سناتورها از متن توافق دو حزبی درباره خشونت با اسلحه رونمایی کردند و رای گیری سریع را تنظیم کردند

شومر در بیانیه‌ای جداگانه در روز سه‌شنبه، کار این گروه را جشن گرفت و گفت که «این قانون نجات‌بخش را برای رای‌گیری در مجلس سنا، با رای‌گیری اولیه رویه‌ای به محض امشب قرار خواهد داد و پس از آن، ما به تصویب نهایی خواهیم رفت. در سریع ترین زمان ممکن.”

وی همچنین جزئیاتی در مورد چگونگی اجرای بخش‌های اضافی این لایحه ارائه کرد.

وی ادامه داد: این لایحه زندگی را نجات می دهد. این لایحه قرار است جان هزاران نفر را نجات دهد.

در مورد خلاء، کورنین گفت که سناتورها موافقت کردند که تعریف دوست پسر را گسترش دهند تا سایر شرکای صمیمی که به دلیل آزار خانگی محکوم شده اند از داشتن اسلحه منع شوند.

کورنین و مورفی در سخنرانی‌های خود در روز سه‌شنبه – و شاید بازتابی از سیاست‌های مثلثی توافقی که با هم داشتند، گاهی اوقات آن اقدامات جدید و سایر قطعات لایحه خود را به روش‌های مختلف توصیف می‌کردند.

کنگره در حدود 30 سال است که اقدام قانونی قابل توجهی در مورد اسلحه انجام نداده است و قانونگذاران محافظه کار مدتها است که از کار روی این موضوع بیزارند و استدلال می کنند که کنترل اسلحه ناکارآمد و خلاف قانون اساسی است. اما قتل‌های اووالده – به دنبال بسیاری از قتل‌عام‌های دیگر از این دست در ماه‌ها و سال‌های اخیر – باعث دور دیگری از مذاکرات بین دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در اتاقی که به طور مساوی تقسیم شده بود، شد.

در حالی که کورنین پیشنهاد کرد که بودجه برای قوانین «پرچم قرمز» می‌تواند برای تعدادی از برنامه‌های ضد خشونت نیز اعمال شود، مورفی تأکید کرد که گزینه‌های برنامه ضد خشونت «محدود» هستند.

بیشتر: ساعت در حال بررسی قرارداد اسلحه سنا است: مذاکره کنندگان روی دو موضوع با نزدیک شدن به تعطیلات مانده اند.

مورفی کورنین را در مجلس سنا دنبال کرد تا لایحه را از دیدگاه او ترسیم کند و ابراز اطمینان کرد که خط پایان نزدیک است، و گفت: “من معتقدم که در این هفته قانونی را تصویب خواهیم کرد که به مهم‌ترین بخش از قانون خشونت ضد اسلحه تبدیل خواهد شد. در 30 سال گذشت. این یک پیشرفت است. و مهمتر از آن، یک پیشرفت دو حزبی است.”

او گفت: “بعضی فکر می کنند که خیلی دور می شود. برخی دیگر فکر می کنند به اندازه کافی دور نمی شود. و من متوجه می شوم.” اما ماهیت سازش و ماهیت واقعاً خواستن به نتیجه ایجاب می کند که همه تلاش کنند تا جایی که می توانیم زمینه مشترک پیدا کنند.»

عکس: سناتور کریس مورفی کنفرانس خبری در کنگره ایالات متحده در واشنگتن دی سی، 14 ژوئن 2022 برگزار می کند. در این عکس فایل 30 مارس 2022، سناتور جان کورنین در یک کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن دی سی صحبت می کند (تام ویلیامز/CQ Roll Call از طریق AP Images | لنین نولی/سیپا ایالات متحده آمریکا از طریق AP)

کورنین در سخنان خود در جلسه روز سه شنبه توضیح داد که به نظر او قانونگذاران چگونه از این مشکلات خلاص شدند.

