‘میخوای علیهش رقیب بشی؟ اسمش را بگو

در دسامبر، فرماندار سابق همچنین اقدامات تیم ترامپ را که منجر به شورش کنگره در 6 ژانویه شد، “عملیات پلیس کلیدی” خواند که “از بالا رانده شد” و “توسط بازیکنان تیم C اجرا شد.”

کریستی روز پنجشنبه به واشنگتن اگزمینر گفت: «تعدادی از افرادی هستند که در حال بررسی نامزدی برای ریاست جمهوری هستند که هنوز مانند ولدمورت با او رفتار می کنند، مانند «کسی که نامش فاش نشود». او به آنتاگونیست اصلی رمان‌های «هری پاتر» اشاره می‌کرد که بسیاری از شخصیت‌ها حتی از ذکر نامش می‌ترسیدند.

کریستی گفت: این به این دلیل است که آنها با ترامپ مانند “ولدمورت” رفتار می کنند و در حالی که او را صدا می کنند نامی از او نمی برند.

  • در مورد تقلب در انتخابات، کریستی در نوامبر 2021 از رئیس جمهور سابق خواست که از انتخابات 2020 “حرکت کند” و “راستش را بگوید”.

    این شخصیت شرور خیالی از ترس اینکه نامش را به یاد بیاورد با نام‌های «می‌دانی-کی» و «کسی که نباید نامش برود» شناخته می‌شود.

  • از طرف کریستی، او بارها ترامپ را فراخوانده است. کریستی که زمانی یکی از متحدان ترامپ بود که به منتقد تبدیل شد، ترامپ را متهم کرد که نتیجه آزمایش کرونا مثبت را مخفی کرده و ویروس را به او منتقل کرده است.

    در همین حال، کریستی به واشنگتن اگزمینر گفت که پنج تا شش ماه دیگر تصمیم خواهد گرفت که آیا برای ریاست جمهوری نامزد شود یا خیر.

    او همچنین در این هفته از جمهوری‌خواهان خواست که از ترامپ نترسند، زیرا گمانه‌زنی‌های فزاینده مبنی بر اینکه او برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024 با ترامپ رقابت خواهد کرد.

    نماینده ای در دفتر مطبوعاتی پس از ریاست جمهوری ترامپ بلافاصله به درخواست های اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    کریس کریستی، رقیب احتمالی ترامپ، می‌گوید رقبای جمهوری‌خواه در «آزمون رهبری» مردود می‌شوند.

  • کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی، می گوید جمهوری خواهانی که می خواهند در سال 2024 با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا رقابت کنند، باید نام او را همزمان با فراخواندن او شروع کنند.

    می گویند رهبرانی که این کار را می کنند یا آن کار را می کنند. اما آنها نام را نمی گویند. من فکر می کنم که در آزمون رهبری مردود می شود.”

    دونالد ترامپ و کریس کریستی.جیم واتسون/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

    • در مورد دیسانتیس نمی توان همین را در مورد ترامپ گفت. ترامپ در این ماه – با توجه به تمایلش به دادن لقب به رقبای سیاسی – به دیسانتیس لقب “ران دیسانتیمونیوس” داد. او همچنین به فرماندار فلوریدا حمله کرد و او را “متوسط” خواند و او را به بی وفایی متهم کرد.

      کریستی گفت: “شما قصد دارید علیه او رقابت کنید؟ نام او را بگویید. فکر می کنید او کار اشتباهی انجام داده است؟ نام او را بگویید.”

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    دونالد ترامپ و کریس کریستی

    کریستی یک نکته دارد. برخی از مهم ترین رقبای ترامپ، از جمله ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، تا حد زیادی از نام بردن از رئیس جمهور سابق خودداری کرده اند. به عنوان مثال، دیسانتیس هفته گذشته وقتی از ترامپ پرسیده شد که آیا جنگ داخلی بین او و ترامپ درگرفته است، از سرزنش پرهیز کرد. در عوض، DeSantis از این سوال طفره رفت و به مردم گفت که در مقابل رقابت خود را آرام کنند.