کنگره بعدی حتی بیشتر از 6 ژانویه منکر انتخابات خواهد بود

با توجه به پیام اعتدال رای دهندگان در میان دوره ای، 145 نفر منکر انتخابات در مجلس نمایندگان جدید مجلس نمایندگان هستند که 6 نفر بیشتر از 139 نفری هستند که به شمارش آرای 2020 در کنگره فعلی اعتراض داشتند. رتبه های آنها در سنا نیز بالا رفته است و درباریان ترامپ در اوهایو و کارولینای شمالی پیروز شده اند.

مندل نگان/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

تام دیویس جمهوریخواه از سال 1995 تا 2008 نماینده شمال ویرجینیا در مجلس نمایندگان بود و از سال 1998 تا 2002 ریاست NRCC (کمیته مبارزات انتخاباتی ملی جمهوریخواهان) را بر عهده داشت. او به Daily Beast گفت که “ترفندهای تجارت” وجود دارد که مک کارتی می تواند از آنها برای پیروزی در زمین استفاده کند. . اگر تعداد انگشت شماری از اعضا (مثلاً بین پنج تا هفت) رای ممتنع بدهند، این می‌تواند تعداد مورد نیاز برای اکثریت حاضران را به کمتر از 218 نفر برساند و مک کارتی ریاست کمیته‌ها را داشته باشد که می‌تواند قول بدهد، به علاوه «کارت ترامپ» وجود دارد، با فرض اینکه رئیس‌جمهور سابق حاضر است دست‌هایش را بچرخاند تا مردی را که «کوین من» نامیده است به عنوان رئیس مجلس انتخاب کند.

دیویس می‌گوید: «همه با منافع شخصی خود پیش می‌روند. مک کارتی می‌داند که اعضای هیئت علمی او کجا هستند. مک کارتی به ترامپ نیاز دارد. اگر ترامپ قالیچه را بیرون بکشد، رئیس مجلس نیست. هیچ کدام از این افراد ترامپ را دوست ندارند. هرکس به نفع خودش عمل می کند. آنها با ترامپ هستند نه از سر وفاداری، بلکه از روی منافع شخصی است.

شب انتخاباتی بسیار خوبی بود که ماگا نباشم

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty

شورشی‌هایی که حاضرند حتی پس از خشونت‌های 6 ژانویه شورش‌گرا باشند، شما را متعجب می‌کند که اگر نامزد دیگری برای ترامپ وجود داشته باشد، با این قدرت چه می‌خواهند بکنند. ند فولی، استاد حقوق در دانشگاه ایالتی اوهایو که متخصص در انتخابات ایالات متحده است، می گوید: باید امیدوار باشید که آنها مسئولانه عمل کنند، اما ممکن است این کار را نکنند.

دونالد ترامپ و مایک پنس بازگشت‌های سیاسی را که هیچ‌کس نمی‌خواهد آغاز کردند

کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، پس از اینکه در ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲ به عنوان رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا در واشنگتن دی سی نامزد شد، سخنرانی می‌کند.

کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا، پس از اینکه در ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲ به عنوان رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا در واشنگتن دی سی نامزد شد، سخنرانی می‌کند.

Mandel Ngan/AFP از طریق Getty Images

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/svSbMBECu2XblJ.QB.n3_g–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/085b44e1d2426160a152aae48c426fa3″/>

کوین مک کارتی، رئیس احتمالی بعدی مجلس، کمترین حاشیه را از سال 1932 خواهد داشت، زمانی که 17000 کهنه سرباز جنگ و خانواده هایشان به واشنگتن راهپیمایی کردند – به عنوان ارتش پاداش – خواستار کمک های وعده داده شده برای خدمت در جنگ جهانی اول شدند. دیو واسرمن با گزارش سیاسی غیرحزبی کوک، اکثریت اندک مک کارتی را به یک “مارجوری” تشبیه کرد – با توجه به اینکه چقدر او در برابر افراطیونی مانند نماینده مارجوری تیلور گرین برای تضمین تسلط ضعیف خود بر قدرت خواهد بود.

با وجود تمام صحبت هایی که در مورد شکست منکران انتخاباتی مورد تایید ترامپ در رقابت های سراسر کشور وجود دارد، این تمام ماجرا نیست.

اگر گذشته مقدمه باشد، می توان از منکران انتخابات انتظار بیشتری داشت. چیزی که میان ترم ها تغییر کرد، ماهیت پاسخ است. نخبگان رسانه ای جمهوری خواه، عمدتاً روپرت مرداک و روزنامه وال استریت هیئت تحریریه، از تلاش ناامیدانه ترامپ برای بازگشت به کاخ سفید فاصله می گیرند. دموکرات ها مجبور نیستند در سال 2024 در حالت تدافعی باشند.

آن‌ها آماده‌اند تا نفوذ زیادی بر جمهوری‌خواهان در کنگره داشته باشند، هرج‌ومرج بکارند و قدرت خود را برای گرفتن امتیاز از رهبران بدبختی که ضعیف‌تر از آن هستند که مانع از آن‌ها شوند، و بیش از آن به رئیس‌جمهور سابق وابسته‌اند که نمی‌توانند در برابر تهاجم MAGA بایستند، استفاده کنند. .

