نسل، زیرا ما شاهد تغییر ذهن ها و تغییر ذهن ها در مورد سقط جنین، در مورد موضوع زندگی بوده ایم، زمانی که ما قادر به آموزش و گفتگو هستیم. ما می‌دانیم که می‌توانیم به آن فضاها برویم، اما اگر نباشیم، در نهایت این اتفاق می‌افتد.»

در این انتخابات هیچ یک از طرفین رای لازم برای تصویب قانون فدرال برای محدود کردن یا حمایت از سقط جنین را نداشت، به این معنی که سرنوشت دسترسی به سقط جنین، در بیشتر موارد، به عهده ایالت ها است.

اسمیت، از قیام مترقی ضد سقط جنین، گفت: «ما نمی توانیم فقط به جنبه سیاسی چیزها تکیه کنیم. ما نمی‌توانیم برای ایجاد تغییری که نیاز داریم به قانون‌گذاران تکیه کنیم. نهادها ما را ناامید می کنند. رای دهندگان کاری را که ما امیدوار بودیم انجام نمی دهند. ما باید همه چیز را به دست خودمان بگیریم.»





منبع

حزب جمهوری خواه ایالت یادداشتی منتشر کرد که در آن تودور دیکسون، نامزد فرمانداری جمهوری خواه را مقصر دانست که او را یک “نامزد آزمایش نشده” با “شناسه کم نام” نامیدند زیرا نتوانسته پول کافی برای مقابله با موج تبلیغاتی که حمایت او از ممنوعیت تقریباً کامل سقط جنین را نشان می دهد جمع آوری کند. . به گفته آنها، تبلیغاتی که از «کلمات خود دیکسون» در حمایت از ممنوعیت تقریباً کامل سقط جنین بدون معافیت برای قربانیان زیر سن قانونی تجاوز جنسی یا زنای با محارم استفاده می کند، هم نژاد او و هم چندین نژاد دیگر را «محکوم» کرد.

در همین حال، برای برخی از جنبش‌های ضد سقط جنین، نتایج میان‌دوره‌ای شواهدی بود که نشان می‌داد انرژی آنها در حال حاضر به بهترین نحو در خارج از عرصه انتخاباتی صرف می‌شود.

مانچینی و دیگر رهبران گفتند، با این حال، اصلاحات قانون اساسی ایالتی ضد سقط جنین که جمهوری خواهان امسال برای رأی دهندگان در کانزاس، کنتاکی و مونتانا ارائه کردند، شکست هایی بود که نباید تکرار شود.

پس از انتخابات موج آبی ایالت که فرماندار دموکرات، دادستان کل و وزیر امور خارجه را در قدرت نگه داشت و کنترل ساختمان ایالتی را برای اولین بار در دهه های گذشته به دموکرات ها واگذار کرد، درگیری های داخلی نیز در میشیگان آغاز شد.

دفتر مک کانل از اظهار نظر خودداری کرد.

در پنسیلوانیا، کمپین اوز مکرراً از سؤالات در مورد اینکه آیا او به لایحه گراهام مبنی بر ممنوعیت سقط جنین در سراسر کشور پس از 15 هفته بارداری رأی خواهد داد، کنار گذاشته شد، زیرا او بر مخالفت شخصی خود با سقط جنین تأکید کرد و در عین حال استدلال کرد که این موضوع باید به ایالت ها واگذار شود.

هیچ سایه ای از خاکستری وجود نداشت. از یک طرف، فرماندار مایک دی واین بود که لایحه حمایت از زندگی را امضا کرد. از طرف دیگر، شما شهردار سابق نان ویلی را داشتید که به سقط جنین تا ماه نهم اعتقاد داشت. مایک گونیداکیس، رئیس حق زندگی اوهایو، گفت: رأی دهندگان یک انتخاب روشن داشتند و با بیش از 20 درصد درصد، فرماندار دی واین دوباره انتخاب شد. “این یک سونامی قرمز بود.”