در رابطه با برنامه‌های ضد خشونت: به گفته کورنین، وجوهی که برای تشویق ایالت‌ها به اجرای قوانین به اصطلاح «پرچم قرمز» برای حذف اسلحه از افرادی که برای خود یا دیگران خطرناک تلقی می‌شوند، برای هر تعداد قابل اعمال خواهد بود. برنامه های ضد خشونت

بن گیتلسون از ABC News در این گزارش مشارکت داشت.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا و میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، گفتند که از این لایحه حمایت می‌کنند و این نشان می‌دهد که می‌تواند اکثریت فوق‌العاده را از سنا دریافت کند و از پیشرفت‌های بیشتر جلوگیری کند. 10 جمهوری‌خواه در ابتدا چارچوب 12 ژوئن را امضا کردند، اگرچه متن لایحه در روز سه‌شنبه تنها توسط چهار مذاکره‌کننده کلیدی اعلام شد.

همانطور که ABC News قبلاً گزارش کرده بود، سناتورها در طول فرآیند تهیه پیش‌نویس در دو نکته گیر کرده بودند: نحوه ساختن زبان برای بستن “گذاشته دوست پسر” و نحوه اجرای بودجه برای تشویق برنامه‌های ضد خشونت.

پس از هفته‌ها مذاکره، یک گروه دو حزبی از سناتورها در سه‌شنبه شب متن مصالحه خود را برای مبارزه با خشونت اسلحه اعلام کردند – ترکیبی از حمایت از سلامت روان و خدمات امنیتی مدارس و اصلاحات ملایم در قوانین اسلحه، از جمله تقویت ممنوعیت سوء استفاده‌کنندگان خانگی. داشتن اسلحه گرم و ایجاد انگیزه برای گسترش هر دو سیستم بررسی پیشینه فدرال برای خریداران احتمالی زیر 21 سال.

مورفی، مانند کورنین، اشاره نکرد که ایالت ها می توانند انتخاب کنند که چه مقدار اطلاعات سوابق نوجوانان با سیستم ملی بررسی سوابق برای سنین 18 تا 21 سال که به دنبال خرید سلاح به اشتراک گذاشته می شود را انتخاب کنند.

او گفت: “آنچه که ما می دانیم این است که مشخصات تیراندازهای جمعی مدرن اغلب در محدوده سنی 18 تا 21 سال قرار دارد.” “بنابراین این لایحه بررسی‌های پیشینه را افزایش داده است… از جمله تماس با اداره پلیس محلی، فرآیندی که می‌تواند تا سه روز طول بکشد، اگر علائم خاصی از نگرانی وجود داشته باشد که بازرسان باید پیگیری کنند. این بررسی پیشینه پیشرفته مطمئن می‌شود که خریداران جوان‌تر که در بحران هستند، بررسی دیگری انجام می‌دهند، شاید مدت زمانی کوتاهی بین تصمیم آنها برای خرید یک سلاح کشنده برای انجام یک جرم و توانایی آنها برای بدست آوردن آن سلاح.”

این گروه گفت: «این قانون می‌تواند برای محدود کردن خرید قانونی اسلحه، نقض حقوق آمریکایی‌های مطیع قانون، و استفاده از دلارهای فدرال برای تأمین بودجه اقدامات کنترل اسلحه توسط سیاستمداران ایالتی و محلی مورد سوء استفاده قرار گیرد». این لایحه اختیار بیش از حد را در اختیار مقامات دولتی گذاشته است.»

رونمایی سناتورها از متن توافق دو حزبی در مورد خشونت با اسلحه، ایجاد رأی سریع در ابتدا در abcnews.go.com ظاهر شد.



Source link

بیشتر: چرا تلاش‌های کنترل اسلحه در کنگره برای 30 سال بیشتر شکست خورده است: TIMELINE

او گفت که این لایحه شامل زبانی است که به کسانی که به دلیل سوء استفاده خانوادگی غیر از همسر محکوم می شوند، اجازه می دهد در صورت داشتن سابقه پاک، پس از پنج سال حقوق مالکیت اسلحه به آنها بازگردانده شود.

او گفت: “دوم، این لایحه تضمین می کند که هیچ سوء استفاده کننده خانگی نمی تواند اسلحه بخرد یا داشته باشد. ما راه گریز دوست پسر را می بندیم.” اما وی اذعان کرد: برای سازگاری با حقوق احیای جنایات دولتی، این قانون به افراد این امکان را می دهد که بتوانند پس از مدتی حقوق خود را پس بگیرند، اما فقط برای مجرمان برای اولین بار و تنها در صورتی که جرایم خشونت آمیز در آنها وجود نداشته باشد. زمان میانجی.”

