کاخ سفید برای برجسته کردن پیروزی های سیاسی پیش از انتخابات میان دوره ای برنامه دارد

دموکرات های بایدن برای حفظ کنترل محدود خود بر مجلس نمایندگان و سنا در انتخابات 8 نوامبر با یک نبرد دشوار روبرو هستند. با این حال، پیروزی‌های دموکرات‌ها در هفته‌های اخیر در اولویت‌های اصلی قانون‌گذاری مانند تغییرات آب‌وهوایی، کنترل اسلحه، قیمت‌گذاری نیمه‌رساناها و داروها و همچنین کاهش قیمت بنزین و کاهش تورم، بایدن و تیمش را امیدوار کرده است که رای‌دهندگان در نوامبر به حزب پشت نکنند. .

(گزارش توسط استیو هالند؛ نوشته کانیشکا سینگ در واشنگتن؛ ویرایش توسط مارک پورتر)



منبع

جزئیات برنامه سفر و کمپین رسانه ای در یادداشت کاخ سفید توسط جن اومالی دیلون، معاون رئیس ستاد و مشاور ارشد آنیتا دان، رئیس ستاد ران کلین، تشریح شد.

واشنگتن (رویترز) – کاخ سفید با راه اندازی کمپینی برای برجسته کردن برخی از سیاست های کلیدی اخیر دولت پیش از انتخابات میان دوره ای نوامبر، به دنبال بهبود میزان محبوبیت جو بایدن است.

تحلیلگران سیاسی گفته اند که جمهوری خواهان در آستانه کسب اکثریت در مجلس هستند، اما رقابت برای کنترل سنا بسیار نزدیک تر به نظر می رسد.

در این یادداشت آمده است که کاخ سفید همچنین “صدها سالن شهر و میزگرد” را با همکاری قانونگذاران دموکرات در سنا و مجلس نمایندگان سازماندهی خواهد کرد تا بر پیروزی های اخیر قانونگذاری تاکید کند.

لایحه 430 میلیارد دلاری که بزرگترین بسته آب و هوایی در تاریخ ایالات متحده محسوب می شود، در ماه جاری توسط کنگره تصویب شد و به زودی توسط بایدن به قانون تبدیل شود.

توسط استیو هالند و کانیشکا سینگ

در یادداشتی که روز دوشنبه منتشر شد، اعضای کابینه دولت بایدن تا پایان ماه اوت 35 سفر به 23 ایالت خواهند داشت. بایدن همچنین چهارمین جلسه کابینه دوره ریاست جمهوری خود را قبل از روز کارگر برگزار خواهد کرد. او همچنین به اوهایو می رود تا در مراسم افتتاح یک مگاپلنت جدید اینتل شرکت کند.

کنترل یک یا هر دو مجلس توسط جمهوری خواهان می تواند بسیاری از برنامه های قانونگذاری بایدن را برای نیمه دوم دوره چهار ساله اش خنثی کند.