کوهن می‌گوید DA تلفن‌هایی را برای تحقیقات جدید ترامپ در مورد پول‌های پنهانی گرفته است

کوهن به سی‌ان‌ان گفت که این مطالب «همان چیزهایی» است که اف‌بی‌آی در حمله‌ای در سال 2018 از او به دست آورد، «اما برای دادستان منطقه جدید است. آنها برخی از آن را دیده‌اند، اما اکنون آن را کاملاً در اختیار دارند.»

پرداختی به دنیلز که کوهن می‌گوید با هدف خرید سکوت او در مورد رابطه جنسی ادعایی با ترامپ بوده است، سال‌ها موضوع بررسی‌های مجری قانون بوده است، اما یک هیئت منصفه جدید در حال بررسی مجدد آن توسط هیئت منصفه جدید است. .

نیویورک (AP) – مایکل کوهن، وکیل و تعمیرکار سابق دونالد ترامپ، که مدت هاست از او جدا شده است، می گوید که دادستان های منهتن اخیراً تلفن های همراه او را گرفته اند تا شواهد مربوط به پرداخت پولی را که در هفته های رو به پایان سال 2016 به استورمی دانیلز، بازیگر فیلم های پورنو پرداخت کرده است، حفظ کنند. مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری

کوهن در سال 2019 پس از اعتراف به جرم فرار مالیاتی، دروغگویی به کنگره و جرایم مالی کمپین به زندان رفت. او از آن زمان حکمش را تمام کرده است.

وجود هیئت منصفه بزرگ قبلاً توسط چندین سازمان خبری گزارش شده است.

کوهن روز چهارشنبه گفت که دفتر دادستان منطقه منهتن آلوین براگ این تلفن ها را درخواست کرده است زیرا می خواهد صداهای ضبط شده مکالمات او با وکیل دنیلز که نام اصلی او استفانی کلیفورد است و همچنین ایمیل ها و پیام های متنی را استخراج کند.

کوهن روز چهارشنبه به AP گفت که دادستان‌های منهتن که در مورد پرداخت‌ها تحقیق می‌کنند، پس از ملاقاتی که اخیراً با او برای گفتگو درباره تحقیقات انجام دادند، از او این دستگاه‌ها را درخواست کردند. کوهن گفت که او حدود 2 ساعت و نیم مورد بازجویی قرار گرفت. همچنین انتظار می‌رود که او در مقطعی در برابر هیئت منصفه شهادت دهد.

دو نفر از آشنایان به این تحقیقات به AP گفتند که براگ هیئت منصفه بزرگ جدیدی را برای شنیدن شواهدی در مورد پرداخت‌های خنثی به زنانی که ادعا می‌کنند با ترامپ رابطه دارند، تشکیل داده است. مردم مجاز به صحبت علنی در مورد رسیدگی هیئت منصفه که مخفی است، نبودند و این کار را به شرط ناشناس ماندن انجام دادند.

ترامپ و وکلای او گفته اند که هرگونه پرداختی به این دو زن قانونی بوده و مسائل شخصی بوده و نه هزینه های مبارزات انتخاباتی.



منبع

کوهن در یک حضور در CNN گفت: «به این ترتیب اگر آنها در واقع به سمت جلو پیش بروند، می‌توان از آن به عنوان مدرک استفاده کرد، که من گمان می‌کنم اینطور باشد.

دادستان های فدرال در جریان پرونده جنایی کوهن گفتند که ترامپ از پرداخت ها به این زنان آگاه بوده است. با این حال، دفتر دادستانی ایالات متحده در نیویورک در آن زمان از پیگیری اتهام جنایی علیه رئیس جمهور وقت خودداری کرد.

هزینه های مالی کمپین مربوط به پرداخت به دانیلز و پرداخت مشابهی بود که کوهن به مدل کارن مک دوگال ترتیب داد. هر دو زن گفتند که در روزهایی که ترامپ به عنوان یک ستاره تلویزیونی واقعیت داشت، با او تلاش هایی داشته اند. ترامپ می گوید این داستان ها درست نیست.