تگزاس زمانی آبی بود. اکنون دموکرات ها فقط امیدوارند که خونریزی را متوقف کنند.

وقتی بتو اورورک در سال 2018 برای مجلس سنا نامزد شد، در فاصله 3 امتیازی از سناتور تد کروز (راست) بود. این یک نشانه دلگرم کننده برای دموکرات ها و دلیلی بود بر آنچه که مدت ها مدعی بودند. اما در سال 2020، جو بایدن ایالت را با حدود 6 امتیاز به دونالد ترامپ واگذار کرد. و سپس امسال، اورورک پیشنهاد فرمانداری خود را به فرماندار گرگ ابوت با دو رقمی از دست داد.

«اگر از اکثر مردم امروز بپرسید که چه کسی می‌تواند برای فرمانداری بعدی نامزد شود، می‌توانند نام کسی را نام ببرند؟ از هر کسی که می توانند نام ببرند، آیا واقعاً این کار را انجام می دهند؟» بونر پرسید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

در تگزاس، هیچ جانشین طبیعی برای اورورک وجود ندارد. برخی از کاندیداهای اخیر ایالت تگزاس هرگز در این سمت حضور نداشته اند. و آنهایی که در ایالت دارند – یعنی دموکرات‌ها در هیئت کنگره تگزاس – ممکن است چندان مشتاق نباشند که صندلی‌های راحت خود را در مناطق آبی رنگ به خاطر یک مناقصه در سراسر ایالت رها کنند.

گرگ کاسار، نماینده منتخب مجلس نمایندگان گفت که مشتاقانه منتظر انتخاب مجدد در مجلس است و “قویاً از نامزد دموکرات ما” برای مجلس سنا حمایت خواهد کرد. یکی از سخنگویان شیلا جکسون لی، نماینده مجلس نمایندگان، گفت: “خدمت افتخاری است، اما این چیزی نیست که او در حال حاضر روی آن تمرکز کرده است.”

فرمانداران در تگزاس مدت زمان محدودی ندارند. دوره ریاست جدید ابوت در سال 2028 به پایان می رسد، به این معنی که دموکرات ها مدتی فرصت دارند تا نامزدی را برای آن دفتر تعیین کنند.

مسائل مربوط به دموکرات ها تنها با دستاوردهای جمهوری خواهان با رای دهندگان لاتین تبار، به ویژه در جنوب تگزاس، ترکیب می شود. اگرچه دموکرات‌ها موفق شدند در این دوره در دو رقابت از سه رقابتی‌ترین رقابت‌های مجلس نمایندگان در امتداد مرز پیروز شوند، بازوهای مبارزات انتخاباتی جمهوری‌خواهان ملی در چرخه‌های اخیر عملیات رای‌دهندگان لاتین تبار خود را توسعه داده‌اند. در حالی که بیشتر آن بر فرصت‌های انتخاب حزب جمهوری‌خواه برای مجلس نمایندگان متمرکز است، تغییر احساسات رای‌دهندگان در پایگاه‌های سابق دموکرات‌ها تنها مشکلات چپ را در ایالت تشدید می‌کند.

او ادامه داد: «ما اکنون به افرادی نیاز داریم که در هیئت مدیره مدرسه شرکت کنند، یکی، زیرا هیئت‌های مدرسه محل مهمی هستند که این دعواها در آن اتفاق می‌افتد، همچنین به این دلیل که در 10 سال آینده، ما به آن افراد نیاز داریم که برای کنگره و برای انتخابات شرکت کنند. اداره دولتی.»

کروکت با اشاره به کرسی سنای جورجیا که در دور دوم قرار دارد، گفت: “و در حال حاضر، هیچکس نمی گوید که ما آن کرسی را نخواهیم گرفت.” “چون حدس بزنید چی؟ گرجستان به این کشور نشان داد که چه کاری می توانند انجام دهند وقتی سرمایه گذاری در آنجا انجام شد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

استراتژیست های دموکرات تگزاس که با دیلی بیست صحبت کردند، همگی موافق بودند که رهبری جدید درست است. اما آنها یک مسئله آشکار را در افق می بینند: استخدام.

اورورک، نماینده سابق کنگره از ال پاسو که بارها توجه ملی را به خود جلب کرده است، مزایایی داشت. او دارای شناسه نام گسترده و یک پایگاه داده از قبل ساخته شده از حامیان بود. او می دانست که چگونه یک کمپین را اداره کند و بر انتخابات مقدماتی تسلط داشت.

برای سال‌ها، دموکرات‌های تگزاس بر این باور بودند که ایالت آن‌ها در پرتگاه – شاید فقط یک چرخه انتخابات دیگر – از قرمز به آبی تبدیل شده است. اما در سال 2022، برای دومین انتخابات متوالی، تگزاس قرمزتر شد.

“این یک مبارزه طولانی مدت است. این کاری نیست که شما در سال 2024، 2026 انجام دهید.

چارلی بونر، مدیر ارتباطات MOVE Texas، به Daily Beast گفت که این موضوع به انتهای برگه رای می رسد. کرسی‌های کوچک‌تر، مانند شورای شهر یا هیئت مدرسه، اغلب اولین پله‌های نردبان سیاسی هستند.