این تازیانه باعث شده است که جنبش ضد سقط جنین در دعواهای درونی، انگشت اشاره و اختلاف نظرهای تلخ بر سر اینکه چه پیام ها و پیام رسان هایی را باید در یک پسا بپذیرند، فرو برد.قلیه عصر. برخی از رهبران احزاب از جمله رهبر اقلیت سنا میچ مک کانل و نامزدهای حزب جمهوری خواه مانند مهمت اوز، رقیب سنا، به دلیل عدم تلاش بیشتر در مورد محدودیت های سقط جنین، مقصر هستند.

مخالفان سقط جنین پس از اینکه حزب متحمل یک رشته شکست در منازعات مجلس نمایندگان، سنا، قانونگذاری ایالتی و ابتکار انتخابات شد، حزب جمهوریخواه را تحت فشار قرار دادند تا آشکارا و با قدرت علیه این روند مبارزه کند.

گروه‌های ملی پیشرو متعهد شده‌اند که با توجه به انتخابات میان‌دوره‌ای، سیاست‌گذاری دولتی خود را افزایش دهند. مانچینی خاطرنشان کرد که مارس برای زندگی در سال 2022 پنج راهپیمایی در پایتخت های ایالتی برگزار کرد و قصد دارد سال آینده علاوه بر رویداد ماه ژانویه در دی سی، که موضوع آن “گام های بعدی: راهپیمایی به سمت پسا” خواهد بود، آن را دو برابر کند.قلیه آمریکا.”

کمتر از شش ماه پس از جشن گرفتن هدف چند دهه ای خود برای سرنگونی رو در مقابل وید و با مشاهده دسترسی به سقط جنین تقریباً در یک چهارم کشور ناپدید شد، محافظه کاران دیدند که پیروزی سخت آنها در دادگاه باعث شد حامیان حقوق سقط جنین به خرج دهند و در میان دوره ای از آنها بیشتر رای دهند.

او گفت: “آنها بسیار گران و گیج کننده هستند.”

«آتش و گوگرد قرار نیست مردم را متقاعد کند. شما ممکن است چند نفر را در اینجا یا آنجا بترسانید تا رأی دهند، اما قرار نیست با آتش و گوگرد برنده این موضوع شوید، بنابراین مهم نیست که چند بار بگویید افرادی که در هفته ششم به ممنوعیت سقط جنین رأی دادند طرفدار سقط جنین هستند. – اندوه خوب – چگونه کسی که طرفدار سقط جنین است پس از تشخیص ضربان قلب جنین به ممنوعیت سقط جنین رأی می دهد؟ مسخره است. اگر می‌خواهیم توپ را به جلو ببریم، کل تلاش باید تغییر کند.»

در برخی ایالت‌ها، اختلافات پس از انتخابات در حال حاضر پیامدهای قانونی دارد. در کارولینای جنوبی، شین ماسی، رهبر اکثریت سنا، پس از یک بحث چند ماهه در مورد ممنوعیت سقط جنین از ابتدای لقاح، با استثناهای محدود، از همکارانش درخواست کرد تا تاکتیک‌های خود را تغییر دهند.

دیکسون ضربه بزنید، رهبران جمهوری خواه دولت را “بی کفایت” خواند و خواستار برکناری آنها شد.

اختلافات میان گروه‌های ضد سقط جنین و رهبران جمهوری‌خواه، جنبشی را تهدید می‌کند که برای دهه‌ها پلتفرم‌های حزبی را شکل داده، کفه‌ها را در انتخابات مقدماتی پایین آورده و به هدایت قوه قضاییه فدرال به سمت راست کمک کرده است.

در اوهایو، فرماندار مایک دی واین، رقیب دموکرات، نان ویلی را با نزدیک به 26 امتیاز شکست داد. جمهوریخواهان در این ایالت همچنین در مجلس قانونگذاری ایالت به دست آوردند و کنترل محافظه کارانه بر دادگاه عالی ایالت را تضمین کردند، دادگاهی که انتظار می رود به چالش قانون اساسی در مورد ممنوعیت سقط جنین پس از حدود شش هفته بارداری رسیدگی کند.