“این هفته ما فرصتی برای شکستن این دوره 30 ساله سکوت با لایحه ای داریم که قوانین ما را به گونه ای تغییر می دهد که جان هزاران نفر را نجات می دهد. روشی که هم جمهوری‌خواهان و هم دموکرات‌ها می‌توانند برای رسیدگی به برخی از آزاردهنده‌ترین و سخت‌ترین چالش‌هایی که این کشور با آن مواجه است، همکاری کنند.»

مورفی همچنین گفت که اجازه دادن به کسانی که آزاردهنده خانگی هستند برای بازپس گیری حق خرید اسلحه فقط برای کسانی که برای اولین بار متخلف هستند اعمال می شود و شرایط دیگری نیز دارد.

اولین رأی برای شروع بحث درباره قانون است. با توجه به برخی مانورهای رهبری دموکرات ها، ادامه مناظره برای پیشبرد فقط به اکثریت ساده نیاز دارد. با این حال، می‌تواند به عنوان نقطه‌ای برای حمایت اولیه از این قانون باشد. در همان زمان، لایحه تازه منتشر شده همچنان در گردش است و بسیاری از سناتورها هنوز فرصت خواندن آن را نداشته اند.

مورفی گفت: “این لباس برای ویترین نبود.”

با این حال، انجمن ملی تفنگ، مخالفت خود را با لایحه «بیش از حد» اعلام کرد که «در هر سطحی کوتاهی می‌کند».

به گفته رهبران هر دو حزب، لایحه ای که قرار بود سه شنبه شب مجلس سنا برای رای گیری اولیه رویه ای آن را تصویب کند، می تواند به سرعت در مجلس فوقانی تصویب شود. جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که قبلاً خواستار قانون قوی‌تری برای کنترل اسلحه شده بود – از جمله ممنوعیت کامل سلاح‌های تهاجمی که جمهوری‌خواهان آن را رد کردند – اوایل روز سه‌شنبه گفت که برای اظهار نظر در مورد این لایحه تا زمان ارائه آن منتظر خواهد ماند.

مک کانل در بیانیه ای گفت: «من از متن لایحه ای که سناتور کورنین و همکاران ما تهیه کرده اند، حمایت می کنم. “چپ افراطی سال‌ها به دروغ ادعا می‌کرد که کنگره فقط می‌تواند با پایمال کردن حقوق قانونی قانون اساسی آمریکایی‌ها به موضوع وحشتناک کشتار جمعی رسیدگی کند. این لایحه نادرست بودن آن را ثابت می‌کند.”

کورنین در سخنرانی خود در روز سه‌شنبه قبل از کنفرانس گفت: نتیجه نهایی، همانطور که کریس مورفی دموکرات و جان کورنین جمهوری‌خواه از کانکتیکات و تگزاس و همچنین کیرستن سینما از آریزونا و تام تیلیس از کارولینای شمالی مذاکره کردند، “همه را راضی نخواهد کرد.” متن لایحه منتشر شد

مورفی گفت: «همانطور که سناتور کورنین گفت، ما آن دلارها را نیز واجد شرایط برای طیف محدودی از دیگر مداخلات ضد خشونت مبتنی بر دادگاه خواهیم کرد، چیزی که برای همکاران جمهوری‌خواه ما بسیار مهم بود. با این حال، این ماده می تواند به ایالت ها اجازه دهد که به طور کامل از قوانین پرچم قرمز صرف نظر کنند و به جای آن، سایر اقدامات ضد خشونت را انتخاب کنند.

بیشتر: قانون‌گذاران به «نمایه» تیراندازان دسته‌جمعی – عمدتاً مردان جوان – توجه می‌کنند که آنها مصالحه با اسلحه را ارزیابی می‌کنند.

این قانون همچنین شامل بودجه ای برای “تقویت” امنیت مدارس و گسترش دستگاه سلامت روان کشور می شود.

