هزینه کردن صورت حساب به بازنشستگان کمک می کند و صنعت مالی را تقویت می کند

دانیل هالپرین، استاد حقوق دانشگاه هاروارد که در سیاست های مالیاتی و پس انداز بازنشستگی متخصص است، گفت: یکی از واضح ترین مزایای صنعت این است که به تدریج سن توزیع اجباری را از 72 به 75 سال افزایش می دهد. “هدف این است که این پول در آنجا باقی بماند. تا زمانی که ممکن است،» به منظور جمع آوری هزینه های اداری، او گفت. برای افرادی که 5 تا 7 تا 10 میلیون دلار پس انداز دارند، شرکت ها به جمع آوری هزینه ها ادامه می دهند. احمقانه است که به آنها اجازه دهیم آنجا را رها کنند.»

افشای لابی های سنا نشان می دهد، شرکت هایی مانند BlackRock Funds Services Group، Prudential Financial، Pacific Life Insurance و گروه های لابی تجاری مانند Business Round Table و American Council of Life Insurers تنها برخی از نهادهایی هستند که در Secure 2.0 قانونگذاران را لابی کردند.

اندازه گیری پس انداز بازنشستگی با برچسب Secure 2.0 نحوه ثبت نام افراد در برنامه های بازنشستگی را بازنشانی می کند – از الزام آنها به شرکت در برنامه ها تا الزام آنها به انصراف. این ماده برای تضمین مشارکت بیشتر طراحی شده است.

او گفت: “باید کارهای بیشتری انجام شود.”

نماینده ای از Blackrock از اظهار نظر خودداری کرد و Pacific Life، میزگرد تجاری و شورای بیمه زندگی آمریکا به درخواست های Associated Press برای اظهار نظر پاسخ ندادند. فرم های افشا فقط به اطلاعات حداقلی در مورد نتیجه ای که لابی ها به دنبال آن بودند نیاز دارد.

با این وجود، او گفت: “این واقعیت باقی می ماند که کارگران کم درآمد که اغلب شغل خود را تغییر می دهند، هدف دشواری برای دستیابی به برنامه های پس انداز بازنشستگی هستند.”



منبع

مولی تیمونز، سخنگوی پورتمن گفت که مفاد Secure 2.0 به کارگران پاره وقت کمک می‌کند و به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا برنامه‌های بازنشستگی را برای کارگران خود ارائه دهند، جایی که اکثر کارگران کم‌درآمد در آن به کار گرفته می‌شوند.

او گفت تحقیقات نشان می دهد که ثبت نام خودکار می تواند پوشش برنامه بازنشستگی را در ابتدا افزایش دهد، اما مشارکت ممکن است در طول زمان کاهش یابد.

در بسته هزینه های گسترده ای که روز جمعه تصویب شد، قانونگذاران تقریباً نیمی از افزایش هزینه های 1.4 میلیارد دلاری پیشنهادی دولت بایدن برای تامین اجتماعی را مجاز کردند.

داده های سرشماری ایالات متحده نشان می دهد که تقریباً نیمی از آمریکایی ها برای بازنشستگی خود پس انداز می کنند. در سال 2020، 58 درصد از بچه‌های در سن کار حداقل یک نوع حساب بازنشستگی داشتند و پس از آن 56 درصد از نسل ایکس‌ها، 49 درصد از نسل هزاره‌ها و 7.7 درصد از ژنرال Z.

مونیک موریسی، اقتصاددان مؤسسه سیاست اقتصادی لیبرال در واشنگتن، می‌گوید: «برخی از این مفاد خوب هستند و ما می‌خواهیم به افرادی که می‌خواهند پس‌انداز کنند کمک کنیم – اما این یک موهبت بزرگ برای صنعت خدمات مالی است.» برخی از بخش‌های این لایحه او می گوید، “به عنوان مشوق های پس انداز پنهان شده اند.”

برای بسیاری از آمریکایی ها، تامین اجتماعی – که از طریق مالیات بر حقوق و دستمزد جمع آوری شده از کارگران و کارفرمایان آنها تامین می شود – تنها وسیله پس انداز بازنشستگی آنهاست.

میچل اولین طرح ایالتی در نوع خود، OregonSaves را مطالعه کرد که کارگرانی را که شرکت‌هایشان برنامه‌های پس‌انداز بازنشستگی نداشتند، به‌طور خودکار ثبت‌نام می‌کرد. او دریافت که تنها 36 درصد از کارگران پس از یک سال تراز مثبت داشتند. کمتر از نیمی از کسانی که در این طرح بودند هنوز پس از یک سال مشارکت داشتند.

اما مانند بسیاری از صورت‌حساب‌های مخارج گسترده که توجه عمومی چندانی به آنها نمی‌شود، مفاد این قانون نیز به نفع شرکت‌هایی است که منافع مالی قوی در نتیجه دارند.

