از آنجایی که مایلز سندرز از ایگلز پشیمان است، چرا ای جی براون گفت “این یک ضرر نیست”؟

بنابراین، همانطور که مینشو گفته است، برای ایگلز به این نتیجه می رسد: “در پایان روز، شما نمی توانید جلوی خود را بگیرید.”

با مارتین فرانک در [email protected] تماس بگیرید. در توییتر Mfranknfl@ دنبال کنید.

وقتی دلیلش را پرسیدند، او پاسخ داد: “این یک نبرد سنگین وزن بود. اینها بازی هایی هستند که ما برای آنها زندگی می کنیم، بازی روی خط، ما فرصتی داشتیم. توپ در دستان ما. این چیزی است که شما در کودکی آرزویش را می کنید. اما چیزهای زیادی وجود دارد. باید از آن یاد بگیری. نیازی به غم نیست. این یک تجربه یادگیری است. این یک ضرر نیست. این یک تجربه یادگیری است.”

براون و اسمیت همچنین اولین گروه گیرنده ایگلز بودند که هر کدام بیش از 1000 یارد را در همان فصل طی کردند.

به هر حال، ایگلز از نظر هجومی غیرقابل توقف بودند، و این در حالی بود که یک کوارتربک پشتیبان در گاردنر مینشو اولین شروع فصل خود را انجام داد. مینشو 355 یارد و 2 تاچ داون – و 2 مهار پرتاب کرد.

ساندرز همچنین بیش از 1000 یارد عجله دارد و هارتز 747 یارد روی زمین دارد.

قبل از آن، ایگلز با Jalen Hurts در پست کوارتربک غیرقابل توقف بودند. Hurts یک کاندیدای برجسته MVP است. این احتمال وجود دارد که هرتس که کتفش رگ به رگ شده است، دیگر تا مرحله پلی آف بازی نکند.

براون عصبانی نبود.

داریوس اسلی از زیر پوشش داشت و جوزیا اسکات دیر به کمک کمک می کرد.

بنابراین سندرز روی چمن استادیوم AT&T دراز کشید و مشت خود را کوبید، در حالی که 2:07 باقی مانده بود، ایگلز با یک گل زمینی سقوط کرد. سپس با دستانش روی کلاه ایمنی به کناره آمد و وقتی هم تیمی ها برای دلداری دادن به او آمدند، با انزجار خم شد.

این مقاله در اصل در مجله Delaware News Journal منتشر شد: همانطور که مایلز سندرز خورش ها را می پزد، ای جی براون در از دست دادن ایگلز یک خط نقره ای پیدا می کند.



منبع

کابوی ها این چهار گردش را به 20 امتیاز تبدیل کردند، که بیش از حد کافی برای خنثی کردن امتیاز 6 عرق در اوایل بازی بود که باعث برتری 10-0 ایگلز شد.

سندرز گفت: “بدون گردش مالی، من فکر می کنم که ما گفتگوی متفاوتی خواهیم داشت.” ما فقط اجازه دادیم که این یکی از ما دور شود.”

و البته، تبدیل 3 و 30 وجود داشت.

او گفت: “این احتمالا یکی از سرگرم کننده ترین بازی هایی بود که من در آن حضور داشتم.”

پس بله، براون از اتفاقی که شنبه افتاده است ناراحت نیست. حتی آخرین بازی بازی، پاس ناامیدی 4 و 10 مینشو به منطقه پایانی که درست فراتر از براون فرود آمد، او اعتراف کرد که مدافعان را تماشا می‌کرد تا نشان دهد که چه زمانی باید برای توپ بچرخد.

کابوی ها مطمئناً ایگلز را متوقف نکردند، زیرا ایگلز هرگز پوننت نمی زد. هر درایو به یک تاچ داون، فیلد گل یا گردش ختم می شد.

اشتباهات مینشو:گاردنر مینشو، عقاب‌ها با کابوی‌های بدون صدمه می‌جنگند، اما اشتباهات بسیار پرهزینه

البته، اگر این مرحله پلی آف بود، ایگلز بهترین رکورد 13-2 NFL خود را می گرفت و به خانه می رفت. همانطور که هست، جشن مهم آنها، هم برای عنوان قهرمانی بخش NFC شرق و هم برای رتبه اول در پلی آف NFC، با هفته خداحافظی که به همراه داشت، به مدت یک هفته به تعویق افتاد.