علیرغم تسلیم‌های دموکرات‌ها که در حال آشکار شدن در این لایحه است، مورفی آن را به عنوان یک گام بزرگ معرفی کرد.

“ما قصد نداریم قانون ملی “پرچم قرمز” را معرفی کنیم، اما کمک های مالی مربوط به اجرای قانون را برای برنامه های مداخله در بحران فراهم می کنیم، چه برنامه پرچم قرمز را اتخاذ کرده باشید یا نه، شاید شما چیزی متفاوت را انتخاب کرده باشید. کورنین گفت: به هر دولتی که برنامه‌هایی را که خودشان پذیرفته‌اند، اجرا می‌کند، بودجه می‌دهد.

سناتورها مشتاق حفظ شتاب در توافق خود بودند، توافقی که در ابتدا در 12 ژوئن به طور گسترده اعلام شد و با تیراندازی دسته جمعی در مدرسه Uvalde، تگزاس در ماه گذشته آغاز شد.

رأی گیری رویه ای در سه شنبه شب تنها اولین گام در یک روند چند روزه برای تصویب این لایحه است. زمان دقیق رای گیری نهایی هنوز مشخص نیست، اما ممکن است در پایان هفته اتفاق بیفتد – با همه درگیران امیدوار به تصویب این قانون قبل از تعطیلات دو هفته ای 4 ژوئیه.

جزئیات

همچنین مشخص نیست که هزینه کل بسته چه زمانی منتشر می شود.

عکس: سناتور کریس مورفی کنفرانس خبری در کنگره ایالات متحده در واشنگتن دی سی، 14 ژوئن 2022 برگزار می کند.  در این عکس فایل 30 مارس 2022، سناتور جان کورنین در یک کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن دی سی صحبت می کند (تام ویلیامز/CQ Roll Call از طریق AP Images | لنین نولی/سیپا ایالات متحده آمریکا از طریق AP)

مورفی – شاید سرسخت‌ترین طرفدار کنترل اسلحه در سنا، نماینده محل تیراندازی در مدرسه ابتدایی مدرسه سندی هوک در سال 2012 – در اظهارات خود پس از کورنین گفت که معتقد است آنها پیشرفت مهمی داشته‌اند.

مفاد کلیدی در متن قانونگذاری بر به اصطلاح “خلاف دوست پسر” در ممنوعیت قبلی فدرال برای داشتن اسلحه توسط سوء استفاده کنندگان خانگی محکوم شده و در گسترش بررسی سوابق فدرال برای جوانان 18 تا 21 ساله که می خواهند سلاح گرم بخرند، تمرکز دارد.

“این یک راه سخت برای رسیدن به این سازش بود، اما هیچ چیز ارزشمندی آسان نیست. و هیچ کس در یک سازش به هر آنچه که می خواهد نمی رسد. این لایحه برای بسیاری کم خواهد بود. برای دیگران بسیار زیاد خواهد بود. اما اینطور نیست.” او گفت که یک تمرین چک کردن جعبه است.

با گسترش بررسی‌های پیشینه فدرال برای جوانان 18 تا 21 ساله، ایالت‌ها کنترل خواهند کرد که چه اطلاعاتی را می‌خواهند با سیستم به اشتراک بگذارند. اما کورنین گفت که این قانون “انگیزه ای” برای ایالت ها فراهم می کند تا سوابق نوجوانان را بارگذاری کنند.

کورنین گفت که این بر عهده ایالت ها خواهد بود که تصمیم بگیرند چه نوع برنامه ای را می خواهند از بودجه برای اجرای آن استفاده کنند، خواه قانون “پرچم قرمز”، دادگاه های سلامت روان، دادگاه های جانبازان، برنامه های درمان سرپایی و موارد دیگر باشد. او گفت که برای واجد شرایط بودن برای دریافت وجوه فدرال، هر یک از این برنامه‌ها باید از “حفاظت از روند قانونی قوی” برخوردار باشد تا واجد شرایط باشد.

او گفت: “به نظر من این یک انگیزه برای افرادی است که مرتکب اشتباه شده اند، مرتکب خشونت خانگی شده اند و محکومیت بزهکاری دریافت کرده اند تا عمل خود را اصلاح کنند و آن را تکرار نکنند.”