کریس وست در دومین دور دوم کنگره جورجیا، جرمی هانت را شکست داد

وست 38 ساله علیرغم اینکه در مسابقات مقدماتی ماه مه دوم شد و هانت تقریباً 10-1 خرجش را پشت سر گذاشت، پیروز شد.

وست که از سال 2004 در حزب جمهوری خواه جورجیا حضور داشته است، همچنین یکی از افسران گارد ملی هوایی جورجیا است. او در ماه مه توانست حمایت سه تن از مخالفان حزب جمهوری خواه خود را به دست آورد – ویوان چایلدز، پل وایتهد و وین جانسون.

وست با 98 درصد آرا پیشتاز هانت 14608-13853 است. هانت درست قبل از ساعت 10:20 بعد از ظهر تسلیم شد اما نام وست را در سخنرانی خود ذکر نکرد.

هانت در مراسم شب انتخابات خود در کلمبوس به هواداران گفت: “ما همه وارد عمل شده ایم. ما از نامزد جمهوری خواهان حمایت خواهیم کرد.” “ما به جلو حرکت خواهیم کرد.”

از اول ژوئن، کمپین هانت کمی بیش از 721000 دلار و وست بیش از 232000 دلار جمع آوری کرد.

کریس وست، وکیل توماس ویل، با شکست دادن جرمی هانت، کاپیتان سابق ارتش ایالات متحده و دانشجوی حقوق دانشگاه ییل در دور دوم انتخابات روز سه شنبه، نامزد جمهوری خواهان در ناحیه دوم کنگره جورجیا شد.

وست در ادامه با سنفورد بیشاپ دموکرات روبرو می شود، رئیس فعلی که نزدیک به سه دهه نماینده منطقه بوده است. این رقابت نزدیک ترین انتخابات کنگره گرجستان در ماه نوامبر خواهد بود.



Source link

هانت 28 ساله در انتخابات مقدماتی ماه می با 37 درصد از کل آرا به مقام اول رسید و کاندیدای مورد علاقه چندین سیاستمدار جمهوری خواه ملی بود که تاییدیه سناتورهای آمریکایی تام کاتن از آرکانزاس و جاش هاولی از میسوری، سفیر سابق سازمان ملل و فرماندار شورای امنیت را به همراه داشت. نیکی هیلی و همچنین کارل روو، مامور GOP.

چند روز قبل از دور دوم، جانسون شکایتی را علیه هانت، فاکس نیوز و مجری فاکس برایان کیلمید تنظیم کرد.

کمپین هانت بیشترین پول را در انتخابات مقدماتی و دور دوم جمع آوری کرد، که با هزینه های خارج از PAC که در هفته های منتهی به دور دوم افزایش یافت، افزایش یافت. بر اساس گزارش‌های خام ارائه شده به کمیسیون انتخابات فدرال، دو PAC، PAC Patriots و American Values ​​First، از اوایل ماه مه بیش از 1.4 میلیون دلار برای کمپین هانت خرج کردند و بیش از 623,000 دلار از 11 ژوئن به این طرف رسید.