اشتباه خود را برای باخت 40-34 ایگلز به کابوی ها در روز شنبه انتخاب کنید. مطمئنا تعداد زیادی از آنها وجود داشت. علاوه بر چهار چرخش، یک اشتباه فاحش توسط دفاع وجود داشت که باعث شد داک پرسکات 52 یارد را به TY هیلتون در 3 و 30 اواسط کوارتر چهارم کامل کند، ایگلز با یک تاچ داون پیش افتاد.

قبل از این فصل، برای آخرین باری که ایگلز حتی یک بار هم چنین اتفاقی افتاد، باید به سال 2013 برگردید.

گیرنده عریض دالاس کابوی، تی هیلتون (16) در 3 و 30 پاس 52 یاردی می گیرد در حالی که جوزایا اسکات (33) مدافع گوشه ای فیلادلفیا ایگلز شنبه، 24 دسامبر 2022، در آرلینگتون، تگزاس دفاع می کند.  دالاس 40 بر 34 پیروز شد.

جاش سویت گفت: «حتما باید آنها را در آنجا متوقف می‌کردیم». “نمی‌خواهم بگویم این یک امر مسلم است، اما بیا. همان صفحه، واقعاً در هر بازی. همه ما به عقب برمی گردیم.”

سندرز پس از بازی به Delawareonline.com/Delaware News Journal گفت: «من باید سنگ را نگه دارم. “برنده شدن سخت است وقتی 4 نوبت گرفتی… همه ما اشتباه کردیم. خودمان زخمی شدیم و من هم شامل آن هستم.”

بنابراین خیلی عجیب به نظر می رسید وقتی گیرنده عریض Eagles AJ Brown این را گفت: “این یک ضرر نیست” قبل از اینکه اضافه کرد: “خوشحالم که از آن عبور کردیم. ما هنوز در حال رشد هستیم. هر درایو مهم است. این چیزی است که مثل بازی‌های پلی‌آف می‌شود. فکر می‌کنم کسب آن تجربه در حال حاضر، به نظرم معنی زیادی دارد.”

براون می‌گوید: «به بچه‌هایی که در نیمه اول بازی می‌کردند می‌گفتم: «هر رانندگی مهم است». “این خیلی مهم است. هر درایو مهم است. گاهی اوقات، ما توپ را برمیگردانیم، یا توپ را زیر و رو می کنیم. شما نمی توانید این کار را در پلی آف انجام دهید. باید تیم هایی مانند آن را کنار بگذارید.”

گیرنده عریض دالاس کابوی، تی هیلتون (16) در 3 و 30 پاس 52 یاردی می گیرد در حالی که جوزایا اسکات (33) مدافع گوشه ای فیلادلفیا ایگلز شنبه، 24 دسامبر 2022، در آرلینگتون، تگزاس دفاع می کند. دالاس 40 بر 34 پیروز شد.

براون اشتباه نمی کرد.

حتی سندرز این را از طریق انزجار خود می داند.

براون گفت: «من به سمت (مدافعان) می‌دویدم و فکر می‌کردم کسی می‌خواهد بچرخد تا حداقل سعی کند آن را زمین بزند. “اما هیچ کس این کار را نکرد.”

آرلینگتون، تگزاس – توپ شل شد و مایلز سندرز می‌توانست صدای غرش جمعیت را بشنود، زیرا می‌دانست که سرخوشی هواداران به این معناست که او در بدترین زمان توپ را برگردانده است.

و شاید این شگفت انگیزترین آمار باشد: براون 103 یارد دریافت و دوونتا اسمیت 113 یارد و 2 تاچ داون داشت. این سومین باری است که ایگلز در یک بازی دو گیرنده عریض بیش از 100 یارد داشتند.

عقاب ها هنوز هم می توانند هر تیمی را کنار بگذارند. آنها این را می دانند و کابوی ها هم همینطور. بنابراین، اگر قرار بود این دو تیم دوباره به هم برسند، مثلاً در پایان ژانویه با یک سفر به سوپر باول روی خط، شاید درس‌های یک باخت دردناک نتیجه بدهد.

دویدن خیلی زیاد؟آیا مصدومیت جالن هرتس از دویدن ایگلز با سرعتی بی سابقه ناشی شد؟ در اینجا پاسخ است

ایگلز می تواند هر دو را با یک برد بیشتر یا یک باخت بیشتر از کابوی ها در دو بازی آخر فصل عادی به دست آورد.

برخی از آن درس ها آشکار است. ضربه زدن سندرز بود. 2 مهار مینشو روی پاس هایی که برای کوئز واتکینز در نظر گرفته شده بود، هر دو توسط یک مدافع گرفته شد. و یک انتقال ناموفق بین مینشو و دونده بوستون اسکات.