با این حال، سایر گروه‌های ضد سقط جنین متعهد شده‌اند که در مسیر باقی بمانند و به پیروزی قاطع در انتخابات مجدد برای فرمانداران جمهوری‌خواه در آیووا، فلوریدا، اوهایو، داکوتای جنوبی و تنسی – که همگی لایحه‌های ضد سقط جنین را امضا کرده‌اند – به عنوان توجیهی اشاره می‌کنند. از موقعیت آنها

برخی دیگر بر این باورند که تنها مشکل این بود که پیام میان‌دوره‌ای به تعداد کافی رای‌دهندگان نرسیده است و مشتاقند که نقطه‌ی صحبت‌های خود را تقویت کنند. ممنوعیت تقریباً کامل ایالت و ریختن حداقل 1 میلیون دلار برای بسیج رای دهندگان محافظه کار در دور دوم مجلس سنای جورجیا پس از صرف هزینه های گسترده در رقابت های مهم نوامبر.

کارولین اسمیت از گروه «قیام پیشرو ضد سقط جنین» که در میشیگان و سایر ایالت‌هایی که سقط جنین در آن در حال انجام بود، گفت: «بسیاری از مردم احساس می‌کنند که باید کاری متفاوت انجام می‌دادند، یا شخص دیگری باید کاری متفاوت انجام می‌داد. رای امسال “ما ناراحتیم. ما واقعاً غم از دست دادن را می‌خوریم، زیرا به معنای واقعی کلمه جان‌هایی در خط هستند. اما این به هیچ چیز کمک نمی کند. ما باید جلو برویم.»

دیگران، از جمله Students for Life، فعالان همکار خود را تحت فشار قرار می دهند تا با مبارزات قانونی، نظارتی و قانونی “خلاق تر” شوند و بر کاهش بودجه برنامه ریزی شده والدین و پیگیری مقررات FDA در مورد قرص های سقط جنین تاکید دارند. روز جمعه، گروه حقوقی محافظه کار مسیحی اتحاد دفاع از آزادی، به نمایندگی از چندین سازمان ضد سقط جنین شکایتی را تنظیم کرد و تأییدیه FDA را درباره داروی سقط جنین میفپریستون به چالش کشید.

او با تشبیه بی میلی اوز به صحبت در مورد این موضوع با درگیری های کلامی سناتور منتخب جان فترمن پس از سکته مغزی، گفت: «دکتر اوز همانقدر در مورد سقط جنین صحبت می کرد که طرف مقابلش در طول مناظره بیان می کرد. چنین چیزی واقعاً هسته بسیار با انگیزه رای دهندگان را دلسرد می کند. امسال زمان آن نبود، اگر می خواستید تمایز قائل شوید، عقب نشینی کنید.”

حکم دادگاه در مورد محدودیت های ایالتی – که سقط جنین را پس از تشخیص فعالیت قلبی جنین، در حدود شش هفته بارداری ممنوع می کند – به این معنی است که سقط جنین در بیشتر موارد قانونی باقی می ماند.

برخی از گروه‌های مدافع از جمهوری‌خواهان می‌خواهند که ممنوعیت 15 هفته‌ای سقط جنین فدرال را که سناتور لیندسی گراهام (RS.C.) در اوایل سال جاری معرفی کرد، در اولویت قرار دهند، که بسیاری از قانون‌گذاران در حمایت از آن مردد بودند، در حالی که برخی دیگر اصرار دارند که این موضوع باید به ایالت‌ها سپرده شود. . دیگران هنوز هم می گویند که صورتحساب 15 هفته ای به اندازه کافی پیش نمی رود زیرا بیش از 90 درصد از سقط جنین ها در ایالات متحده قبل از آن مرحله از بارداری اتفاق می افتد. مارجوری داننفلسر، رئیس Susan B. Anthony Pro-Life America، گفت که امیدوار است لایحه منع سقط جنین پس از تشخیص فعالیت قلبی جنین، که حدوداً شش هفته از بارداری است، به زودی ارائه شود.