اما هاگ دوز واقعیت را به جدول زمانی دموکرات ها برای تغییر وضعیتی مانند این اضافه کرد. او گفت که این نیاز به سرمایه گذاری پایدار و صبر دارد.

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

برای استفاده از یک عبارت بیسبال، ما یک نیمکت خیلی عمیق نداریم. جان مارک هاگ، بنیانگذار 134 PAC، که برای تبدیل شدن به دموکرات ها در مناطق روستایی تگزاس کار می کند، گفت: ما بازیکنان زیادی روی نیمکت نداریم، فقط آماده، مایل و قادر به پریدن هستند.

کودک بیمار در میان مهاجران توسط فرماندار تگزاس با اتوبوس به فیلادلفیا منتقل شد

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

بتو دوباره دموکرات ها را ناامید می کند زیرا گرگ ابوت دوباره انتخاب شد

کراکت که در ژانویه به کنگره می آید پس از اینکه ادی برنیس جانسون (D-TX) نماینده دیرینه دالاس شمالی (D-TX) برای انتخاب مجدد نامزد نشد، خاطرنشان کرد زمانی بود که همه از جورجیا دست کشیدند.

زمانی که اورورک پیشنهاد سال 2022 خود را ارائه کرد، حس بسیار خوبی از دژاوو وجود داشت. او نه تنها در سال 2018 نامزد شد، بلکه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 نیز ناموفق بود. ابوت ظاهراً محبوب‌تر از کروز است. پیش‌بینی‌های سیاسی ملی نشان داد که دموکرات‌ها در سال 2022 شکست خوردند.

تاکتیک جدید یواشکی نیویورک برای خفه کردن شیرین کاری های اتوبوس مهاجران گرگ ابوت

وی گفت: ما به یک برنامه بلند مدت نیاز داریم.

این یک شکست طاقت فرسا و در عین حال غیرمنتظره برای دموکرات ها بود. از زمانی که اورورک در سال 2018 برای تگزاس برای اولین بار جرقه های تبلیغاتی ملی را برانگیخت، تگزاسی های متمایل به چپ خانه خود را با 38 رای کالج الکترال به عنوان فرصتی برای دموکرات ها معرفی کردند. کاندیداها و فعالان به گرجستان به عنوان نمونه ای اشاره می کنند که با سرمایه گذاری کافی چه اتفاقی می افتد.

جاسمین کروکت، نماینده منتخب آمریکا (D-TX) هفته گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “هیچکس به تگزاس اعتقاد ندارد، همه به تگزاس نگاه می کنند و همه از ما دست می کشند.”

هاگ، بنیانگذار 134 PAC، استدلال کرد که حومه های روستایی تگزاس مملو از فرصت هایی برای مهمانی است. مشابه مدلی که کاندیداهایی مانند سناتور منتخب جان فترمن (D) در پنسیلوانیا به کار گرفته‌اند، هاگ گفت که دموکرات‌ها نیازی به پیروزی در شهرستان‌های روستایی ندارند. فقط بهبود حاشیه سود آنها می تواند سود سهام را به همراه داشته باشد.

اما فروش این زمین سخت‌تر می‌شود، به ویژه پس از اینکه اورورک با 11 امتیاز شکست خورد.

به عنوان مثال، هنگامی که Daily Beast با هر یک از 13 نماینده دموکرات در 118 امین کنگره تگزاس تماس گرفت تا از آنها بپرسد که آیا آنها تمایل دارند در سنا در سال 2024 در برابر کروز شرکت کنند، تنها دو نفر پاسخ دادند.

با این حال، دموکرات‌های تگزاس می‌گویند که این همه عذاب و تاریکی نیست. سازمان دهندگان ادعا می کنند چیزهایی مانند سرمایه گذاری در تمام طول سال در ثبت نام رای دهندگان و متقاعدسازی می تواند کمک کند. تگزاس در سال‌های اخیر شاهد رشد گسترده جمعیت بوده است: داده‌های سرشماری 2020 نشان می‌دهد که 95 درصد رشد جمعیت جدید از رنگین پوستان است.

جوئل مونتفورت، مشاور دموکرات تگزاس، که به وضوح به اورورک فکر می‌کند، می‌گوید: «او در حزب جمهوری‌خواه شهرت پیدا کرده است، و من حدس می‌زنم که به استقلالی‌ها هم سرایت کرد، زیرا آنها داستان او را در انتخابات گذشته نخریدند. کارهای خوبی برای حزب انجام داده است.

دموکرات ها در ایالت سوگند یاد می کنند که می توانند بهتر عمل کنند. و با پایان دوران اورورک شروع می شود.

اما حتی در شرایطی که دموکرات‌ها در سطح ملی بیش از حد عمل کردند و نامزدهای دموکرات در تگزاس جنوبی موج قرمز پیش‌بینی‌شده در مجلس را مهار کردند، اوروک این کار را نکرد.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

با این حال، مونتفورت در مورد عملکرد بتو در سال 2022 چشم‌پوشی داشت. «ما امیدوار بودیم که بتو کت‌های بزرگی را در این زمینه بیاورد. هیچ کدام از اینها اتفاق نیفتاد.»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.