موریسی و دیگر کارشناسان بازنشستگی همچنین می گویند که این مقررات یادآور نیاز به تقویت امنیت اجتماعی – برنامه اجتماعی است که بیش از 70 میلیون دریافت کننده – بازنشستگان، معلولان و کودکان از آن بهره می برند. گزارش سالانه متولیان تأمین اجتماعی و مدیکر که در ژوئن منتشر شد، می گوید که صندوق امانی این برنامه از آغاز سال 2035 قادر به پرداخت کامل مزایا نخواهد بود.

با این حال، آخرین قانون گام کوچکی برای کمک به میلیون ها آمریکایی است که برای بازنشستگی پس انداز نکرده اند.

در نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو در ژانویه، 57 درصد از بزرگسالان ایالات متحده گفتند که “برداشتن گام هایی برای سالم سازی سیستم تامین اجتماعی” باید اولویت اصلی رئیس جمهور و کنگره باشد. تأمین امنیت اجتماعی از حمایت دو حزبی برخوردار شد و 56 درصد دموکرات ها و 58 درصد جمهوری خواهان آن را اولویت اصلی خواندند.

نانسی لیموند، معاون اجرایی AARP، گفت: “در دهه گذشته بودجه اداره تامین اجتماعی به طور پیوسته کاهش یافته است، در حالی که تعداد افرادی که به آن خدمات ارائه می دهد افزایش یافته است.” “این منجر به زمان انتظار طولانی تر، دفاتر صحرایی تحت فشار و زمان پردازش معلولیت شده است که به بالاترین حد خود رسیده است.

سناتور بازنشسته راب پورتمن (راب پورتمن از اوهایو) و سناتور بن کاردین (D-Md.) Secure 2.0 را از طریق صورتحساب هزینه های هنگفت معروف به omnibus راه اندازی کرده بودند. تقریباً نیمی از 92 ماده در Secure 2.0 به طور کامل یا بخشی از قانون کاردین-پورتمن است که به اتفاق آرا توسط کمیته مالی سنا در تابستان تصویب شد.

واشنگتن (AP) – بخشی از لایحه هزینه های 1.7 تریلیون دلاری که روز جمعه تصویب شد، به عنوان گامی چشمگیر در جهت تقویت حساب های بازنشستگی میلیون ها کارگر آمریکایی به حساب می آید. اما سود بادآورده واقعی ممکن است به گروهی به مراتب امن تر برسد: صنعت خدمات مالی.

همچنین به کارگران اجازه می‌دهد تا از پرداخت‌های وام دانشجویی خود به عنوان جایگزینی برای مشارکت در برنامه‌های بازنشستگی خود استفاده کنند – به این معنی که می‌توانند با پرداخت آن بدهی، سهم بازنشستگی مشابهی را از کارفرمایان خود دریافت کنند – سن توزیع مورد نیاز از برنامه‌ها را افزایش می‌دهد و مالیات را افزایش می‌دهد. اعتبار پس انداز قابل کسر

اولیویا میچل، اقتصاددان وارتون که در زمینه پس‌انداز بازنشستگی متخصص است، می‌گوید که نتایج تصویب Secure 2.0 ممکن است بیشتر در مورد کارگران شرکت‌هایی احساس شود که با مشارکت کارکنانشان مطابقت دارند.

سو والیتسکی، سخنگوی کاردین، در بیانیه ای گفت: “سناتور کاردین به نقش خود در تولید بسته ای متعادل که توسط گروه های تجاری، کارگری و مصرف کننده حمایت می شود، افتخار می کند.” “

کارشناسان می گویند که مقررات خوبی در قانون برای آمریکایی های متوسط ​​وجود دارد، مانند ایجاد حساب های پس انداز اضطراری کارفرما در کنار حساب های بازنشستگی. حساب‌های جدید به کارگران این امکان را می‌دهد که صندوق‌های روزانه بارانی تحت پوشش مالیات ایجاد کنند. این قانون همچنین اعتبار پس‌انداز را افزایش می‌دهد، که 50 درصد اعتبار مالیاتی برای پس‌انداز تا 2000 دلار فراهم می‌کند که مستقیماً به IRA یا برنامه بازنشستگی مالیات دهندگان واریز می‌شود.

نانسی آلتمن، یکی از مدیران Social Security Works، یک گروه حمایتی، گفت که اگر «هدف واقعاً کمک به خانواده‌های با درآمد متوسط ​​بود، کنگره باید به اندازه کافی تأمین اجتماعی را تأمین کند».

بر اساس گزارش OpenSecrets، هر دو کمپین قانون‌گذار کمک‌های زیادی از شرکت‌های مرتبط با صنعت بازنشستگی دریافت کرده‌اند – به‌طوری‌که کاردین از سال 2017 تا 2022 329271 دلار از صنعت اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری دریافت کرد و پورتمن در همان دوره 515996 دلار از صنایع مشابه دریافت کرد.

کاترین دیبری، نماینده Prudential، گفت که این شرکت تصویب Secure 2.0 را تحسین می کند و بیان می کند که “به تضمین پس انداز بازنشستگی کارمندان مادام العمر کمک می کند.”