برخی از بزرگ‌ترین گروه‌های ضد سقط جنین به مک‌کانل حمله می‌کنند – کسی که احتمالاً بیشترین مسئولیت را برای تأمین اکثریت دادگاه عالی که لغو شد. قلیه – برای حفظ این موضوع در زمانی که رای دهندگان در ایالت او طرح رای گیری تحت حمایت جمهوری خواهان را که حقوق سقط جنین را محدود می کرد، در نظر گرفته و رد کردند.

بر اساس تجزیه و تحلیل POLITICO از داده های AdImpact، بین آگوست و نوامبر، کمپین فرماندار دموکرات گرچن ویتمر و گروه تحت حمایت انجمن فرمانداران دموکرات Put Michigan First، 9.7 میلیون دلار برای تبلیغاتی که دیکسون در مورد موقعیت سقط جنین او نقل کرده بودند، خرج کردند.

سخنگوی اوز به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

مریلین ماسگریو، یکی از اعضای حزب جمهوری خواه سابق کنگره که اکنون امور دولتی را برای سوزان بی. آنتونی طرفدار زندگی آمریکا رهبری می کند، گفت: “امیدوارم جمهوری خواهان این پیام را با صدای بلند و واضح دریافت کرده باشند که فرار از این موضوع کارساز نیست.” ما دیدیم که دموکرات‌ها تماماً اعلام کردند که زنان نمی‌توانند از مراقبت‌های بهداشتی برخوردار شوند و مجازات خواهند شد، و ما شاهد واکنش جمهوری‌خواهان برای مقابله با همه این دروغ‌ها نبودیم.»

حتی قبل از شمارش آرا نهایی، برخی از گروه های ضد سقط جنین خواستار یک حسابرسی داخلی در مورد نحوه پیام دادن به محدودیت های سقط جنین، به ویژه برای رای دهندگان جوان شدند. آنها همچنین در حال بحث در مورد سیاست‌هایی هستند که در سال‌های آینده اعمال کنند و تاکتیک‌هایی را برای مقابله با طرح‌های رای‌گیری که فعالان حقوق سقط جنین قصد دارند برای لغو محدودیت‌ها در چندین ایالت قرمز استفاده کنند، می‌سنجید.

کریستی همریک با Students for Life، یک گروه مدافع ضد سقط جنین که در میان دوره ای در 33 ایالت فعال است، گفت: “ما به دنبال رای نمایشی نیستیم.” و ما باید مبتکرتر از گزینه‌های مورد بحث فعلی باشیم.»

«اگر بحث این است که این یک موضوع ایالتی است، مک کانل در ایالت برای طرح رای گیری بحث نمی کرد. فرانک کانن، استراتژیست سیاسی SBA Pro-Life America، به خبرنگاران گفت: هیچ کس در ایالت وجود نداشت… که مشخص کند چه چیزی در خطر است. «جنبش حامی زندگی باید کار بهتری انجام دهد و عنصر سیاسی جنبش حامی زندگی باید گام بردارد. بدون آن، ما دچار مشکل خواهیم شد.»

جین مانچینی، رئیس گروه ضد سقط جنین «مارش برای زندگی» که در حال آماده شدن برای برگزاری است، گفت: «راه‌های مختلفی برای ایجاد فرهنگ زندگی وجود دارد، اما وقتی شروع به حمله خصوصی یا عمومی به یکدیگر می‌کنیم، مایوس‌کننده است. راهپیمایی پنجاهمین سالگرد آن در دی سی در ژانویه. “ما باید در مورد آنچه که برای آن ایستاده ایم یکسان باشیم.”