زندانی با بردن تصادفی تاکسی به خانه، ارتش سایه روسیه را تحقیر می کند

او ادعاهای تروشکین را تکرار کرد و گفت با مبارزان واگنر “مانند گاو رفتار می شود” که برای سلاخی فرستاده می شوند.

اسپنسر پلات/گتی

ما فکر می‌کردیم که با جنگجویان اجیر شده برابری کنیم و تفاوتی نخواهیم داشت، اما در واقع آنها فقط از زندانیان تیم‌های تهاجمی می‌سازند، و این همان گوشت است. [in the meat grinder]. نیکلای تروشکین روز چهارشنبه به رسانه مستقل MediaZona گفت، اما در حال حاضر هیچ بازگشتی وجود ندارد، اگر از انجام کاری امتناع کنید، بلافاصله شما را از کار خواهند انداخت.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

آنها با وزارت دفاع دوست نیستند، به آنها کمک نمی کنند [Wagner] با تابوت آنها رسماً نظامی محسوب نمی شوند، بنابراین نمی توانند از زیرساخت های وزارت استفاده کنند، آنها باید با اجساد در بازار دور خود بچرخند.

اسپنسر پلات/گتی

به نظر می رسد زندانیانی که توسط گروه واگنر روسیه برای جنگ در اوکراین استخدام شده اند، به طور فزاینده ای متوجه می شوند که فریب خورده اند و هیچ کس روی بازگرداندن آنها زنده حساب نکرده است.

فرمانده سرکش واگنر پریگوژین را زیر اتوبوس انداخت

تروشکین گفت که پس از اعزام به منطقه اشغالی لوهانسک برای آموزش، او از اعدام های نمایشی در اردوگاه کودکان مطلع شد.

ما یک سند امضا کردیم که در صورت مرگ به چه کسی اطلاع دهیم و [stating] با وجود اینکه ممکن است بمیرم، موافقم که در عملیات نظامی شرکت کنم و وظایف وزارت دفاع را انجام دهم.»

تروشکین به رسانه گفت که پس از اینکه اردوگاه آموزشی آنها مورد آتش نیروهای اوکراینی قرار گرفت، از دست این گروه گریخت. او گفت که پس از کنار گذاشتن تجهیزات نظامی و پوشیدن لباس‌های غیرنظامی، با اتوبوس از دونتسک به مسکو رفت و در نهایت از سرویس اشتراک‌گذاری استفاده کرد تا تمام مسیر را به سیبری برگرداند.

در حالی که جنگجویان سابق از این گروه ابراز ناامیدی می‌کنند، بنا بر گزارش‌ها، وزارت دفاع روسیه از واگنر نیز در مورد بازگرداندن کشته‌شدگان جنگ به خانه انتقاد کرده است.

او گفت که در ابتدا قصد داشت به زندان بازگردد – “هیچ فایده ای ندارد با واگنر درگیر شود” – اما بعد متوجه شد که حتی توسط مقامات تحت تعقیب نیست.

آندری مدودف، 26 ساله، چهار ماه را با این گروه گذراند و سپس ترک کرد و ماه گذشته از مرز روسیه با نروژ عبور کرد.

او گفت که او به وعده های پریگوژین عمل کرد و به زودی همراه با نزدیک به 200 زندانی دیگر از مستعمره اش به بیرون منتقل شد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

منبع دیگری گفت که در چند مورد، به خانواده‌های مبارزان واگنرهای مرده تابوت‌های خالی داده شد تا دفن شوند.

او گفت: «به عبارتی بی‌ادبانه، این فقط یک مزخرف است. آنها هزاران نفر را می گیرند [the penal colonies]به آنها بگو همه چیز خوب است و به خانه برمی گردی و 90 درصد می میرند.»

یکی از زندانیان که در ماه نوامبر توسط این گروه استخدام شده بود، از تیم خود در منطقه لوهانسک اوکراین فرار کرد و با اتوبوس و اپلیکیشن اشتراک‌گذاری سفر به روسیه گریخت، جایی که او می‌گوید اکنون از ترس انتقام مخفی شده است.

همانطور که تروشکین می گوید، رهبران واگنر همچنین زندانیان آزاد شده را به مأموریت های انتحاری فرستادند و به خوبی می دانستند که هرگز زنده برنخواهند گشت.

گزارش تروشکین در حالی منتشر می شود که یکی از فرماندهان سابق واگنر شروع به شهادت در برابر بازرسان جنایات جنگی نروژی کرده است که او به دنبال پناهندگی سیاسی در آن کشور است.

«دو مردی که در یک ایست بازرسی ایستاده بودند، چیزی را دزدیدند و فوراً مورد آزار قرار گرفتند. مربی گفت که یکی زانو زد و طلب بخشش کرد، اما با عزت جان داد و گفت: «اشتباهات من را تکرار نکن» و افزود: «آنها آنجا به خودشان شلیک می‌کنند».

تروشکین گفت که چند سال دیگر برای خدمت در یک مستعمره کیفری در سیبری باقی مانده بود، زمانی که یوگنی پریگوژین، بنیانگذار گروه واگنر در پاییز از وی بازدید کرد و “با رنگارنگ” به زندانیان درباره شانس آنها برای عفو گفت.

مدودف گفت: «زمانی بود که دو زندانی را آوردند که حاضر به جنگ نشدند و به دلیل امتناع از اجرای دستورات، آنها را در مقابل دیدگان دیگران تیرباران کردند. مسکو تایمز. “از این دست حوادث زیاد بود.”

بازگشت به زندان چه فایده ای دارد؟ من قبلاً آزاد شده ام، عفو شده ام. اما به خاطر واگنر باید مخفی شوم و تلفنم را عوض کنم.