یکی دیگر از موارد مهم افزایش سقف بدهی است که جمهوری خواهان گفته اند از انجام آن امتناع می ورزند مگر اینکه دولت بایدن با کاهش هزینه های شبکه امنیت اجتماعی موافقت کند و شبح نکول احتمالی را افزایش دهد.



<div class="inline-image__caption"><p

<p [ad_1] 
</p>
<div>
<figure class=
تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty

اگر سقف بدهی در جلسه اردک لنگ افزایش نیابد، آنگاه به کنگره جدید سقوط خواهد کرد “و احتمال اینکه راست ما را از یک صخره عظیم اقتصادی خارج کند به طرز وحشتناکی بالاتر از صفر است.” گروه دموکرات میانه رو «وقتی جوجه سیاسی بازی می‌کنید، باید مطمئن باشید که هر دو طرف می‌دانند که سقوط گزینه بدی است. برای من روشن نیست که این گروه از جمهوری‌خواهان MAGA از این موضوع در مورد پیش‌فرض مطلع باشند.»

جلسه اردک لنگ که در حال حاضر در حال انجام است می تواند آخرین نفس عقل قبل از شروع دیوانگی باشد. فولی می‌گوید تصویب قانون شمارش اصلاحات انتخاباتی سال 2022 برای جلوگیری از 6 ژانویه دیگر در سال 2025 بسیار مهم است – اگر ترامپ یا سایر نامزدهای مورد حمایت MAGA از نتیجه ناراضی باشند. این اصلاحات به طور قابل توجهی موانع را برای اعتراض قانونگذاران افزایش می دهد و فرمانداران را از معادله خارج می کند، اصلاحی که خطرات ناشی از روی کار آمدن منکر انتخاباتی مانند دریاچه کاری را از بین می برد.

ارائه اطلاعات نادرست کل مزخرف، «شک گرایی سالم» قدرتمندان نیست

دیویس در تلاش برای توضیح اینکه چگونه بسیاری از قانون‌گذاران منطقی در چنگ ترامپ و دروغ بزرگ او افتاده‌اند، به یاد می‌آورد که در 6 ژانویه از اعضای مجلس نمایندگان جمهوری‌خواه درخواست کرد و به کسی که مدرک دکترا دارد گفت. که مخالفت با صدور گواهینامه انتخابات 2020 “شما را برای مادام العمر علامت گذاری می کند”، فقط به او گفته می شود که اگر این کار را انجام نمی دهد، در مرحله مقدماتی قرار می گیرد. یکی دیگر از قانونگذاران حزب جمهوری خواه به گفته دیویس کار درستی انجام داد، و وقتی دو روز بعد در خانه در منطقه خود بود، زنی نزد او آمد، نه برای تمجید از او، بلکه گفت: “به نظر شما آنها درس خود را آموختند؟”

پس از آنکه سی‌ان‌ان رقابت فرمانداری را برای دموکرات کیتی هابز اعلام کرد، لیک در توییتی نوشت: «اهالی آریزونا وقتی BS را می‌بینند، آن را می‌شناسند».

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا، پس از اینکه در ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲ به عنوان رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا در واشنگتن دی سی نامزد شد، سخنرانی می‌کند.

Mandel Ngan/AFP از طریق Getty Images

” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/svSbMBECu2XblJ.QB.n3_g–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/085b44e1d2426160a152aae48c426fa3″ class=”caas-img”/>

مک کارتی از یک آزمون اولیه در گروه خود جان سالم به در برد، اما همچنان با هفته‌ها معامله برای جلب حمایت مورد نیاز خود برای رای گیری مجلس در اوایل ژانویه مواجه است. اورنشتاین که مطالب زیادی در مورد کنگره از جمله کتاب سال 2016 خود نوشته است، می‌گوید: «مک کارتی ضعیف‌ترین، بی‌خیلی‌ترین و از نظر اخلاقی ضعیف‌ترین رهبر است که من در 50 سال نزدیک به این فرآیند دیده‌ام. این حتی بدتر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

مایکل تورنینگ، مدیر حکومتداری مرکز سیاست دو حزبی، می‌گوید «یک تمایل قوی در طرف دموکرات‌ها» برای اجتناب از بازی جوجه سیاسی که همراه با اقدام غیرمحبوب اما ضروری برای پرداخت صورت‌حساب‌های کشور است، وجود دارد. جمهوری خواهان تمایلی به چشم پوشی از اهرم فشار ندارند، اما برخی به یاد دارند که در سال های اوباما، حاشیه ها باعث کاهش اعتبار ایالات متحده شد. قبل از آن، همه چیز تئوری بود. ما اینجا با مهمات زنده بازی می کنیم.» تورنینگ می گوید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

نورم اورنشتاین، دانشمند علوم سیاسی در موسسه امریکن انترپرایز (AEI) به یاد می آورد که آخرین باری که جمهوری خواهان سقف بدهی را گروگان گرفتند، 18 میلیارد دلار برای مالیات دهندگان هزینه داشت. منکر انتخابات مخفف رادیکال است. نیمی از آنها هیچ سرنخی از عواقب آن ندارند و بقیه مشتاقند همه چیز را منفجر کنند.»