پیام «کریسمس مبارک» دونالد ترامپ یک توده زغال سنگ است

به نظر می رسد گزارش نهایی کمیته 6 ژانویه که ترامپ را مسئول شورش سال 2021 به دنبال دروغ های او درباره انتخابات 2020 می کند، روحیه تعطیلات او را تضعیف کرده است. اما نه اصرار بی اساس او مبنی بر اینکه او فریب خورده است.

کریسمس بر همگان مبارک باد، از جمله مارکسیست های چپ رادیکال که در تلاش برای ویران کردن کشور ما هستند، اداره تحقیقات فدرال که به طور غیرقانونی مجبور می شود و به رسانه های اجتماعی و LameStream پرداخت می کند تا یک دموکرات دارای معلولیت ذهنی را بیش از درخشان، روشن بین و عاشق ایالات متحده تحت فشار قرار دهند. دونالد جی ترامپ، رئیس جمهور سابق نوشت.

او همچنین پس از ارائه رسمی سومین نامزدی خود برای ریاست جمهوری در ماه گذشته، ادعاهای بحث برانگیزی در مورد شماره های رأی گیری خود داشت.

روز جمعه، نماینده جیمی راسکین (D-Md.)، یکی از اعضای کمیته 6 ژانویه، مقصر بودن ترامپ در کودتا را چنین توصیف کرد: “این رمان آگاتا کریستی نیست.” “ما دقیقا whodunit را می شناسیم.”

مربوط…



منبع

او این گزارش را «ساختگی» و انتخابات را «تقلب» خواند. اما به نظر می‌رسید که او مسئولیت محاصره کاپیتول را پذیرفته است. او نوشت: «تقریبا هیچ کاری با 6 ژانویه نداشتم.

قبل از بازدید ارواح، اسکروج نمی توانست آن را بهتر بیان کند.

دونالد ترامپ یک شنبه “کریسمس مبارک” را آرزو کرد که سرشار از صلح و حسن نیت نبود – بلکه سرشار از خودش بود.