استارباکس از هیئت مدیره کارگری می خواهد که رای اتحادیه را به طور موقت متوقف کند

بیش از 220 فروشگاه استارباکس ایالات متحده از اواخر سال گذشته به اتحادیه رای داده اند. این شرکت با تلاش اتحادیه مخالف است.

غول قهوه سیاتل ادعا می کند که دفتر منطقه ای ترتیبات ویژه ای را برای کارگران طرفدار اتحادیه برای رای دادن شخصاً در دفتر خود انجام داده است، حتی اگر قرار بود انتخابات فروشگاه با رای نامه پستی انجام شود.

استارباکس گفت که شواهدی از سوء رفتار در مناطق دیگر نیز وجود دارد. این شرکت از NLRB می خواهد که سایر انتخابات اتحادیه استارباکس را به طور کامل بررسی کند و گزارشی را در مورد یافته های خود به اطلاع عموم برساند. این شرکت گفت که هیئت مدیره همچنین باید پادمان هایی را برای جلوگیری از هماهنگی مقامات منطقه ای با این یا آن طرف اجرا کند.

استارباکس گفت که مقامات منطقه‌ای همچنین اطلاعات محرمانه‌ای را در اختیار اتحادیه قرار داده‌اند، از جمله اینکه کدام برگه‌های رای از طریق پست برای شمارش رسیده است.

پیام‌های ایمیلی که به دنبال نظر بودند، روز دوشنبه با NLRB و Starbucks Workers United، گروهی که به دنبال اتحاد فروشگاه‌های استارباکس ایالات متحده بود، ارسال شد. اتحادیه گفت که در حال آماده سازی پاسخ است.

کارگران فروشگاه اورلند پارک در ماه آوریل با 6-1 رأی به تشکیل اتحادیه دادند، اما هفت برگه رأی اضافی موضوع چالش های استارباکس یا اتحادیه بود. جلسه استماع در مورد این چالش ها برای روز سه شنبه برنامه ریزی شده است، اما استارباکس در نامه درخواست کرده است که این جلسه به تعویق بیفتد.

استارباکس از هیئت ملی روابط کار می خواهد تا در پاسخ به اتهامات مربوط به هماهنگی نادرست بین مقامات منطقه ای NLRB و اتحادیه، به طور موقت همه انتخابات اتحادیه ها در فروشگاه های ایالات متحده را به حالت تعلیق درآورد.

در نامه‌ای که دوشنبه به NLRB ارسال شد، استارباکس گفت که یک مقام دولتی ناشناس به شرکت درباره مسائل متعددی در دفتر سنت لوئیس NLRB در حالی که نظارت بر انتخابات در فروشگاه استارباکس در اوورلند پارک، کانزاس، در اوایل بهار امسال بود، به این شرکت گفت.

استارباکس همچنین از NLRB خواست تا دستوری صادر کند که بر اساس آن تمام انتخابات معلق و آینده باید شخصاً با ناظران هر دو طرف انجام شود.

این شرکت در نامه می گوید: «اگر NLRB با بررسی و اصلاح این نوع اقدامات پاسخ ندهد، ما نمی بینیم که هیئت مدیره چگونه می تواند خود را به عنوان یک آژانس بی طرف معرفی کند.



منبع